Tour de France 2025

Mooie etappe, Wout zijn seizoen is toch direct goedgemaakt nu. En Pogacar heeft mee de koers mooi gemaakt, van mij mogen ze er elk jaar weer Montmartre insteken
Het ene jaar wel, het andere jaar voor de sprinters.
Anders gaan de sprinters na twee weken uit de koers stappen.

Dit was dus het grote plan van Visma?
Jorgenson viel een paar keer aan en Pogacar volgde, zodat VA solo kon winnen, omdat Tadej vermoeid was na drie weken?
Ik trek mijn woorden. Masterclass strategen.

Als je over 4 weken met ambitie wil starten in Spanje, ga je hier dan alle risico's van dien nemen om u er tussen smijten als je toch niet kan winnen?

Pogi heeft ook nog doelen dit seizoen , hij kon ook zeggen foert.

Ge moet daarvoor de finale niet rijden e , maar ge kunt wel eens uw ploeggenoten die heel de tour voor u hebben gewerkt, nog eens willen winnen als team eens te helpen. (Maar dat mag waarschijnlijk niet van zijn vrouw😅)

door lijk Lipo vroeger aan te vallen of ze in positie te houden voor de eerste keer helling.

Wat een rit!
Eindelijk nog eens prijs voor van Aert na al z'n 2e plaatsen. Dit maakt zijn tour helemaal goed.
Dit moet één van de enige keren zijn dat iemand Pogi er af rijdt bergop. Maar Pogacar heeft natuurlijk elke dag moeten presteren terwijl Wout af en toe een snipperdag heeft kunnen nemen. Zoals gezegd: prachtige winnaar en eindwinnaar.
Een frisse Pogacar had kunnen volgen en dan hadden ze met twee gesprint voor de overwinning hé.

Maar Woutje zat fris, Pogacar was niet meer 100% top + dit was ook gewoon een parkoers op maat gegoten van een klassieke topcoureur. En zijne angstgegner VDP reed ook al niet meer mee. :tongue:

Deze rit was zeker met stip al op voorhand aangeduid door Visma maar je moet er natuurlijk ook nog de benen voor hebben.

Maar Woutje zat fris, Pogacar was niet meer 100% top + dit was ook gewoon een parkoers op maat gegoten van een klassieke topcoureur. En zijne angstgegner VDP reed ook al niet meer mee. :tongue:

Woutje zat fris… Woutje is gestart op een fractie van de atleet die hij is.
Heeft dan heel de tour gereden en gewerkt en is ook gewoon moe hoor.

Gebrand op deze rit en prachtig afgemaakt. Geweldig voor de atleet en de mens WVA, meer dan verdiend!

Woutje zat fris… Woutje is gestart op een fractie van de atleet die hij is.
Heeft dan heel de tour gereden en gewerkt en is ook gewoon moe hoor.
Nu ja op deze manier kan je quasi al mijn zinnen uit hun context rukken. Maar goed de winnaar heeft altijd gelijk en vandaag was dat Wout. :cheer:

Héér-lijk :love:

Hij doet het toch nog én hoe. Eentje om in de kaderen met dat duel met Pogacar. Mooi werk van Jorgenson ook.

En hoe heerlijk is het ook om de gele trui hier gewoon volop te zien meekoersen.

Wel met dichtgeknepen billen zitten kijken, amai

Roglic is niet gevallen deze Tour / GT. Dat is lang geleden.

Komen we met z'n allen overeen dat de beste Belg, die geen rit won en niet Campenaerts heet, Rickaert was?
Van Lerberghe was even op kop tijdens Merlier' tweede winst, dacht ik.
Stuyven ook even op kop in de laatste km, voor Milan' zege.
Ik zou De Lie mss op de derde plek zetten na Victor en Jonas, omwille van zijn voorjaar en bijna identieke Tour qua resultaten aan vorig jaar.

Dat was vooral omdat hij aan zijn overleden dochter moest denken ja
Toch ook weer belachelijk schandalig van Karl om dat zo expliciet te benoemen met haar naam en al erbij. Is dat nu echt allemaal nodig?

Karl mag echt eens op de vingers getikt worden door de VRT wat betreft het aanhalen van privé-zaken bij de mensen. Da's nu niet enkel bij José, maar onlangs ook bij Lore De Schepper en dan was er nog ergens een passage waar ik met mijn ogen moest rollen met iets.

Terug
Bovenaan