Tour de France 2025

Ja idd. Dat is gewoon José exposen en er een showtje van maken.
Onroering en tranen uitlokken, alles voor de kijkcijfers.

Over zijn eigen scheefpoeperij zwijgt hij,

Dansen op een graf.

Ja idd. Dat is gewoon José exposen en er een showtje van maken.
Onroering en tranen uitlokken, alles voor de kijkcijfers.

Over zijn eigen scheefpoeperij zwijgt hij,

Dansen op een graf.
De doden herdenken is een christelijke waarde
Scheefpoepen niet, ook al is het met een tsjeef

Wat zegt Carl nu dat uae ploegenklassement gewonnen heeft en hoewel er geen beelden van hen op podium waren, maakt ie toch bruggetje nr interview met broer van wellens.

Ik heb toch live visma op het podium gezien voor het winnen van het ploegenklassement?

En uae is met tim ook nog op het podium in beeld geweest samen met de ploeg en gele trui pogicar?

Hij corrigeerde zich na het filmpje met Wellens wel.

Missen is menselijk. Maar Karl is nochtans een god :unsure:

Woutje zat fris… Woutje is gestart op een fractie van de atleet die hij is.
Heeft dan heel de tour gereden en gewerkt en is ook gewoon moe hoor.

Gebrand op deze rit en prachtig afgemaakt. Geweldig voor de atleet en de mens WVA, meer dan verdiend!
Doet er in feite niet toe dat Pogacar niet 100% was, Wout heeft het toch gedaan.
Fris is relatief, na 3 weken Tour.
Hij moet het wel meer hebben van etappes in grote rondes , dan van klassiekers. Hopelijk kan hij nu eens op 100% van zijn kunnen de Ronde en Parijs-Robaix rijden volgend jaar. Het is altijd wel iets geweest, vorig jaar nog die zware val in de Vuelta waardoor hij in het voorjaar ook niet top was.

Hopelijk kan hij nu eens op 100% van zijn kunnen de Ronde en Parijs-Robaix rijden volgend jaar. Het is altijd wel iets geweest, vorig jaar nog die zware val in de Vuelta waardoor hij in het voorjaar ook niet top was.
Als Pogacar volgend jaar de ronde skipt en hij enkel met Mathieu moet afrekenen is de kans natuurlijk altijd iets groter. Ik ben benieuwd naar beiden hun crossprogramma, het WK is alvast een thuismatch voor Mathieu dus die gaat daar weer willen schitteren.

Merckx boekte liefst 525 overwinningen in zijn loopbaan, waaronder elf grote rondes (verdeeld over vijf Tours, evenzoveel Giro’s en eenmaal de Vuelta a España). Liefst 19 wielermonumenten prijken er op zijn uitpuilende palmares, verdeeld over Milaan-San Remo (7), Luik-Bastenaken-Luik (5), Parijs-Roubaix (3), Ronde van Lombardije (2), Ronde van Vlaanderen (2). Hij won 34 ritten in de Tour de France, één minder dan het record van Mark Cavendish, en werd één keer wereldkampioen.

’De nieuwe kannibaal’ Pogacar won vier keer de Tour en één keer de Giro. Tevens pakte hij vorig jaar de wereldtitel en er prijken elf monumenten op zijn erelijst, verdeeld over de Ronde van Lombardije (4), Luik-Bastenaken-Luik (3) en Ronde van Vlaanderen (2). Hij heeft inmiddels 21 etappes gewonnen in de Tour de France.

Ze kunnen niet tellen. Ze zetten het nog tussen de haakjes 4, 3 en 2 en dan komen ze uit op 11. :crazy: En Merckx werd natuurlijk 3x WK. Hoe vaak je dit soort foutjes zo ziet opduiken als je zelf een beetje weet hebt over het onderwerp.

Je zou bijna denken dat het AI generated is maar van AI zou je verwachten dat die niet de klassieke en veelgemaakte 9 <-> 11 fout maakt. :unsure:

Gilbert zag er toch niet ver naast 🫣

Saved door de val van Jasper :unsure:

Wel zalig van Pogi om op allerlaatste dag na zo’n veeleisende tour nog zo mee te willen doen voor een ritoverwinning,
99% van GC rijders van laatste 2 decennia laat het gewoon volledig lopen na die finale GC tijdsopmeting op 40-50km van de meet,
buiten deze kerel. :love:

Laatst bewerkt:
Dus volgend jaar bij Bora Remco als kopman met Lipowitz als meesterknecht?

Geloof ik niet tbh, beschermde renner lijkt meer plausibel of duo kopmanschap.

Dacht dat Lipo bij Bora zijn contract nog niet officieel verlengd had,
kan me niet inbeelden dat die tekent zonder beschermclausule :S

Wat mij betreft is Wout zijn carrière toch echt wel zwaar geslaagd, zelf al wint die geen monument meer.
Heeft echt een hoop epische overwinningen op zijn conto, held :love:

Vandaar mijn twijfels, anders is een Froome - Wiggins scenario mogelijk.
Het jaar waarin Rogla & Jonas samen Pogi in het verlies reden op de Loze was toch een top etappe,
ik zie niet in waarom ze nu niet hetzelfde zouden kunnen doen met Bora en Lipo/Remco,
zonder 1 van de 2 hoger te moeten zetten in de hiërarchie.

Lipo heeft imo ook alle kaarten in handen bij bora contractbesprekingen om dat af te dwingen,
na het recente Dauphiné-Tour tweeluik lijkt me.

Wel zalig van Pogi om op allerlaatste dag na zo’n veeleisende tour nog zo mee te willen doen voor een ritoverwinning,
99% van GC rijders van laatste 2 decennia laat het gewoon volledig lopen na die finale GC tijdsopmeting op 40-50km van de meet,
buiten deze kerel. :love:

Wat een verrassing een 2-voudig RVV winnaar doet mee voor een ritoverwinning over een kasseihelling.

Sorry maar de rest kan dit gewoon niet. Hier is weinig van willen aan als Vingegaard zo goed over kasseien kon rijden als Pogacar deed hij ook wel mee maar die weet ook wel dat als hij dit probeerd hij gewoon keihard op zijn bek gaat is het niet figuurlijk dan wel letterlijk.

Het jaar waarin Rogla & Jonas samen Pogi in het verlies reden op de Loze was toch een top etappe,
ik zie niet in waarom ze nu niet hetzelfde zouden kunnen doen met Bora en Lipo/Remco,
zonder 1 van de 2 hoger te moeten zetten in de hiërarchie.

Lipo heeft imo ook alle kaarten in handen bij bora contractbesprekingen om dat af te dwingen,
na het recente Dauphiné-Tour tweeluik lijkt me.

Roglic reed die Tour toch niet? Die won dat jaar de Giro en moest toen de Vuelta aan Kuss laten en vertrok toen.

Terug
Bovenaan