OS 2020 | Zaalsporten (Basket, Volley, Badminton, Handbal, Tafeltennis)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een vierde kwart van Japan!
Het zat uiteindelijk in details aan onze kant en de superieure driepunters van Japan.
 
Zo spijtig... Al mogen de Cats best tevreden terugblikken op hun Olympisch debuut vind ik, al had er zeker meer ingezeten.
 
Das echt wel weggegeven. Japan hing in de touwen en dan veel te laks beginnen verdedigen.
Die opzettelijke fout heeft hun de das omgedaan, ongelofelijk dom. Ongelofelijk zuur. Meesseman en Mestdagh, wat een bazen. Ik zei op voorhand dat Japan een driepunter ging shotten en dan laten ze die nog een driepunter shotten ook, ongelofelijk dat ze dit toelieten.
 
Das echt wel weggegeven. Japan hing in de touwen en dan veel te laks beginnen verdedigen.
Die opzettelijke fout heeft hun de das omgedaan, ongelofelijk dom. Ongelofelijk zuur. Meesseman en Mestdagh, wat een bazen. Ik zei op voorhand dat Japan een driepunter ging shotten en dan laten ze die nog een driepunter shotten ook, ongelofelijk dat ze dit toelieten.
Die fouten van Van Loo en Raman zijn nu inderdaad wel extra zuur.
 
Zo frustrerend en vooral zo zuur... Ze hebben het wel echt weggegeven ook, en dan die ene defensieve fail (waar in een Japanse gewoon los door de defensie kon lopen) hielp ook niet.
 
Ja, zwalpend. 3-0 verloren van de VS, ook van Argentinie verloren (dat eerlijk gezegd niet zo sterk is), in de Nations League wat steekjes laten vallen (uiteindelijk wel 3e, true). Ze leken toch niet 100% te zijn.

De on stond tussen haakjes, hij heeft zeker geen slecht werk geleverd. maar in Polen had men wel een medaille verwacht.
Zelf volleyballer toevallig?
 
Bij 7 punten voor wordt er dubbel gedekt op ik denk Allemand die de bal bij de vrijstaande Massey krijgt. En die durft niet schieten :unsure: balverlies en Japan begint aan hun reeks van opeenvolgende scores. Woest word ik van zo'n debiele acties.
 
Christophe Vandegoor als commentator is toch niet echt men ding..
Constant verwijzen naar de potentiele overwinning als ze voorstaan.
"Ja, we gaan er nog niet over spreken, maar toch... Nog zes minuten en vijf punten voorsprong!"
Kent die kerel iets van basketbal?
Jammer voor de Belgische dames, maar ik vond de teleurstelling van hem prachtig. En dan zo snel mogelijk overschakelen naar de studio :rofl:.
 
Het was qua sportbeleving van thuis uit wel een prachtige match om te volgen, helaas een ronde te vroeg. Tegen Parijs allemaal massaal oefenen op de driepunters en de bank vernieuwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan