NFL 2023-2024

Je moet doorklikken naar de juiste versie. Zit echt niet handig verborgen.
Blijkbaar gaan ze er misschien wel werk van maken dat de commercials uit de full game geknipt worden eens die niet meer live is. Maar live heb ik toch ook alleen maar Dazn-crap gezien tot nu toe. Tbf, wel meeste Red Zone gekeken :D

Patriots-Eagles een onverwacht uitstekende wedstrijd. Vooral defensief, terwijl dat meestal niet zo is. De rest van de primetimewedstrijden moet ik nog zien.

Stond niet in de drop down.
Ik kon enkel kiezen tussen highlights of de full game.

Misschien staat er morgen tussen.
Toen het nog game pass was, was de 40 min versie toch al actief. 🧐

Edit : staat nog steeds niet in de drop down, kan enkel kiezen tussen highlights of full game. Ik kijk wel via de app op tv.

Edit 2: via de app staat enkel de game van cowboys @ giants beschikbaar in 40min

Laatst bewerkt:

Zou wel heel pijnlijk zijn voor de Jets.

Jup, leek op papier echt nog een team dat ging kunnen meedoen voor de playoffs, heb persoonlijk wel een zwak voor slechte organisaties die het proberen om te keren, zoals de Bengals & Bills gedaan hebben. Jets waren goed op weg, zeker als Rodgers in de buurt ging komen van zijn beste niveau. Hopelijk komt het nog goed, maar ik vrees ervoor... Echt rot voor Jets fan dat het eerste seizoen waarin ze eindelijk eens kunnen hopen op meer, wss gedaan is na week 1

Stond niet in de drop down.
Ik kon enkel kiezen tussen highlights of de full game.

Misschien staat er morgen tussen.
Toen het nog game pass was, was de 40 min versie toch al actief. 🧐

Edit : staat nog steeds niet in de drop down, kan enkel kiezen tussen highlights of full game. Ik kijk wel via de app op tv.

Edit 2: via de app staat enkel de game van cowboys @ giants beschikbaar in 40min
Allez nu staan er al meerdere games op, alleen de game van de ravens kan ik niet vinden in 40min...

Ja dazn heeft nog wel ruimte voor verbetering…

Rodgers na 4 plays er al af met blessure, waarschijnlijk Torn Achilles. Kdenk dat de packers een 2nd round pick gaan krijgen ipv die 1st round…

Jammer voor A-Rod, seizoen voorbij. Ik zag de Jets nog wel een verrassing worden met hem dit seizoen. Terug naar Zach Wilson, benieuwd wat dat gaat geven… of een nieuwe Brady comeback?

Wat een wedstrijd wel! Ik vond het super van alle twee, maar met overduidelijke gaten. Die van de Jets wel een beetje gigantischer en fundamenteler dan die van de Bills... Zach Wilson was echt slecht, en Josh Allen wil nog altijd alles zelf doen. Pas toen Diggs in Q4 kwam zeggen dat hij ook mocht gooien, relax, ging het beter.

De Hackett-offense werkt ook niet met een middelmatige QB, zoveel is duidelijk. Maar misschien al de catch van het jaar (Garrett Wilson is patat) en de route van het jaar (Diggs met nog een halve minuut te gaan, trippeltrippel, fake naar binnen en dan blijven staan :o ).

Maar beide defenses... Wauwie. I love it :D De Jets met hun individueel talent, en de Bills vooral met hun scheme en ervaring. Net als Eagles-Patriots, trouwens, dat was ook defensief geweldig. En Chargers-Dolphins ook. De drie beste wedstrijden van de week wel.

Maar als Rodgers echt eruit ligt voor het hele seizoen... Fack. Dan denk ik dat bepaalde QB's misschien wel eens een mailtje kunnen krijgen. Trey Lance had nog even moeten wachten met tekenen :D

Pandoering voor de Giants gisterennacht. Vorig jaar hebben ze een beetje overgeachieved, maar denk niet dat de weerbots zo groot kan zijn. Maw dat het nu toch vooral de machtige Cowboys Defense was. D Jones had door de zwakke O-line echt geen tijd om ook maar iets te doen. En als A Thomas door een blessure minder goed speelt, dan valt de rest als een kaartenhuisje in elkaar. Natuurlijk kan een echte top-QB daar nog wat mee om, maar op dat niveau zit hij natuurlijk niet. Hopelijk volgende week al wat beterschap. Zo slecht als gisterennacht zal het wel niet meer worden.

Dan veel respect voor Belichick. Die kwam ook 16-0 achter tegen de sterke Eagles, maar dan zie je dat die z'n team wél overeind kan houden en de boel nog spannend maakt.

Ook straf: Tua & Hill connectie werkte gisteren feilloos.
Micah Parsons is wel een halfgod. Echt. Ik heb hem in Fantasy en ik snap niet dat hij maar zo weinig punten heeft :D Dat was de beste D-speler van de league. Ik denk dat dit het jaar is dat hij Aaron Donald voorbijsteekt. Hij en TJ Watt blijven raar genoeg toch echt een beetje ondergewaardeerd...

De sport wordt steeds sneller en explosieven, die switch naar jumbo-paketten zie ik niet gebeuren en de hoge pieten in de sport willen dat ook niet. De enige ploeg doe daar de laatste jaren echt op speelde(Ravens met Lamar) kiezen nu ook voor een meer passoriented OC.
Ik had nog even niet kunnen klikken op deze thread, dus vandaar de late reactie, maar echt niet eens :)
Ravens waren de nadrukkelijkste, maar Patriots, Giants, Falcons en ook de Cowboys tot vorig jaar hadden heel veel heavy sets, hoor. En eigenlijk alle Shanahan-offsprings ook. Die heeft niet voor niks nog het langst fullbacks gehad van iedereen, en als je kijkt naar hoe Kittle als WR wordt gebruikt, en hoe goed hun WRs moeten kunnen blocken, is er amper onderscheid tussen WR en TE, en wordt elke set een heavy set. McVay met Cooper Kupp en Higbee net hetzelfde.

Ik vond dat je het deze week goed zag bij de Chargers, niet toevallig één van de superster-RB's die meer verdient. Ekeler eruit in zo'n heavy set run team, en een pak minder. Kelley is gewoon niet zo goed. Dan wordt dàt talent belangrijker. Ik denk dat dat snel kan keren...

And the Packers still own Da Bears…

Mannekes wat is die Justin Fields een povere QB. Ik ga geen afbreuk doen op de defense van de Packers want dat was ook een mooie prestatie, maar die keuzes dat die jongens maakt, zelfs in zijn derde jaar als starter is niet wauw.

Love had daarentege wel een mooie start in zijn eerste jaar als starter. We gaan dit nu natuurlijk niet overreacten, ze gaan de playoffs niet halen. Maar voor een offense waarvan enkel Bakhtiari en de 2 running back veel ervaring hebben was dit offensief wel een mooie start.

Het is een rebuild year maar kga wel nog met plezier kunnen kijken 😍

Micah Parsons is wel een halfgod. Echt. Ik heb hem in Fantasy en ik snap niet dat hij maar zo weinig punten heeft :D Dat was de beste D-speler van de league. Ik denk dat dit het jaar is dat hij Aaron Donald voorbijsteekt. Hij en TJ Watt blijven raar genoeg toch echt een beetje ondergewaardeerd...

Ik had nog even niet kunnen klikken op deze thread, dus vandaar de late reactie, maar echt niet eens :)
Ravens waren de nadrukkelijkste, maar Patriots, Giants, Falcons en ook de Cowboys tot vorig jaar hadden heel veel heavy sets, hoor. En eigenlijk alle Shanahan-offsprings ook. Die heeft niet voor niks nog het langst fullbacks gehad van iedereen, en als je kijkt naar hoe Kittle als WR wordt gebruikt, en hoe goed hun WRs moeten kunnen blocken, is er amper onderscheid tussen WR en TE, en wordt elke set een heavy set. McVay met Cooper Kupp en Higbee net hetzelfde.

Ik vond dat je het deze week goed zag bij de Chargers, niet toevallig één van de superster-RB's die meer verdient. Ekeler eruit in zo'n heavy set run team, en een pak minder. Kelley is gewoon niet zo goed. Dan wordt dàt talent belangrijker. Ik denk dat dat snel kan keren...

Jumboformatie is niet hetzelfde als heavyset, jumbo is zonder WR dacht ik en geen enkele ploeg speelt consequent zonder WR.

And the Packers still own Da Bears…

Mannekes wat is die Justin Fields een povere QB. Ik ga geen afbreuk doen op de defense van de Packers want dat was ook een mooie prestatie, maar die keuzes dat die jongens maakt, zelfs in zijn derde jaar als starter is niet wauw.

Love had daarentege wel een mooie start in zijn eerste jaar als starter. We gaan dit nu natuurlijk niet overreacten, ze gaan de playoffs niet halen. Maar voor een offense waarvan enkel Bakhtiari en de 2 running back veel ervaring hebben was dit offensief wel een mooie start.

