Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
West Ham die spenderen de laatste jaren toch ook geld zoals een champions league ploeg he
Ze maken qua spel dan ook meer aanspraak op de champions league plaatsen dan pakweg United :unsure:

Hun kern blijft wel niet zo breed, zal moeilijk worden om nog beter te doen dan de vorige jaren want de concurrentie geeft ook een pak uit

West Ham die spenderen de laatste jaren toch ook geld zoals een champions league ploeg he
bwa. Veel geld? Ja maar als je kijkt naar de transfersommen van de laatste jaren dan zitten we wel nog af van die prijzen.
Ze moeten wel nog leren slim te spenderen. Altijd 135 middenvelders, 50 vedetten over houdbaarheidsdatum (dat is al aan het beteren sinds Moyes) en dan ergens iemand die totaal niet in het spel past en dan geld moeten aan toegeven om kwijt te geraken (Anderson, Haller).

Dit jaar spelen we alvast wel CL (ok conference league, maar cl is cl é)

Benieuwd wat het allemaal gaat geven dit jaar. Zondag sowieso starten met verlies.
Die Onana, volg het franse voetbal niet dus kan er op zich niet echt iets over zeggen maar 40M lijkt me wel wat aan de hoge kant.

Speelde bij het vreselijke Getafe toen Ajax ertegen moest en hij was één van de opvallende spelers toen. In de negatieve zin :unsure: .
Ondertussen toch wel een meer dan degelijke speler. Was de beste achterin bij Brighton en het feit dat zowel City als Chelsea hem nu al willen halen, zegt genoeg denk ik. Slimme transfer voor Chelsea als het dan doorgaat, omdat die zowel LCB als LWB kan spelen.

Hij kiest blijkbaar voor't project van Everton door de coach.
De coach die er misschien eind september al buitenligt als de resultaten wat tegenvallen. :unsure:

Snap ik toch echt niet. Zal wel over centen gaan, WH wou voor Danjuma ook geen exuberant loon betalen en zijn daar blijkbaar vrij principieel in.

Ondertussen toch wel een meer dan degelijke speler. Was de beste achterin bij Brighton en het feit dat zowel City als Chelsea hem nu al willen halen, zegt genoeg denk ik. Slimme transfer voor Chelsea als het dan doorgaat, omdat die zowel LCB als LWB kan spelen.
Kan he. Ik heb alleen die 2 matchen van hem gezien.

bwa. Veel geld? Ja maar als je kijkt naar de transfersommen van de laatste jaren dan zitten we wel nog af van die prijzen.
Ze moeten wel nog leren slim te spenderen. Altijd 135 middenvelders, 50 vedetten over houdbaarheidsdatum (dat is al aan het beteren sinds Moyes) en dan ergens iemand die totaal niet in het spel past en dan geld moeten aan toegeven om kwijt te geraken (Anderson, Haller).

Dit jaar spelen we alvast wel CL (ok conference league, maar cl is cl é)

Benieuwd wat het allemaal gaat geven dit jaar. Zondag sowieso starten met verlies.
Die Onana, volg het franse voetbal niet dus kan er op zich niet echt iets over zeggen maar 40M lijkt me wel wat aan de hoge kant.
Hoh, ze kopen nu geen spelers van 100M maar toch redelijk wat transfers rond de 40M.

Ik had het eens nagekeken en vooral hun net spend moet toch in de hogere regionen van de PL liggen lijkt me:
- 18/19: 90M
- 19/20: 65M
- 20/21: 9M
- 21/22: 70M
- 22/23 (so far zonder Onana en nog geen vertrekken): 90M

Dat is meer dan redelijk wat top 4 kandidaten lijkt me. De prestaties zijn natuurlijk ook wel beter sinds ze dat doen. Er zijn ploegen die meer netto spenderen (kuch Everton kuch :tongue:) en die daar niet naar presteren.

Snap vooral niet dat Chelsea die wil. Vorig jaar Chillwel gaan halen voor 50m en nu nog eens 50m aan een linksback?
Dat is toch gewoon totaal niet wat ze nodig hebben en versterkt hun start XI totaal niet (iets waar ze hun volgens mij nu toch op zouden moeten focussen).

Edit: net gelezen dat ze aan het discussiëren zijn voor Aubameyang. Mag alweer weg bij Barca. :rofl:

Kan he. Ik heb alleen die 2 matchen van hem gezien.
Sterk geëvolueerd in ieder geval dan denk ik. Opleiding bij Barca blijkbaar dus de link met Pep was logischer dan nu naar Chelsea. Maar die gingen blijkbaar niet tot 50M wat Brighton wel wou, van wat ik lees. Laten zich niet doen in de onderhandelingen, was bij Ben White vorig jaar ook zo.

Snap vooral niet dat Chelsea die wil. Vorig jaar Chillwel gaan halen voor 50m en nu nog eens 50m aan een linksback?
Dat is toch gewoon totaal niet wat ze nodig hebben en versterkt hun start XI totaal niet (iets waar ze hun volgens mij nu toch op zouden moeten focussen).
Chilwell is nog steeds niet 100% fit lijkt het. Alonso moet weg en wil absoluut naar Barcelona dus ze hebben geen LWB back-up (tenzij je Kenedy meerekent), en zoals gemeld kan Cucurella ook LCB spelen - waar Chelsea ook zoekende was. Het is die flexibiliteit waardoor het volgens mij een heel slimme transfer is voor Chelsea.

Hoh, ze kopen nu geen spelers van 100M maar toch redelijk wat transfers rond de 40M.

Ik had het eens nagekeken en vooral hun net spend moet toch in de hogere regionen van de PL liggen lijkt me:
- 18/19: 90M
- 19/20: 65M
- 20/21: 9M
- 21/22: 70M
- 22/23 (so far zonder Onana en nog geen vertrekken): 90M

Dat is meer dan redelijk wat top 4 kandidaten lijkt me. De prestaties zijn natuurlijk ook wel beter sinds ze dat doen. Er zijn ploegen die meer netto spenderen (kuch Everton kuch :tongue:) en die daar niet naar presteren.

Diop normaal wel weg, lijkt ook een haar in de boter te zitten in dat vertrek heb ik de indruk.

Edit: net gelezen dat ze aan het discussiëren zijn voor Aubameyang. Mag alweer weg bij Barca. :rofl:

Amai, lijkt op een paniek aankoop als dat zou kloppen.

Dit weekend beginnen ze er aan in Engeland, en er gaat precies nog vrij veel bewegen op de transfermarkt.
Chelsea lijkt me eerlijk gezegd nog niet klaar voor het seizoen (een aantal spelers vertrokken die gewoon niet vervangen zijn).

Ook zeer benieuwd naar Mertens en Denayer.
Geen idee of Mertens nog gewild is bij een topclub ergens... Ik zou denken: toch net al iets te oud, maar ge weet het nooit. Barca ofzo misschien :unsure:
Denayer zou ik bv. als Engelse middenmoot club of als Duitse subtopper toch snel strikken denk ik. Transfervrij, vrij veel ervaring (ook in CL).

Blijkbaar wilt West Ham geen CL clausule in't contract + hoger loon bij Everton.

Bij ons zou ie ook meteen starten, ik denk niet dat ie bij de Hammers start over Rice/Soucek?
Gaat Everton nog iets halen in de aanval? DCL al voor een maand uit blijkbaar.

Blijkbaar wilt West Ham geen CL clausule in't contract + hoger loon bij Everton.

Bij ons zou ie ook meteen starten, ik denk niet dat ie bij de Hammers start over Rice/Soucek?
Rice sowieso niet.
Soucek misschien. Afhankelijk van welke rollen ze hen ook geven en hoe Soucek presteert. Vorig seizoen was die toch ietsje minder.

Voor mij als spelers niet willen of twijfelen: afblazen en op andere concentreren. Idem met Kostic.

De coach die er misschien eind september al buitenligt als de resultaten wat tegenvallen. :unsure:

Snap ik toch echt niet. Zal wel over centen gaan, WH wou voor Danjuma ook geen exuberant loon betalen en zijn daar blijkbaar vrij principieel in.
Bij West Ham zou het wel bankzitten zijn zolang Rice en Soucek blijven, bij Everton is de concurrentie op het middenveld niet zo groot meer. Gomes en Allan hebben hun beste tijd toch wel gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan