Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Valgren die komt vragen of hij weet waar de Pizza boys ergens staanIs dat G met z'n kleinkinderen al?

Het ene jaar wel, het andere jaar voor de sprinters.Mooie etappe, Wout zijn seizoen is toch direct goedgemaakt nu. En Pogacar heeft mee de koers mooi gemaakt, van mij mogen ze er elk jaar weer Montmartre insteken
Als je over 4 weken met ambitie wil starten in Spanje, ga je hier dan alle risico's van dien nemen om u er tussen smijten als je toch niet kan winnen?
)Een frisse Pogacar had kunnen volgen en dan hadden ze met twee gesprint voor de overwinning hé.Wat een rit!
Eindelijk nog eens prijs voor van Aert na al z'n 2e plaatsen. Dit maakt zijn tour helemaal goed.
Dit moet één van de enige keren zijn dat iemand Pogi er af rijdt bergop. Maar Pogacar heeft natuurlijk elke dag moeten presteren terwijl Wout af en toe een snipperdag heeft kunnen nemen. Zoals gezegd: prachtige winnaar en eindwinnaar.

Een frisse Pogacar had kunnen volgen en dan hadden ze met twee gesprint voor de overwinning hé.

Maar Woutje zat fris, Pogacar was niet meer 100% top + dit was ook gewoon een parkoers op maat gegoten van een klassieke topcoureur. En zijne angstgegner VDP reed ook al niet meer mee.![]()
Nu ja op deze manier kan je quasi al mijn zinnen uit hun context rukken. Maar goed de winnaar heeft altijd gelijk en vandaag was dat Wout.Woutje zat fris… Woutje is gestart op een fractie van de atleet die hij is.
Heeft dan heel de tour gereden en gewerkt en is ook gewoon moe hoor.

Michel Wuyts, is it you?Vocsnor wel impressionante kuiten, amai.

Geen idee over wat je het hebt maar viel me gewoon op als ik die renners van Jumbo Visma naast elkaar zag staan op dat podium.Michel Wuyts, is it you?
Terwijl ik dit schrijf realiseer ik mij dat Michel het meer voor dijen had.
Geen idee over wat je het hebt maar viel me gewoon op als ik die renners van Jumbo Visma naast elkaar zag staan op dat podium.
Dat was vooral omdat hij aan zijn overleden dochter moest denken jaLaatste odiltje voor Jose, hij was duidelijk ontroerd
Toch ook weer belachelijk schandalig van Karl om dat zo expliciet te benoemen met haar naam en al erbij. Is dat nu echt allemaal nodig?Dat was vooral omdat hij aan zijn overleden dochter moest denken ja