OS 2020 | Zaalsporten (Basket, Volley, Badminton, Handbal, Tafeltennis)

Status
Niet open voor verdere reacties.
scenario klopt toch niet? Ze zitten in de halve finales dus is het toch maximum 2 matchen? Eerst halve finale en dan finale of brons?
oopps, idd foute copy paste.

Natuurlijk rechtstreeks tegen de winnaar van Letland/Japan en dan ofwel tegen Nederland/ROC (ROC is aan het winnen) ofwel tegen Servië
 
Mooie dag voor basket.
Sterk van de vrouwen en ook cool dat 3vs3 mannen ronde mogen overslaan (debiel systeem, daar niet van).
 
Servië gewoon overklast door Rusland in de 3x3, eerste finalist. Belgen volgen best hun voorbeeld en kloppen als underdog Letland, want tegen Servië om brons is kak... .
 
Laatst bewerkt:
Brons is idd wel een moeilijke tegenstander :unsure:
Ja ge had hem niet door ongetwijfeld.

Pas liever mijn stem in de fotochallenge aan zodat ik van geen eigen voortrekkerij kan beschuldigd worden :p . (geen idee of eigen voortrekkerij een woord/woorden is/zijn).
 
ja België 3x3 tonnen respect voor het parcours maar dit was genant bijna :p .
 
Jammer voor de belgen, man zo fysiek veeleisend die 3x3! :eek:
Benieuwd of Grayson "The Professor" Boucher hier een bepalende rol zou spelen.
 
Bam, ffkes weggespeeld worden zeg. Die scores onder de basket moeten toch echt wel beter als ze willen meedoen...
Wel chapeau voor hun parcours als amateurs.
 
Op de limieten van hun kunnen gestoten. Jammer, maar toch een heel mooi tornooi gespeeld met waarschijnlijk een 4e plek.
 
Momota eruit in herenenkel badminton. Ik ging er niet van uit dat hij ging winnen (te weinig matchritme), maar dat hij de poules niet uitraakt is echt wel helemaal onverwacht.
Benieuwd wie het goud gaat pakken, zal enorm afhangen van hoe de loting verloopt denk ik. Axelsen is volgens mij favoriet tegen iedereen behalve tegen Antonsen, terwijl ik Antonsen veel sneller zie verliezen van iemand anders.

Ik gok Axelsen of Lee Zii Jia als eindwinnaar, ben erg benieuwd. Rest komt volgens mij niet in de buurt.
 
Ma Long weer in de finale van het tafeltennis, legende, meer hoeft daar niet over gezegd worden. Hoop echt dat die OS titel nr vier haalt :love: .
 
België wint ruim van Puerto Rico. Daarmee zijn ze in de praktijk geplaatst voor de kwartfinales (enkel een héél zwaar verlies tegen China én vreemde resultaten in andere groepen kan hen nog nekken) en maken ze een héél goeie kans om ook reekshoofd te zijn, waardoor ze normaal de USA gaan ontlopen.

Altijd belangrijk, want een kwartfinale tegen de USA (nr 1 van de wereld) ontlopen ze zo en ook de nr 2 kunnen ze niet tegenkomen in de kwartfinales (wegens nu in hun groep).
 
Axelsen toch vlotjes in halve finale waarin hij tegen de zeer verrassende Guatamalteek Cordon speelt, zou het wel eens mooi vinden een europeaan aan het feest in het badminton.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan