Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7-8" gepakt op 1km, met nog 24km voor de boeg vind ik dat niet blijven hangen tbh.Lipo blijft nu toch hangen precies
Tenzij pogacar mechanisch probleem zou hebben gehad in de vallei zou die daar toch niet lossen. En dan kan je beter meer volk hebben om terug tempo te maken bergopIk ben benieuwd naar het verhaal van Trine. Zijn ze in de volgwagen in zot geworden of heeft Jorgenson het plan eigenhandig opgeblazen?
Dan heb je Pogacar eindelijk geïsoleerd, en dan dan laat je iedereen terug komen...
Hoe ga je de rit winnen? Vingegaard krijgt Pogacar er niet af dus gaat iemand anders het moeten doen maar wie dan? Jorgenson heeft niet de vorm van vorig jaar die kan O'Conner niet volgen dan is er niks aan te doen natuurlijk.
Dat ziet er goed uit. Dan kan ik mijn fiets meenemen en moet ik geen 12u met de wagen rijden. Dat overleef ik niet.
Dit weekend eens opzoeken wat mogelijk is met Hautacam of Mont Ventoux
Als ge zo weinig vertrouwen hebt in Vingegaard waar bent ge dan mee bezig heel de etappe? Natuurlijk hadden ze gewoon voor Vingegaard moeten gaan. Je weet maar nooit dat Pogacar een slecht momentje heeft.
Wat een sisser, alweer wordt een etappe weggegooid