Tour de France 2022

Hij zelf ook niet


Dat hij nergens ook maar enige notie van vorm/hoogvorm heeft laten zien, vergeet hij blijkbaar.
 
Kron blijkbaar corona opgelopen in Zwitserland, zonder symptomen wel. Benieuwd wat dat gaat geven in de Tour.
 
Wel 2 zware ritten in de Alpen na elkaar met beklimmingen van de Galibier langs beide zijden en 2 keer aankomst bergop ook in die ritten, gaat wel leuk worden!
 
Toch knap van Cavendish en dan niet mee mogen naar de TdF2022.. Of is die line-up van Quick-Step Alpha Vinyl nog niet bekend?
 
Is al van in november dat iedereen weet dat Jakobsen naar de Tour gaat. Tuurlijk test die morgen positief op corona zit je met een ander verhaal.
 

Hij hoopt er in ieder geval nog op, begrijpelijk. Misschien wel zijn laatste kans om het record te verbreken, nu hij goed in vorm lijkt.

Jakobsen gaan ze natuurlijk niet meer thuislaten en 2 sprinters meenemen, lijkt niet het beste idee... Anderzijds is de 'value' van Cav wel een stuk groter als hij dat record nog zou verbreken.
 

Hij hoopt er in ieder geval nog op, begrijpelijk. Misschien wel zijn laatste kans om het record te verbreken, nu hij goed in vorm lijkt.

Jakobsen gaan ze natuurlijk niet meer thuislaten en 2 sprinters meenemen, lijkt niet het beste idee... Anderzijds is de 'value' van Cav wel een stuk groter als hij dat record nog zou verbreken.

Ik ging net zeggen je zit niet enkel met je sprinter je zit ook nog eens met alaphilippe maar dan lees ik net dit


Was te verwachten natuurlijk zonde niet zijn eerste Tour die hij mist door een blessure

Hopelijk nog een goed najaar en een Saganke doen 3 op een rij.
 

Trek begint het toch ook door te hebben al nemen ze wel nog altijd Stuyven mee dus kan het nog zijn dat Pedersen toch weer kansen gaat moeten missen

Theuns reed al de Giro dus leek me wel dat het al vanaf het begin de bedoeling was om dit jaar geen Tour te rijden
 

Trek begint het toch ook door te hebben al nemen ze wel nog altijd Stuyven mee dus kan het nog zijn dat Pedersen toch weer kansen gaat moeten missen

Theuns reed al de Giro dus leek me wel dat het al vanaf het begin de bedoeling was om dit jaar geen Tour te rijden
Awel daar ben ik nu eens benieuwd naar. Volgens mij komt dat "vertrouwen" in de sprint nooit meer terug na het WK. Volgens mij rijdt Pedersen dus gewoon iedere sprint tenzij hijzelf aangeeft dat het niet zal lukken.
 
Zou verstandig zijn inderdaad. Denk ook wel dat het nu vol de kaart Pedersen wordt in massasprints. Stuyven doet er goed aan om vol op ontsnappingen te mikken. De enige manier waarop hij ooit een rit zal winnen (en die zou hij intussen wel eens verdienen).
 
Terug
Bovenaan