SlashDotDash
Well-known member
Omdat de bal door hem een gevaar vormt voor een tegenspeler? Brute pech, maar het is een fout. Als er niemand stond was het geen fout.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom sliepen er dan in tenten om tegen de Nederlanders te spelen jaren terug? Of was dat eigenlijk 'tentenkamp voor de jongeren van rijke ouders'?Bij de nationale selctie ken ik geen miljardairsfamilies. Wel enkele multi-miljonairs families. @Gavin heeft wel een punt daar
Australisch international Lizzie Watkins stierf in 2012 nadat ze een bal op haar hoofd kreeg.
Verder vooral veel ernstige oogincidenten, naast gebroken vingers en zo.
ik hoorde iets over een nieuw soort ondergrond vanaf de spelen in 2024. Heb jij daar ergens meer informatie over?Nog wat verder in het verleden, toen er nog op gras gespeeld werd, stuiterde de bal ook veel minder voorspelbaar de hoogte in - daar zijn ook vele neuzen door gebroken.
Nee, ik was daar niet van op de hoogte maar het lijkt te kloppen: https://fih.ch/news/le-creps-high-p...ew-polytan-field-in-readiness-for-paris-2024/ik hoorde iets over een nieuw soort ondergrond vanaf de spelen in 2024. Heb jij daar ergens meer informatie over?
Voor zover ik begrepen heb, krijgen ze wel allemaal een gouden medaille, maar mogen enkel de 16 spelers uit de finale er 1 ontvangen op de ceremonie (en daarom dus dat Boon er nog geen had). Ik vind dat persoonlijk wel heel unfair, want je wint die gouden medaille niet enkel door die laatste match, als je de kwartfinale verliest win je die ook niet...Hoe zit dat nu precies met de medailles? Als ik de groepsfoto bekijk, zie ik enkele jongens die geen medaille hebben?
Zo'n Briels die eerst als reserve was aangeduid heeft er wél één, maar bv. een Boon die de finale vanuit de tribune volgde, heeft er bijvoorbeeld geen? Krijgen enkel de spelers die tijdens de finale in de kern zaten een gouden medaille? Want dat zou toch wel zuur zijn, niet?
Niet zo goed voor de teamgeest als een paaar in een luxe hotel waren gaan slapen he.Waarom sliepen er dan in tenten om tegen de Nederlanders te spelen jaren terug? Of was dat eigenlijk 'tentenkamp voor de jongeren van rijke ouders'?
Die kunnen dat gans hotel afhurenNiet zo goed voor de teamgeest als een paaar in een luxe hotel waren gaan slapen he.
Ze moesten het doenmet het budget van de bond en dat was laag. En dat is nu wat beter.
Denk van nietIs het toeval of zijn bij vrouwenmatchen de refs altijd ook vrouwen?
Hoe zit dat nu precies met de medailles? Als ik de groepsfoto bekijk, zie ik enkele jongens die geen medaille hebben?
Zo'n Briels die eerst als reserve was aangeduid heeft er wél één, maar bv. een Boon die de finale vanuit de tribune volgde, heeft er bijvoorbeeld geen? Krijgen enkel de spelers die tijdens de finale in de kern zaten een gouden medaille? Want dat zou toch wel zuur zijn, niet?
Voor zover ik begrepen heb, krijgen ze wel allemaal een gouden medaille, maar mogen enkel de 16 spelers uit de finale er 1 ontvangen op de ceremonie (en daarom dus dat Boon er nog geen had). Ik vind dat persoonlijk wel heel unfair, want je wint die gouden medaille niet enkel door die laatste match, als je de kwartfinale verliest win je die ook niet...
Belachelijk inderdaad, zeker omdat het maar gaat over ocharme 2 reserven?Tom Boon mocht niet mee op podium en keek wat lijdzaam toe tijdens ceremonie: “Fysiek was mijn niveau niet hoog genoeg”
![]()
Tom Boon mocht niet mee op podium en keek wat lijdzaam toe tijdens ceremonie: “Fysiek was mijn niveau niet hoog genoeg”
Aanvaller Tom Boon kende een moeilijk moment bij de medailleceremonie: als reserve stond hij niet mee op het podium bij de uitreiking en moest hij wat lijdzaam toezien naar de huldiging van zijn ploegmaats.www.hln.be
Unfaire regel inderdaad.
Die ook gewoon gespeeld hebben (of boon alvast).Belachelijk inderdaad, zeker omdat het maar gaat over ocharme 2 reserven?
Ik weet niet of het toeval is in dit geval, maar in de gewone competitie kan de ref ook evengoed man zijn.Is het toeval of zijn bij vrouwenmatchen de refs altijd ook vrouwen?