Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In 2030 mss.Het zal me niet sieren om het te zeggen, maar ik kan eigenlijk niet wachten tot het Pogacar tijdperk voorbij is. Hier is gewoon geen bal aan, bijna heel het wielerjaar lang. En ja, zo moet de rest zich gevoeld hebben in Merckx z'n tijd.
Toerist Roglic ook binnen, kan gaan knechten voor Lipo nu.
Er zullen er nog een hoop afvallen.Morgen klimtijdrit en den dag derna 5000 hoogtemeters naar Super Bagneres,
man man, week 3 gaan er nen hoop lijken rondrijden!
Behoorlijk warm, volgens yr.no 31 graden in Argelès-Gazost, als ze aan Hautacam beginnenHoe warm was het daar trouwens, Remco aanzienlijk meer met "temperatuur management" bezig dan de rest.
Ofwel is Pogacar veel sterker dan 2-3 jaar geleden. Lipowitz ook heel sterk overigens. Remco zal zijn tenen nog mogen uitkuisen voor een top 3, wordt moeilijk.Visma moet Pogacar nog meeeeeer moe maken
Alle gekheid op een stokje. Volgens mij Vingegaard niet op het te verwachtte niveau. Jammer want ik begin de spanning wel echt te missen.
Ofwel is Pogacar veel sterker dan 2-3 jaar geleden. Lipowitz ook heel sterk overigens. Remco zal zijn tenen nog mogen uitkuisen voor een top 3, wordt moeilijk.