Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
België is na de wedstrijden van deze ochtend in de praktijk altijd geplaatst als reekshoofd. Enkel een verlies tegen China met 44 punten verschil (of meer) kan hen nog nekken. (sowieso zijn ze al gekwalificeerd voor de kwartfinales).België wint ruim van Puerto Rico. Daarmee zijn ze in de praktijk geplaatst voor de kwartfinales (enkel een héél zwaar verlies tegen China én vreemde resultaten in andere groepen kan hen nog nekken) en maken ze een héél goeie kans om ook reekshoofd te zijn, waardoor ze normaal de USA gaan ontlopen.
Altijd belangrijk, want een kwartfinale tegen de USA (nr 1 van de wereld) ontlopen ze zo en ook de nr 2 kunnen ze niet tegenkomen in de kwartfinales (wegens nu in hun groep).
is zo hoor. De top 4 geplaatste teams (België, China, USA en Spanje) ontloopt de andere vier (Canada/Australië, Frankrijk, Servië en Japan)Spannende match wel tegen China , hoop dat het klopt dat ze ook bij verlies de USA ontlopen
Leuke wedstrijd, Chen L geen schijn van kans eigenlijk.Axelsen heren enkel badminton gewonnen, geen set laten liggen in heel het toernooi. In de finale ook Chen Long volledig zoekgespeeld, straf. Dik verdiend in elk geval, mooie bekroning!
Hier 5 in alles na 2 jaar blessureleed en dan een jaar corona. Dit jaar hopelijk terug 4 in enkel en mixNog badmintonners hier trouwens?
Mijn klassementen:
HE: 10
HD: 9
Wel al een jaartje stil en op zoek naar een nieuwe club.
Welke provincie/regio ongeveer?Geen set laten liggen, das toch echt ziek tegen al dat aziatisch geweldAxelsen heren enkel badminton gewonnen, geen set laten liggen in heel het toernooi. In de finale ook Chen Long volledig zoekgespeeld, straf. Dik verdiend in elk geval, mooie bekroning!

Daar ken ik helaas weinigVlaams-Brabant.
Lang in het Pajottenland gespeeld, wegens verhuis ga ik nu eens kijken of Tienen of Zoutleeuw leuke clubs zijn.
Jij?
speel zelf in Oost-Vlaanderen. Denk dat de grootste club daar dijlevallei zal zijn, maar da's Leuven natuurlijk.Tgoh, hij heeft wel (en dat allesbehalve om afbreuk te doen aan zijn prestatie) letterlijk 0 tegenstand gehad tot aan de finale. Ginting, Antonsen, Chen Long, LZJ zaten allemaal in de andere tabelhelft. Sinds dat gezever met die damesdubbel matchen en de loting na de poulefases krijg je soms wel echt idiote zaken.Geen set laten liggen, das toch ook wel ziek tegen al dat aziatisch geweld![]()
Moet zeggen totaal niet de OS compo gevolgd eigenlijk excuus, maar gezien ik in Manila zelf speel met hoop Malay, Indiërs, Pinoys, Chinezen, besef ik hoe onderschat deze sport is, en al zeker door de gemiddelde westerlingTgoh, hij heeft wel (en dat allesbehalve om afbreuk te doen aan zijn prestatie) letterlijk 0 tegenstand gehad tot aan de centrale. Ginting, Antonsen, Chen Long, LZJ zaten allemaal in de andere tabelhelft. Sinds dat gezever met die damesdubbel matchen en de loting na de poulefases krijg je soms wel echt idiote zaken.
Maar zoals gezegd, in de finale wel Chen Long helemaal kapotgespeeld, dus je kan enkel zeggen dat het verdiend was.

Zeer lang gebadmintond maar nooit in competitie, interesseerde me niet.Nog badmintonners hier trouwens?
Mijn klassementen:
HE: 10
HD: 9
Wel al een jaartje stil en op zoek naar een nieuwe club.
ad:welke club was dat dan? Misschien weet ik er wel ene in de buurtZeer lang gebadmintond maar nooit in competitie, interesseerde me niet.
Onlangs de racket terug opgepikt maar de club hier lag me zo niet dus terug afgehaaktad:
Het blijft wel één van m’n favoriete sporten ooit!

En zijn oorbelleke.. ;-).. lolWat heeft die Aster weer aan jongens
welke club was dat dan? Misschien weet ik er wel ene in de buurt![]()