Tour de France 2025

Ik ben benieuwd naar het verhaal van Trine. Zijn ze in de volgwagen in zot geworden of heeft Jorgenson het plan eigenhandig opgeblazen?

Dan heb je Pogacar eindelijk geïsoleerd, en dan dan laat je iedereen terug komen...

Ik ben benieuwd naar het verhaal van Trine. Zijn ze in de volgwagen in zot geworden of heeft Jorgenson het plan eigenhandig opgeblazen?

Dan heb je Pogacar eindelijk geïsoleerd, en dan dan laat je iedereen terug komen...
Tenzij pogacar mechanisch probleem zou hebben gehad in de vallei zou die daar toch niet lossen. En dan kan je beter meer volk hebben om terug tempo te maken bergop

Denk da lipo best zo rap mogelijk zich zou laten uitzakken of hij zou nog wel eens een rekening kunnen gepresenteerd krijgen :S

Heel vreemd wat Visma doet, toch? Toch te weinig vertrouwen bij Vingegaard?

Dat Jorgenson daar meesprong was eigenlijk al vreemd, maar dat hij nu ook gewoon blijft zitten bij Lipowitz toch al helemaal? Wat willen ze daar mee bereiken?

Tijd terugpakken zal nu wel niet meer lukken, en als ze nog even wachten is de ritzege ook weg. Wat heeft Visma nu bereikt?

Hoe ga je de rit winnen? Vingegaard krijgt Pogacar er niet af dus gaat iemand anders het moeten doen maar wie dan? Jorgenson heeft niet de vorm van vorig jaar die kan O'Conner niet volgen dan is er niks aan te doen natuurlijk.

Hoe ga je de rit winnen? Vingegaard krijgt Pogacar er niet af dus gaat iemand anders het moeten doen maar wie dan? Jorgenson heeft niet de vorm van vorig jaar die kan O'Conner niet volgen dan is er niks aan te doen natuurlijk.

Als ge zo weinig vertrouwen hebt in Vingegaard waar bent ge dan mee bezig heel de etappe? Natuurlijk hadden ze gewoon voor Vingegaard moeten gaan. Je weet maar nooit dat Pogacar een slecht momentje heeft.

Dat ziet er goed uit. Dan kan ik mijn fiets meenemen en moet ik geen 12u met de wagen rijden. Dat overleef ik niet.

Dit weekend eens opzoeken wat mogelijk is met Hautacam of Mont Ventoux

Ventoux weet ik niet, nog nooit in de buurt geweest. Maar er is TGV naar Aix-en-Provence, dus dan ben je vermoedelijk al dichtbij.

Pyreneen via Pau.

Alpen via Grenoble, Modane, Chambéry, Albertville, Bourg-Saint-Maurice etc. Er zijn zelfs stations in van die flutstadjes als Saint-Jean-de-Maurienne. Uitstappen, Madeleine over fietsen en de trein in Albertville pakken.

Ik wandel meestal touren in de Alpen, dus ik rij 12h, wandel een week, rij 12h terug. Maar je kunt perfect vb stukken GR5 doen zonder auto. Vb trein naar Modane, 7d wandelen, trein terug nemen in ander station. Net eens opgezocht. Brussel - Modane is 7-8h. Om 13h de trein pakken in Brussel en om 20h ben je er. 5 min fietsen en je zit in je hotel. Als je nu boekt voor volgende week: 200 euro. Als je in de winter boekt zal je wel aan 100 of 150 euro tickets kunnen scoren.

Als ge zo weinig vertrouwen hebt in Vingegaard waar bent ge dan mee bezig heel de etappe? Natuurlijk hadden ze gewoon voor Vingegaard moeten gaan. Je weet maar nooit dat Pogacar een slecht momentje heeft.

Dus Jorgenson laten doortrekken in de vallei met Vingegaard in het wiel. Ok maar wat dan op de beklimming? Die is lang en zeker niet altijd steil. Moet Vigegaard die dan helemaal alleen voor zijn rekening nemen met Pogacar in zijn wiel?

Wat een sisser, alweer wordt een etappe weggegooid

De dominantie van Pogacar is te groot en te constant. Vroeger de jaren van Evans/Sastre was alles veel opener je had geen sterke ploegen zoals nu (of er voor US Postal/Discovery) en de ene dag was de ene renners de sterkste de volgende dag iemand anders en zo wisselde het elke dag wat. Nu is Pogacar in elke rit op elk terrein gewoon duidelijk de beste.

Terug
Bovenaan