Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kremme heeft ook niet 20 kansen gemist hij kreeg er amper, al twijfel ik niet dat Dost een betere speler is.
 
Ik zeg niet dat Kremme even goed is als Dost, wel dat hij er op een seizoen ook wel tien zal binnentrappen. Maar dan moet ge hem natuurlijk laten staan. Als ge Dost na anderhalve wedstrijd ook op de bank zwiert en vijf wedstrijden later nog eens laat beginnen om hem er na 45 minuten af te halen, zal die er ook geen tien binnenkletsen.
Ik zie er Kremme echt geen 10 maken, zelfs al laat je die staan. Is imo echt een flop, geen idee waarom ze die hebben gehaald. Ik zie het er niet in.

Dost gaan ze echt meer krediet geven. Allé, ge moet maar eens gewoon hun statistieken en staat van dienst vergelijken:



Is gewoon geen vergelijk hé.
 
Dost zal er misschien belangrijkere maken dan Kremencik ook. Toch gebleken dat het bij Club soms aan killer instict ontbreekt op cruciale momenten. Dat kan een Dost dan misschien meer bijdragen dan een andere spits van Club momenteel.
 
Dost zal er misschien belangrijkere maken dan Kremencik ook. Toch gebleken dat het bij Club soms aan killer instict ontbreekt op cruciale momenten. Dat kan een Dost dan misschien meer bijdragen dan een andere spits van Club momenteel.
En ook het bijhouden van een bal vooraan zoals Mbokani subliem kan -> dat wat iets waar Krmencik ook veel problemen mee had en dikwijls ook veel fouten voor tegenkreeg. Maar puur goal-instinct is ook gewoon te laag bij Krmencik, ... moest hij ze er op training wel allemaal binnenstampen dan zou hij wel wat meer basisplaatsen gekregen hebben.
 
En ook het bijhouden van een bal vooraan zoals Mbokani subliem kan -> dat wat iets waar Krmencik ook veel problemen mee had en dikwijls ook veel fouten voor tegenkreeg. Maar puur goal-instinct is ook gewoon te laag bij Krmencik, ... moest hij ze er op training wel allemaal binnenstampen dan zou hij wel wat meer basisplaatsen gekregen hebben.
Afgaande op wat Boskamp zei in ET deze week, zou ik daar toch niet op rekenen.. Dost is fantastisch als hij de aanvoer krijgt in de zestien, maar daarbuiten is het blijkbaar niks. Geen meevoetballende spits en ook niet de speler die de looplijn gaat maken om iemand anders vrij te spelen. Soit, hopelijk voor jullie heeft hij ongelijk.
 
Gent aan het vissen naar Mercier naar het schijnt. POTEN AF!

Of voor een miljoen of vijf, dan is het ok.
 
Gent aan het vissen naar Mercier naar het schijnt. POTEN AF!

Of voor een miljoen of vijf, dan is het ok.
Dat doet Gent toch altijd?
Iets dat meestal wat blinkt of goed speelt (met alle respect voor Mercier) willen ze opkopen en 50/50 mislukt dan.
 
Is toch ook al 32 of zo? OK, Club haalt met Dost iemand van bijna dezelfde leeftijd maar die kan toch heel wat mooiere adelbrieven voor leggen.

Nu we toch over geruchten bezig zijn: Club zou Malinovski willen binnen halen :D
Ik ga er geen nee tegen zeggen alvast :)
31, als ge hem vorig jaar zag voetballen zou ge eerder aan 41 gedacht hebben en dit seizoen eerder aan 21. Het kan verkeren. 😅
 
Malinovski zou zelf niet willen dacht ik. Lijkt me ook niet direct de positie waar we nu versterking moeten hebben. Zeker als huur niet, definitieve transfer dan evt. wel weer (met optie zoals er staat, maar goed, kzie het niet gebeuren.
 
Malinovski zou zelf niet willen dacht ik. Lijkt me ook niet direct de positie waar we nu versterking moeten hebben. Zeker als huur niet, definitieve transfer dan evt. wel weer (met optie zoals er staat, maar goed, kzie het niet gebeuren.
Veel te goed voor de Belgische competitie. Die heeft na zijn blessures en corona ook gewoon constant een basisplaats gehad.
 
Veel te goed voor de Belgische competitie. Die heeft na zijn blessures en corona ook gewoon constant een basisplaats gehad.
Heeft geen zin om weer naar belgie te komen en heeft een hoog loon, dus onhaalbaar voor ons. Transfer van denswil sleept ook wat aan deadline zou woensdag zijn
 
Heeft geen zin om weer naar belgie te komen en heeft een hoog loon, dus onhaalbaar voor ons. Transfer van denswil sleept ook wat aan deadline zou woensdag zijn
Ah. Ik dacht dat Denswil al binnen was. Voor wie zou hij dan in de plaats komen? Deli?
 
Denswil, klinkt leuk, maar geen idee als dat het ook zo is.
Is maar huren, dus dat is ook al iets, maar toch, altijd het gevoel dat zoiets alleen maar kan tegenvallen.

Edit: allé Leko weg, leuk geld natuurlijk, laat zo wel zijn kansen slinken om hier nog eens terug te komen, niet? Echt betrouwbaar om op te bouwen kan die toch niet meer genoemd worden op zo'n manier.
Persoonlijk denk ik niet dat dit enige invloed heeft. Als Leko terugwil en een team heeft nood aan zo een coach nemen die die gewoon... Na de stunten van de laatste jaren gaan clubs het ook meer en meer gewoon worden dat coaches net als spelers zijn op dat vlak.

Dost wordt niet de voltreffer waar ze op hopen.
In Portugal ramde hij ze binnen, maar Portugal is nu ook geen referentie voor de JPL, net als dat ene seizoen in de Eredivisie. In Duitsland was hij wel eens een seizoen hyperproductief, met dank aan de half gemaakt goals van de kev die hij maar binnen te tikken had.

In Frankfurt zien ze hem niet graag gaan en hij bleef toch als niet-echte-basisspeler goede statistieken hebben.
Als Genkie zie het liever anders, maar Dost wordt zeer wsl gewoon een heel stevig wapen in de titelstrijd.
 
Andy King naar OHL. Serieuze brok ervaring, curieus wat die nog kan brengen op zijn 32ste.
 
Mooi, weet jij waarom hij zonder club zat ?
Zoals @Genius al zei, contract niet verlengd bij Leicester omdat hij daar (logischerwijs) niet meer aan spelen toekwam. Zijn uitleenbeurt aan Rangers was blijkbaar niet goed, bij Huddersfield zou hij wel nog ok zijn geweest. We kunnen er weinig mee verliezen, contract tot einde seizoen en iemand met bakken ervaring.
 
Enkele geruchten vanuit ons kamp:

Opare out, Najar in? En een terugkeer van Harbaoui?
 
Maar om u een idee te geven: voormalig Nederlands international Giovanni van Bronckhorst, die in het afgelopen seizoen Guangzhou R&F trainde, incasseerde volgens Nederlandse bronnen twaalf miljoen euro op jaarbasis.

Inderdaad, onmogelijk te snappen waarom die een jaarke in china zou willen werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan