OS 2020 | Tennis: Let Love rule

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar heeft ie in het gemengd dubbel ook de handdoek gegooid? die kon nog voor Brons spelen?
 
stojanovic zal lachen ja grootste match uit haar leven en die peut zegt gwn NAH t hoeft niet meer... .
 
  • Wow
Waarderingen: WimJ
Heb ergens gelezen dat een elleboogblessure de reden van forfait zou zijn...
I smell BS.

Servië zou hem gewoon nooit meer moeten opnemen in selecties voor landencompetities, al zullen ze dat niet zomaar kunnen.
En anderzijds zal Djokovic er ook niet van wakkerliggen, de competities gelinkt aan het land zijn doorgaans ook niet de meest lucratieve.
 
Hahahaha, ik zie dit hier nu pas. Het kon weer niet missen, volgen jullie tennis via voetbalkrantartikels of zo? Van Makila weet ik dat hij gewoon alles verzint op basis van wat uitslagen op wikipedia, maar de rest hier toch niet zeker?

Servië zou hem gewoon nooit meer moeten opnemen in selecties voor landencompetities, al zullen ze dat niet zomaar kunnen.
En anderzijds zal Djokovic er ook niet van wakkerliggen, de competities gelinkt aan het land zijn doorgaans ook niet de meest lucratieve.
:laugh:

Wat een reactie(s) weer op de voorbije pagina zonder veel logica of onderbouwing van de situatie. Ge weet zelfs niet wat er is afgesproken tussen die twee spelers, wat Stojanovic zelf ervan denkt, of wat Djokovic werkelijk heeft na twee uitputtingsslagen in singles en een mixed doubles van bijna twee uur binnen de 24 uur daarvoor. Normaal blijft de roofing op zijn hoofd kurkdroog, nu was dat een natte otter wat erop geplakt hing. Het zou al een indicatie kunnen zijn waarom zijn niveau hard kelderde na de break in de tweede set tegen Zverev.

Ik zou om te beginnen al eens kijken hoe dat Servisch team, en dan specifiek Stojanovic, voor mixed doubles op de Spelen is geraakt voor dat ge zo'n zever post. Hint: zonder Djokovic speelt er geen Servisch team mee. Geen. Enkel. Mathematisch niet mogelijk. Maar tuurlijk, hij ligt er niet wakker van ook al neemt hij die extra matchen in de hitte er toch maar bij in zijn legendarisch singles seizoen terwijl hij al duizend keer heeft gezegd énkel op de Slams te focussen. Houdt toch geen steek om hem dat nu aan te wrijven, zeker niet aangezien dat mixed doubles niet gepland was en ze pas ter plekke zich hebben ingescheven hiervoor (ik dacht omdat onder andere Zverev toch niet deelnam aan mixed). En zeker, sluit hem maar uit voor alle landencompetities hiervoor, geen Servië in die discipline als gevolg dus, dat heeft die tennisfederatie echt graag! Djokovic die de ATP cup op sleeptouw neemt en Servië daar en zowel in de Davis Cup vertegenwoordigt? Allemaal bijzaak want oeioei deze match kon of wou hij niet spelen door de situatie.

Hebt ge de mixed doubles matchen daarvoor bekeken van Servië? Twee keer de favoriet, maar in de halve finale ging het mis. Karatsev zei dat ze Djokovic als doelwit hadden in de tweede set van hun halve finale omdat ze merkten dat hij niet op niveau was, dat was na die inzinking tegen Zverev. Wie verliest er drie keer service in die match, waarvan een dubbele choke in de tweede set? Jup, Stojanovic. En voor die zwakke schakel moet Djokovic waarbij het fysiek en mentaal niet juist zit toch willens nillens gaan spelen, terwijl hij degene is die ze al zoveel geholpen heeft en dit maar een extraatje was afgaande op hun inschrijving? Tegen echt sterke dubbelspelers als Barty en Peers dan ook nog? Maar neen, liever iemand die een goede zeven uur op een dag op de baan heeft gestaan in 30+ graden tropisch weer de mantel uitvegen voor egoïst en amateur want oeioei iemand die zonder hem al niet thuishoorde op die courts had nu niet de eventuele mogelijkheid om op zijn rug en prestaties een medaille te parasiteren.



Los daarvan: Sascha goud met een wereldpartij in de finale. De big game serveerder met aanvallend spel bestaat toch nog, en dat op zo een moment. :love:
 
En toch vind ik het een schande om voor een bronzen plak zelfs niet te proberen geef je na drie games op omdat het echt niet gaat het zij zo. Gewoon op voorhand een medaille laten schieten. nah. Dan mag Stojanovic nog God de Vader danken dat ze zo'n wereldtopper als landgenoot heeft (is ook zo daar mag ze dankbaar voor zijn). Tenzij echt geblesseerd wat ik betwijfel dan zou ik met de situatie Stojanovic zijnde zeer ontevreden zijn. (Maar misschien is zij wel tevreden of niet ontevreden wie weet)

Voor de rest was Zverev de twee matchen die ik gezien heb inderdaad fantastisch, ben er nooit de grootste fan van geweest maar dit goud is oververdiend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan