Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De doden herdenken is een christelijke waardeJa idd. Dat is gewoon José exposen en er een showtje van maken.
Onroering en tranen uitlokken, alles voor de kijkcijfers.
Over zijn eigen scheefpoeperij zwijgt hij,
Dansen op een graf.
Klopt natuurlijk wel niet wan MvdP heeft hem in MSR 2024 gelost en WK Glasgow
Ook al heeft Pogi een iets andere weken gehad dan Wout , blijft wel een zotte statistiek.
Klopt natuurlijk wel niet wan MvdP heeft hem in MSR 2024 gelost en WK Glasgow
A ja Matthieu solo was al in 2023 oepsklopt wel, in MSR heeft Mvdp hem niet gelost (enkel eraf gesprint aan de meet)
De wedstrijd van Sivakov was na het WK in Glasgow
Doet er in feite niet toe dat Pogacar niet 100% was, Wout heeft het toch gedaan.Woutje zat fris… Woutje is gestart op een fractie van de atleet die hij is.
Heeft dan heel de tour gereden en gewerkt en is ook gewoon moe hoor.
Gebrand op deze rit en prachtig afgemaakt. Geweldig voor de atleet en de mens WVA, meer dan verdiend!
Als Pogacar volgend jaar de ronde skipt en hij enkel met Mathieu moet afrekenen is de kans natuurlijk altijd iets groter. Ik ben benieuwd naar beiden hun crossprogramma, het WK is alvast een thuismatch voor Mathieu dus die gaat daar weer willen schitteren.Hopelijk kan hij nu eens op 100% van zijn kunnen de Ronde en Parijs-Robaix rijden volgend jaar. Het is altijd wel iets geweest, vorig jaar nog die zware val in de Vuelta waardoor hij in het voorjaar ook niet top was.
En Merckx werd natuurlijk 3x WK. Hoe vaak je dit soort foutjes zo ziet opduiken als je zelf een beetje weet hebt over het onderwerp.Gilbert zag er toch niet ver naast![]()

Als ik Lipowitz was zou ik daar alleszins niet mee akkoord gaan, dan zou ik zorgen dat ik een andere GT rijdt.Dus volgend jaar bij Bora Remco als kopman met Lipowitz als meesterknecht?
Dus volgend jaar bij Bora Remco als kopman met Lipowitz als meesterknecht?

Vandaar mijn twijfels, anders is een Froome - Wiggins scenario mogelijk.Als ik Lipowitz was zou ik daar alleszins niet mee akkoord gaan, dan zou ik zorgen dat ik een andere GT rijdt.
Het jaar waarin Rogla & Jonas samen Pogi in het verlies reden op de Loze was toch een top etappe,Vandaar mijn twijfels, anders is een Froome - Wiggins scenario mogelijk.
Wel zalig van Pogi om op allerlaatste dag na zo’n veeleisende tour nog zo mee te willen doen voor een ritoverwinning,
99% van GC rijders van laatste 2 decennia laat het gewoon volledig lopen na die finale GC tijdsopmeting op 40-50km van de meet,
buiten deze kerel.![]()
Het jaar waarin Rogla & Jonas samen Pogi in het verlies reden op de Loze was toch een top etappe,
ik zie niet in waarom ze nu niet hetzelfde zouden kunnen doen met Bora en Lipo/Remco,
zonder 1 van de 2 hoger te moeten zetten in de hiërarchie.
Lipo heeft imo ook alle kaarten in handen bij bora contractbesprekingen om dat af te dwingen,
na het recente Dauphiné-Tour tweeluik lijkt me.