Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lemme

Crew Member
Crowdfunder FE
soccer-26-512.png


Hier kunnen we er weer op los transferererereren.

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maehle naar Atalanta, hopelijk hebben ze al vervanger in pipeline zitten want denk niet dat er 1 RB nog in selectie zit nu?
 
Vorig seizoen 10 goals op 32 matchen en dit seizoen 4 goals op 12 matchen. Dat noem ik toch niet echt vlot scoren eerlijk gezegd.
Bij Sporting was die redelijk goed, Portugese competitie kun je toch wat vergelijken met onze (zelf iets beter denk ik)
 
Heeft die ook niet paar matchen meegedaan met het Nederlands elftal?

Heb die paar keer zien spelen bij Frankfurt, zeker niet slecht.

In Portugal 76 goals op 84 matchen en in 2017 topscorer met 34 goals.

Lijkt mij mooie aanwinst te zijn.
 
Is beetje voor zekerheid kiezen, is toch ook al 31 jaar. Is wel nog niet officieel door Club gepost dus nog even afwachten.
 
De laatste jaren toch ook geen voltreffer meer.. Lijkt mij meer een paniekreactie op het feit dat er bij Brugge niemand is die ze vlot in het mandje gelegd krijgt, itt bij de concurrentie.
 
De laatste jaren toch ook geen voltreffer meer.. Lijkt mij meer een paniekreactie op het feit dat er bij Brugge niemand is die ze vlot in het mandje gelegd krijgt, itt bij de concurrentie.
Bwa toonden in de zomer ook al interesse dus paniekvoetbal is het niet, maar of het dan de juiste keuze is ben ik ook niet van overtuigd.
 
De laatste jaren toch ook geen voltreffer meer.. Lijkt mij meer een paniekreactie op het feit dat er bij Brugge niemand is die ze vlot in het mandje gelegd krijgt, itt bij de concurrentie
We zoeken al lang een goalgetter, dus paniekreactie lijkt me niet het juiste woord. Hij heeft toch al meer en op hoger niveau bewezen in vergelijking met Okereke en Krmencik
 
Dat dit geen goalgetter pur sang is vind ik geen probleem, dat was een Wesley ook niet uiteindelijk maar pikt wel zijn goals mee.

Dit alles itt zo'n Krmencik of Okereke, al wil ik die laatste toch wel nog altijd een kans als 2e spits (backup dus) geven.

Moest die er elk jaar 30 binnen leggen kan je die ook gewoon niet halen he, laat ons realistisch blijven.
 
Een spits die eens in de 3-4 matchen scoort, zo lopen er al genoeg rond in Brugge. Ik hoop dat hij het tegendeel bewijst maar ik vrees ervoor.
 
Een spits die eens in de 3-4 matchen scoort, zo lopen er al genoeg rond in Brugge. Ik hoop dat hij het tegendeel bewijst maar ik vrees ervoor.
93 goals in 127 matchen bij Sporting Lissabon, da’s niet 1 goal in de 3-4 matchen natuurlijk.
Ik denk dat onze JPL dichter bij de Portugese ligt dan de Duitse
 
Een spits die eens in de 3-4 matchen scoort, zo lopen er al genoeg rond in Brugge. Ik hoop dat hij het tegendeel bewijst maar ik vrees ervoor.
Eens benieuwd welke centrumspits zelfs die statistieken samen kan leggen. Geen enkele volgens mij.
 
Mja, Bost zijn statistieken komen toch voornamelijk van een boerenjaar in Nederland (waar zowat elke deftige spits aan de lopende band kan sporen, getuige Vleminckx), en de Portugese eerste klasse, waar ik toch ook wat mijn twijfels heb over het (defensief) niveau buiten de topploegen.
 
Het is naar Belgische normen natuurlijk wel een toptransfer, maar je moet het inderdaad nog wel zien of hij hier zoveel kan scoren als in NL en Portugal.

In NL weten we allemaal dat veel ploegen verdedigend opendeurdag houden, ik denk eigenlijk dat dat in Portugal niet anders is. Bij ons wordt imo toch veel meer compact en verdedigend gespeeld door veel ploegen.
 
Het is naar Belgische normen natuurlijk wel een toptransfer, maar je moet het inderdaad nog wel zien of hij hier zoveel kan scoren als in NL en Portugal.

In NL weten we allemaal dat veel ploegen verdedigend opendeurdag houden, ik denk eigenlijk dat dat in Portugal niet anders is. Bij ons wordt imo toch veel meer compact en verdedigend gespeeld door veel ploegen.
Tja, een goed scorende spits uit een betere competitie dan de onze is simpelweg onbetaalbaar. Stel dat je Yaremchuk of Onuachu nu als Club zijnde zou willen kopen, dan ben je meer dan 20 miljoen kwijt.
Dan lijkt me dit gewoon een slimme transfer en doet me in veel opzichten denken aan de transfer van Mignolet: daar hebben we toen ook eindeloos liggen klooien met 5 of 6 verschillende keepers tot op het belachelijke af, en door ne keer deftig geld neer te leggen is dat probleem nu opgelost. Laat ons hopen dat we volgend jaar hetzelfde kunnen zeggen over Dost.
Dat het slechts een contract voor 1,5 jaar is hoeft ook geen probleem te zijn, dat geeft CDK en Badji te tijd om verder te groeien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan