Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap niks van het beleid bij die club. Zijn die nu echt al hun toekomstige inkomsten aan het incashen om wat extra spelers te kunnen betalen dit seizoen?
Barcelona is dan ook niet in handen van een of andere rijke eigenaar die een kapitaal injectie kan doen wanneer hij wat prestige transfers wil doen.

Diezelfde journalist heeft trouwens ook al gezegd dat de spelers op tijd geregistreerd zullen zijn voor de eerste competitiematch.

Barcelona is dan ook niet in handen van een of andere rijke eigenaar die een kapitaal injectie kan doen wanneer hij wat prestige transfers wil doen.

Diezelfde journalist heeft trouwens ook al gezegd dat de spelers op tijd geregistreerd zullen zijn voor de eerste competitiematch.
Zolang De Jong niet weg is en/of Busquets en Alba geen vermindering in loon accepteren kan Barca hun nieuwe spelers niet registreren.

Des te meer reden om geen prestigetransfers te doen :biglaugh: en ondertussen maar bedelen bij de eigen spelers voor salarisverlagingen.

Dan vraag ik me af wat ze binnen x aantal jaar gaan doen wanneer hun inkomsten een pak lager zijn. Diezelfde spelers vragen om een nieuwe salarisverlaging? Lijkt me toch allemaal korte termijnplanning en geld uitgeven dat je niet hebt.

Des te meer reden om geen prestigetransfers te doen :biglaugh: en ondertussen maar bedelen bij de eigen spelers voor salarisverlagingen.

Dan vraag ik me af wat ze binnen x aantal jaar gaan doen wanneer hun inkomsten een pak lager zijn. Diezelfde spelers vragen om een nieuwe salarisverlaging? Lijkt me toch allemaal korte termijnplanning en geld uitgeven dat je niet hebt.

Iemand zei dat Barcelona over 5 jaar niet meer bestaat, hij gaat nog gelijk krijgen.

Er zijn sowieso risico's maar die waren er ook als ze niks deden. Barcelona had veruit de hoogste loonmassa en dat proberen ze te verlagen. Lonen van 15M en meer was geen uitzondering. En die tv rechten hebben ze kunnen verkopen omdat ze niet mee gestapt zijn in de CVC deal van la liga. Het kan slecht uitdraaien maar we zullen ook nooit weten of het beter was geweest om het anders te doen.

Dit weekend beginnen ze er aan in Engeland, en er gaat precies nog vrij veel bewegen op de transfermarkt.
Chelsea lijkt me eerlijk gezegd nog niet klaar voor het seizoen (een aantal spelers vertrokken die gewoon niet vervangen zijn).

Wie?

Lukaku --> Sterling (oké, andere speler, maar met een type Lukaku werkte het uiteindelijk ook niet)
Rudiger --> Koulibaly
Christensen --> Oké geen directe vervanger, maar hebben toch nog Thiago Silva, Azpi, Sarr?

Wie?

Lukaku --> Sterling (oké, andere speler, maar met een type Lukaku werkte het uiteindelijk ook niet)
Rudiger --> Koulibaly
Christensen --> Oké geen directe vervanger, maar hebben toch nog Thiago Silva, Azpi, Sarr?
Eerder het algemene gevoel, zwakke voorbereiding en dan zo'n Tuchel die openlijk zit te zagen helpt ook niet.

Gueye en Onana allebei lijkt me toch niet logisch?
Gomes mag weg, past niet meer in de plannen. Geruchten dat Allan weggaat, Davies (Los van feit dat ie niet goed genoeg is) + Doucoure vaak geblesseerd.

Eigenlijk nooit de #6 in Gueye vervangen :unsure: met Gueye heeft Onana ook de tijd om zich aan te passen I guess

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan