Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
true story ?Dit is een beetje zoals wanneer uw madam u heel de avond zit op te hitsen en dat je dan thuis komt en ze met hoofdpijn in bed kruipt.

Dit is een beetje zoals wanneer uw madam u heel de avond zit op te hitsen en dat je dan thuis komt en ze met hoofdpijn in bed kruipt.

Hij ligt bijna 7 minuten voor, dan kan je al héél veel risico pakken he.En zo zie je maar, dat ondanks wat ze vooraf zeiden, ook Vingegaard liever zijn 2e plek niet verliest natuurlijk![]()
Ik heb niet alles gezien, maar wat was nu juist het doel van Lipowitz & co?Hoe gatachterlijk heeft Bora gekoerst vandaag ?
Ze konden 3-4 op ruime voorsprong staan van Onley en nu mogen ze morgen zwaar opletten of ze hebben niks
Ik heb niet alles gezien, maar wat was nu juist het doel van Lipowitz & co?
Die gast heeft niks meer te winnen, dus waarom dan zo gek doen vraag ik mij af? Als je op zo'n moment derde staat dan hoor je toch gewoon je plaats te consolideren tov Onley.
Roglic toch maar weer mooi 5e in algemeen klassement.
Ik ben geen Roglic-fan, maar desondanks de soms vele kritiek, toch een heel mooie erelijst in de grote rondes.
Hij kwam dichter tot ze aan de slotklim begonnen. Eens je op de klim zit weet ik niet of het echt nuttig is van u écht te laten uitzakken, je moet tóch naar boven, het is dus niet dat je in de wielen bijna gratis mee kan freewheelen. De draft speelt altijd nog wel een rol, zeker in die minder steile eerste 15km, maar misschien is het verstandiger van gewoon een goed tempo te blijven rijden met een klein beetje reserve en maar geleidelijk aan die voorsprong af te geven.Zoals ik zei had zich direct moeten laten uitzakken vanaf het moment dat ie bleef hangen richting kopgroep, veel te lang er tussen gereden,
maar Lipo is toch nog relatief sterk geëindigd, had gedacht dat ie nog meer ging verliezen in de laatste 300m, chapeau!
En Onley toch ook sterk geëindigd, Lipo - Onley morgen de enigste battle lijkt me !