Dit. Volledig.Pogacar denkt kust ze
Je zag hem echt denken in die laatste kilometer: los het zélf maar op. En ik begrijp hem volledig. Hij heeft er toch al 4 op zak en heeft nog eens alle werk gedaan tot de laatste 2 km.
Vingegaard, in godsnaam....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Volledig.Pogacar denkt kust ze
Nog beter op uw waarde geklopt worden door Pogacar dan tweede te worden omdat je nen broekschijter bent toch?Hij had hier wel voor winst moeten gaan inderdaad. 2de plaats eindklassement kon hij niet meer kwijt. Tenzij van echt niet meer kunnen, maar kom iets vroeger aangezet en het was toch binnen. Vreemd.
Ja ik geef Pogacar daar zeker geen ongelijkDit. Volledig.
Je zag hem echt denken in die laatste kilometer: los het zélf maar op. En ik begrijp hem volledig. Hij heeft er toch al 4 op zak en heeft nog eens alle werk gedaan tot de laatste 2 km.
Vingegaard, in godsnaam....

En laat Vingegaard dan ook nog ostentatief voor om nog eens te laten zien "kijk wat je laat liggen"Pogacar denkt kust ze

Dit is dus compleet niet in de realiteit gebaseerd. Hoe vaak heeft Vingegaard aangevallen deze Tour? Buiten vandaag heeft hij dat letterlijk overal waar hij kon gedaan. Elke keer zonder resultaat. Misschien zat hij ook volledig op de limiet bij die eerste aanval van Pogacar? Tis allemaal héél makkelijk gezegd in de zetel als je de benen niet voelt.Nog eens bewezen wat een saaie renner IK Vingegaardis.VIND.
Jose heeft voor ne keer gelijkAmai, het is voor José en Renaat ook tijd dat het gedaan is. Wat een gekibbel tussen die twee vandaag ség, pff vermoeiend![]()
Inderdaad focust zich op 1 koers en wint nul noppes nada omdat hij nooit koerst wat een nul
Eerst nog zien of Pogacar effectief aan de start komt.Snoozefest is over. En dan nog eens copy-paste in de Vuelta zeker.

Eerst nog zien of Pogacar effectief aan de start komt.
Hoe vaak heeft hij al gezegd dat hij de Vuelta ging rijden om uiteindelijk niet te starten? Keertje of 3?![]()
Pogacar gaat geen Vuelta rijden volgens mij. Die gaat vol voor het WK vermoed ik.