Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dost wordt niet de voltreffer waar ze op hopen.
In Portugal ramde hij ze binnen, maar Portugal is nu ook geen referentie voor de JPL, net als dat ene seizoen in de Eredivisie. In Duitsland was hij wel eens een seizoen hyperproductief, met dank aan de half gemaakt goals van de kev die hij maar binnen te tikken had.
 
Denswil, klinkt leuk, maar geen idee als dat het ook zo is.
Is maar huren, dus dat is ook al iets, maar toch, altijd het gevoel dat zoiets alleen maar kan tegenvallen.

Edit: allé Leko weg, leuk geld natuurlijk, laat zo wel zijn kansen slinken om hier nog eens terug te komen, niet? Echt betrouwbaar om op te bouwen kan die toch niet meer genoemd worden op zo'n manier.
 
Laatst bewerkt:
Denswil, klinkt leuk, maar geen idee als dat het ook zo is.
Is maar huren, dus dat is ook al iets, maar toch, altijd het gevoel dat zoiets alleen maar kan tegenvallen.

Edit: allé Leko weg, leuk geld natuurlijk, laat zo wel zijn kansen slinken om hier nog eens terug te komen, niet? Echt betrouwbaar om op te bouwen kan die toch niet meer genoemd worden op zo'n manier.
Hij is een jonge trainer, ik zou ook hetzelfde gedaan hebben als uw loon x10 gaat ofzo
 
Dost wordt niet de voltreffer waar ze op hopen.
Sterk dat jij nu al kan zeggen dat hij geen succes gaat zijn , laat ons anders direct ook de winnende lottocijfers weten?

ik denk dat Portugal veel beter te vergelijken valt met ons dan Duitsland eerlijk gezegd. Lijkt mij een goeie transfer, we zullen het snel genoeg weten
 
Sterk dat jij nu al kan zeggen dat hij geen succes gaat zijn , laat ons anders direct ook de winnende lottocijfers weten?

ik denk dat Portugal veel beter te vergelijken valt met ons dan Duitsland eerlijk gezegd. Lijkt mij een goeie transfer, we zullen het snel genoeg weten
Ik zal u het vervolg mijn mening ergens anders posten dan op een discussieforum.
 
Ik snap dat niet. In een land gaan wonen als China zegt me niets en die mannen hebben al genoeg geld om een rijkelijk leven te hebben.

Bjorn Engels is ook beschikbaar
Tgoh, op 2 jaar tijd eventjes multimiljonair worden en dan ergens anders heen (mogelijk terug naar België). Het is niet alsof die hier niet meer aan de bak zou raken.
 
Ik zal u het vervolg mijn mening ergens anders posten dan op een discussieforum.
U eerste zin leest dan ook niet als een mening maar als een stelling. Dus veel ruimte voor discussie laat je niet. Niet verwonderlijk dan dat er zo'n reactie op komt. Ge zou bijna denken dat het ervoor gedaan is.
 
Ik zal u het vervolg mijn mening ergens anders posten dan op een discussieforum.
Als je uw mening op dergelijke manier geeft moet je er ook wel tegenkunnen dat iemand u countert hé ;)

Enfin, ik vind het wel een straffe transfer, maar ik heb dezelfde bedenking hoor. Portugal en Nederland zijn andere competities dan de onze, minder gesloten, meer nadruk op techniek en aanval ipv organisatie en duelkracht. Dus hij moet het wel nog tonen hier. Het is typerend dat het hier een eeuwigheid geleden is dat een topschutter nog eens +30 doelpunten heeft gemaakt.

Denswil is wel een goede imo, alleen is een verhuur natuurlijk nooit echt ideaal. Maar zal wel goed in de groep liggen, kent de club en de competitie, dus als backup absoluut een versterking.
 
U eerste zin leest dan ook niet als een mening maar als een stelling. Dus veel ruimte voor discussie laat je niet. Niet verwonderlijk dan dat er zo'n reactie op komt. Ge zou bijna denken dat het ervoor gedaan is.
Oke fair enough. Twas alleszins zeker niet de bedoeling om de Bruggelingen op stang te jagen.
 
Een aanvaller in België wordt dan ook niet verwacht 30 potten te maken, als je er rond de 15-20 maakt ben je al heel productief. Onze competitie is gewoon veel defensiever ingesteld.
 
En bij Club moet je er imo ook geen 30 maken. In feite zijn er genoeg spelers die goals kunnen maken: Lang, Vanaken, Diatta bijvoorbeeld.

We hebben nu al (zo goed als) de meeste goals en beste doelsaldo van de competitie waarin we, net als anderen, relatief zwak bezig zijn.
Dan is zo'n Dost alleen maar een surplus, al maakt die er "maar" 10. Hopelijk brengt die dan nog wat onrechtstreekse invloed op andere goals en dan zit je gewoon goed.
 
En bij Club moet je er imo ook geen 30 maken. In feite zijn er genoeg spelers die goals kunnen maken: Lang, Vanaken, Diatta bijvoorbeeld.

We hebben nu al (zo goed als) de meeste goals en beste doelsaldo van de competitie waarin we, net als anderen, relatief zwak bezig zijn.
Dan is zo'n Dost alleen maar een surplus, al maakt die er "maar" 10. Hopelijk brengt die dan nog wat onrechtstreekse invloed op andere goals en dan zit je gewoon goed.
Alleen liggen Dost zijn kwaliteiten niet in acties opzetten of assists uitdelen.. Dan hadden ze beter gewoon Badji of Okereke voluit hun kans gegeven.

Allez, als ge Kremme een gans seizoen laat staan, zal hij er ook wel tien in het mandje leggen. Ik wil maar zeggen.
 
Alleen liggen Dost zijn kwaliteiten niet in acties opzetten of assists uitdelen.. Dan hadden ze beter gewoon Badji of Okereke voluit hun kans gegeven.

Allez, als ge Kremme een gans seizoen laat staan, zal hij er ook wel tien in het mandje leggen. Ik wil maar zeggen.
Ja, moeten we zien dan.
En dat laatste, van wat ik allemaal gezien heb, neen, zeker niet 😁
 
Alleen liggen Dost zijn kwaliteiten niet in acties opzetten of assists uitdelen.. Dan hadden ze beter gewoon Badji of Okereke voluit hun kans gegeven.

Allez, als ge Kremme een gans seizoen laat staan, zal hij er ook wel tien in het mandje leggen. Ik wil maar zeggen.
Kremme, nee, die komt gewoon tekort. Je kan echt Dost daarmee niet vergelijken.

Als je een speler als Dost naar de Jupkes League kan halen, dan moet je dat gewoon doen. We zullen wel zien of hij in het spel past, desnoods pas je het één en ander aan, een Diatta of Dennis wat meer laten focussen op deftige aanvoer geven naar de 16 ipv als een kieken zonder kop te laten stormen zou zeker niet erg zijn imo.
 
Kremme, nee, die komt gewoon tekort. Je kan echt Dost daarmee niet vergelijken.

Als je een speler als Dost naar de Jupkes League kan halen, dan moet je dat gewoon doen. We zullen wel zien of hij in het spel past, desnoods pas je het één en ander aan, een Diatta of Dennis wat meer laten focussen op deftige aanvoer geven naar de 16 ipv als een kieken zonder kop te laten stormen zou zeker niet erg zijn imo.
Ik zeg niet dat Kremme even goed is als Dost, wel dat hij er op een seizoen ook wel tien zal binnentrappen. Maar dan moet ge hem natuurlijk laten staan. Als ge Dost na anderhalve wedstrijd ook op de bank zwiert en vijf wedstrijden later nog eens laat beginnen om hem er na 45 minuten af te halen, zal die er ook geen tien binnenkletsen.
 
Stiekem hopelijk direct een voltreffer. Mag wel eens voor een Club spits 😅
En idd, wat meer ballen in de box droppen, wordt dringend tijd. Dat eindeloos gebrei vantijd, ik krijg het ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan