Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Waarom denk je dat?
Die start gewoon in de Vuelta tenzij hij straks ziek wordt of iets breekt of zo.
Van 2021 kan ik alleszins dit artikel terugvinden: https://www.wielerflits.nl/nieuws/dit-is-het-programma-van-tadej-pogacar-voor-2021/??? Welke dan?
Waarom denk je dat?
Die start gewoon in de Vuelta tenzij hij straks ziek wordt of iets breekt of zo.
Inderdaad een indrukwekkend palmares dit jaar.Tadej heeft toch al veel gegeven hé. Dat lange voorjaar al vanaf de Strade, met dan ook nog eens alle monumenten + AGR gereden. Ook de manier waarop. Nu een zware Tour...
Als hij volgend jaar eens wil dubbelen tussen Tour en Vuelta, misschien toch voor een ander voorjaar kiezen?
Het WK zal tenslotte dit jaar ook nog wel hoog op zijn lijstje staan als titelverdediger (en het vrij ideale parcours).
Om te beginnen al het WK-parcours. Ik moet voorzichtig zijn met wat ik zeg nu, want Pogacar kan in principe tegenwoordig elk WK-parcours aan, maar dit is net zoals vorig jaar toch echt een parcours op zijn maat en is daardoor echt torenhoog topfavoriet. Vuelta kan hij in een later stadium nog winnen.??? Welke dan?
Waarom denk je dat?
Zegt genoeg als je overal in het wiel kruipt
Amateurs, ze hebben toch terug een 2e plek he
Omdat er geruchten zijn dat Ayuso toch de Vuelta zou rijden omdat Pogacar misschien geen zin meer heeft.

Vingegaard heeft Pogacar deze Tour op geen enkel moment kunnen losrijden. Gaan we nu echt denken dat die inkorting ook nog maar iets heeft uitgemaakt?Bij pogi lijkt me toch ook wel dat het vat af is tbh.
We zullen het nooit weten, maar met de originele kms en aantal hoogtemeters,
had er misschien toch nog wat ingezeten voor Jonas
Diee mens van de organisatie kwam nogal vrij ongelukkig parcours opgelopen,
maar als je de reactie zag van pogi, fris was dat niet meer verre van..
T’is gewoon ook echt een absurde tdf geweest, by far de meest absurde tour in jaren
Ge kunt toch niet ontkennen dat het bij Pogi meer bergaf aan het gaan is dan bij Jonas? En t’is niet dat hij niet geprobeerd heeft van Jonas er af te gooien vandaag?Vingegaard heeft Pogacar deze Tour op geen enkel moment kunnen losrijden. Gaan we nu echt denken dat die inkorting ook nog maar iets heeft uitgemaakt?
Nope, zoveel punten zijn er niet meer te verdienen met enkel nog heuveltjes van 4e cat en 1 van 3e cat denk ikKan Martinez nog de bollen pakken?
Ge kunt toch niet ontkennen dat het bij Pogi meer bergaf aan het gaan is dan bij Jonas? En t’is niet dat hij niet geprobeerd heeft van Jonas er af te gooien vandaag?
Jonas heeft vandaag niet durven verliezen ..
Jammer? Na die dikke plak bidon toch minder sympathieJammer wel, had in de pedaalslagen van zijn grootvader kunnen rijden. Niet algemeen geweten maar de grootvader van Martinez was ook beroepsrenner en heeft de bollentrui gewonnen.