Tour de France 2025

Toch een slag in het Visma kamp.
Knechten/Jorgenson er vrij snel van tussen en Vingegaard voorlopig toch een klasse minder dan Pogacar.

Morgen klimtijdrit en den dag derna 5000 hoogtemeters naar Super Bagneres,
man man, week 3 gaan er nen hoop lijken rondrijden!

Jorgenson mag ook het podium vergeten. Ook een ferme klap voor hem. Nu vorig jaar ook "pas" 8e geeindigd op 25 minuten dus ik geloofde nooit echt in het verhaal van eventueel met hem te spelen om Pogacar onder druk te zetten.

Hoe warm was het daar trouwens, Remco aanzienlijk meer met "temperatuur management" bezig dan de rest.
Behoorlijk warm, volgens yr.no 31 graden in Argelès-Gazost, als ze aan Hautacam beginnen
Bij 31 graden klimmen is geen pretje, je doet meer inspanning en koelt minder goed af dan op het vlakke omdat je trager rijdt.

Visma moet Pogacar nog meeeeeer moe maken

Alle gekheid op een stokje. Volgens mij Vingegaard niet op het te verwachtte niveau. Jammer want ik begin de spanning wel echt te missen.

Visma moet Pogacar nog meeeeeer moe maken

Alle gekheid op een stokje. Volgens mij Vingegaard niet op het te verwachtte niveau. Jammer want ik begin de spanning wel echt te missen.
Ofwel is Pogacar veel sterker dan 2-3 jaar geleden. Lipowitz ook heel sterk overigens. Remco zal zijn tenen nog mogen uitkuisen voor een top 3, wordt moeilijk.

Ofwel is Pogacar veel sterker dan 2-3 jaar geleden. Lipowitz ook heel sterk overigens. Remco zal zijn tenen nog mogen uitkuisen voor een top 3, wordt moeilijk.

Dat Pogacar sterker is kan zeker, maar dat Lipo zo dicht op Vingegaard eindigt doet me vermoeden dat Vingegaard niet 100pct is wat ze verwachtte. Zag je ook al in de tijdrit.

Gewoon veel sterker sinds UAE van San Millán overgeschakeld is naar Javier Sola.
Onder Millan had Pogi nog problemen met extreme warmte, volledig weggewerkt dat euvel.. kijk naar Wellens.

Aan dees tempo krijgt Jonas 10 minuten aan zijn broek in Parijs, morgen komt er in ieder geval terug tijd bij.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan