Tour de France 2025

Pogacar denkt kust ze
Dit. Volledig.

Je zag hem echt denken in die laatste kilometer: los het zélf maar op. En ik begrijp hem volledig. Hij heeft er toch al 4 op zak en heeft nog eens alle werk gedaan tot de laatste 2 km.

Vingegaard, in godsnaam....

Hij had hier wel voor winst moeten gaan inderdaad. 2de plaats eindklassement kon hij niet meer kwijt. Tenzij van echt niet meer kunnen, maar kom iets vroeger aangezet en het was toch binnen. Vreemd.
Nog beter op uw waarde geklopt worden door Pogacar dan tweede te worden omdat je nen broekschijter bent toch?

Dit. Volledig.

Je zag hem echt denken in die laatste kilometer: los het zélf maar op. En ik begrijp hem volledig. Hij heeft er toch al 4 op zak en heeft nog eens alle werk gedaan tot de laatste 2 km.

Vingegaard, in godsnaam....
Ja ik geef Pogacar daar zeker geen ongelijk

Mooi voor Arensman wel. Na de eerste week leek het gene vette te worden, maar red hier wel volledig de Tour van Ineos met 2 knappe zeges. Ferm.

Morgen dus een vlucht. De laatste kans voor veel renners/ploegen.

Zondag ook in Parijs waarschijnlijk regen voorspeld? Dat zal leuk worden op de kassei'tjes.

Pogacar denkt kust ze
En laat Vingegaard dan ook nog ostentatief voor om nog eens te laten zien "kijk wat je laat liggen" :laugh:

Maar Vingegaard flikt minstens evenhard zichzelf hier toch wel. Als hij aangaat op 500m ipv 300m dan rolt hij er nog over, als Pogacar dan wint dat is dat ook zo maar dit ziet er wel heel knullig uit.

Knappe zege wel van Arensman, slim gezien en optimaal geprofiteerd van het gepoker van de rest. Maar je moet nog altijd de 3de beste man zijn om te profiteren.

Nog eens bewezen wat een saaie renner IK Vingegaard is. VIND.
Dit is dus compleet niet in de realiteit gebaseerd. Hoe vaak heeft Vingegaard aangevallen deze Tour? Buiten vandaag heeft hij dat letterlijk overal waar hij kon gedaan. Elke keer zonder resultaat. Misschien zat hij ook volledig op de limiet bij die eerste aanval van Pogacar? Tis allemaal héél makkelijk gezegd in de zetel als je de benen niet voelt.
Kan je het hem dan écht kwalijk nemen dat hij nu één keer probeert te kiezen voor die rit en probeert van de balans een beetje te manipuleren in zijn voordeel?

Je kan geen fan zijn, perfect ok, maar laat ons aub feiten en fictie gescheiden houden.
Er zijn voldoende andere koersen ook waar Vingegaard best aanvallend koerst maar als je het niet wil zien dan houdt het gewoon op natuurlijk.

Iets met vooroordelen...

Laatst bewerkt:
Amai, het is voor José en Renaat ook tijd dat het gedaan is. Wat een gekibbel tussen die twee vandaag ség, pff vermoeiend :lol:

Al die Vingegaard fans boos op Van Aert omdat hij misschien hier en daar eens aan zichzelf denkt om dan Vingegaard zo te zien rijden. Tja.

Triestige renner die Vingegaard. Keer op keer Pogacar aanvallen, maar als ze bij elkaar blijven dan rijdt die quasi nooit mee. Pathetic.

Renaat trouwens :laugh: Nu is die weer bezig. Hou eens op, je maakt je onsterfelijk belachelijk.

Inderdaad focust zich op 1 koers en wint nul noppes nada omdat hij nooit koerst wat een nul

Wat is dat vandaag hier met die uitspraken! Vingegaard heeft tot nu 38 overwinningen op zijn naam. Ja vandaag was het beter geweest om vol voor de overwinning te gaan. Je moet ook kunnen. Ik heb vroeger 10 jaar gekoerst en langs de kant dacht ik vaak: dat kan ik ook. Tot je dan daadwerkelijk koerst en al blij zijt dat ge af en toe eens top 10 kunt rijden.

Terug
Bovenaan