Hoe kom je die datum te weten?
Staat op het aanslagbiljet. Je gaat de datum dus pas weten als je je aanslagbiljet ontvangt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kom je die datum te weten?
Wel altijd laatse dag van de 2e maand na vestiging aanslag.Staat op het aanslagbiljet. Je gaat de datum dus pas weten als je je aanslagbiljet ontvangt.
Da’s snel…fingers crossed hier dat het ook terug augustus wordt voor het aanslagbiljetEn ik ben voor de afwisseling een keertje de eerste dit jaar
Ze wensen dat ik nieuwe staatsbonnen koop zeker?
Het bedrag in uw voordeel:
€ 2.284,24
Datum waarop wij u terugbetalen:
31.10.2024
Blijkbaar +-1.100.000 aanslagbiljetten verzonden zonder enige controle (kan achteraf nog gebeuren natuurlijk)yep ik had mijne vorige week ontvangen dat ik terug krijg, nog nooit zo snel een antwoord gekregen van de FOD?
Hopelijk zit vriendin dan ook weer bij de vroege, daar moest niets worden aangepast.Blijkbaar +-1.100.000 aanslagbiljetten verzonden zonder enige controle (kan achteraf nog gebeuren natuurlijk)

Hier wordt het altijd trager.Hier ook vroeg (wel ingediend op dag 1 dat het kon) - en ze hebben ook controle uitgevoerd want aantal documenten moeten toesturen, en dan nog zullen ze in oktober storten - lijkt erop dat er toch wat progressie is gemaakt - al een aantal jaar elk jaar iets sneller, kan geen toeval meer zijn.

Dit jaar echt wel "speedy gonzalez", of het digitaal equivalent van envelop ontvangen, stempel erop en zonder de minste geringste controle terugsturen.
. dat kan gerust zijn maar op 14 dagen tijd dat door de administratieve (malle)molen krijgen. Toch een prestatie op zich en écht wel "du jamais vus".
Alsof de belastingdienst het nodige personeel heeft om elke aangifte (tijdig) te controleren.
En het is niet omdat je je aanslagbiljet hebt ontvangen, dat er niet nog een controle kan volgen.