Het is een rebuild year maar kga wel nog met plezier kunnen kijken 😍
Fields moet dit jaar inderdaad een grote sprong maken, anders springen de Bears volgens mij wel in de Caleb Williams dans. Heeft van zijn front office het vertrouwen gekregen doordat ze hun nr. 1 pick (lees Bryce Young) hebben geruild voor DJ Moore. Het is echt wel een goeie runner (misschien wel de beste uitgz. Lamar Jackson), maar moet veel beter worden in zijn passing. Helpt natuurlijk ook niet dat hij elke play moet rennen voor zijn leven met die dramatische O-line.

Straffe comeback van de Giants gisteren! Chance dat ik zo'n slechte eerste helft de voorbije tien jaar al wat gewend ben geraakt. Rustig een half zakje chips leeggegeten, naar de voorraadkast voor wat cake, dan een appeltje, nog wat boterhammen. Kortom, ben 'm goed doorgekomen, plots was het al rust en toen begon de fun! :D

Toch straf hoe een team zo'n ommekeer kan maken na de rust. Heb het al vaker gezien.

En de 4th down lateral van de Patriots was ook de moeite!

Straffe comeback van de Giants gisteren! Chance dat ik zo'n slechte eerste helft de voorbije tien jaar al wat gewend ben geraakt. Rustig een half zakje chips leeggegeten, naar de voorraadkast voor wat cake, dan een appeltje, nog wat boterhammen. Kortom, ben 'm goed doorgekomen, plots was het al rust en toen begon de fun! :D

Toch straf hoe een team zo'n ommekeer kan maken na de rust. Heb het al vaker gezien.
Toch vooral aan de Cardinals zelf te danken hoor.
Daar is veel aan de hand, al 2 wedstrijden op rij een zuivere W weggeven in het slot, ik geloof er niks meer van :D

Gisteren geen topwedstrijd van ons, maar er zit verbetering in, zeker op gebied van rushing yards, maar natuurlijk viel dan Williams weer uit!
Al vond ik Jones en Hill echt wel sterk in 2nd half.

Voor de rest geen slechte plays, maar eens aan de RZ viel het stil. Gelukkig dankzij Olave zijn geweldige one hand catch toch de schwung in gekregen :love:

Toch vooral aan de Cardinals zelf te danken hoor.
Daar is veel aan de hand, al 2 wedstrijden op rij een zuivere W weggeven in het slot, ik geloof er niks meer van :D
Of de niet-complottheorie: De eerste diepe ball naar Hyatt zorgde ervoor dat de Cards D meer ruimte moest laten. En de tank was bij de Cardinals aan het einde gewoon leeg ;)

Maar Dobbs kon toch één helft even dromen dat hij dit seizoen mss MVP kon worden!

Bengals 0-3 sinds de burgemeester van Cincinnati verklaarde dat Burrow de vader was van Mahomes en dat Arrowhead werd omgedoopt tot Burrowhead. Bengals praten veel maar kunnen voorlopig niet bevestigen op het veld. Nu Burrow zijn blessure van in preseason terug begint op te spelen zou het wel eens een lang seizoen kunnen worden. Ravens, 49ers en Cowboys zien er imo het beste uit na de tweede week.

Jawadde, de Dolphins. Zeventig punten! Bij de Bronco's klaagden ze al wel een tijdje over hun DC (en die zal wel niet veel langer aanblijven), maar zelfs dan. Ongezien. Toch als je na 1966 geboren bent :D

Tyreek Hill opent ook wel die ganse offense. Als die nog maar doet alsof hij vertrekt, loop je als verdediger automatisch al achteruit :D

En nu de Cowboys in de problemen tegen de Cardinals. Dat was ook niet verwacht.

Da Fuq Dolphins 😅
Wat ik dan weer niet begrijp is waarom een Wilson en co blijven spelen terwijl ze 30+ punten achter staan. Voor hetzelfde geld stoppen ze hem op een einde nog eens onder de grond en ben je hem enkele weken kwijt.

Na quasi 3 speeldagen nog maar 2 teams met 3-0 en daar komt er dan vannacht nog eentje bij (tenzij het een draw wordt natuurlijk)
Dolphins zijn bij momenten écht indrukwekkend op offence dus als daar iedereen gezond blijft zie ik ze los hun divisie winnen en nog een eind geraken in de PO's ook. Vooral omdat al die AFC teams waar je voor het seizoen veel van verwachtte allemaal niet zo sterk blijken, op de Chiefs na. Die bewijzen al 2 matchen dat hun game tegen de Lions een combinatie was van toeval en het ontbreken van een paar heel belangrijke pionnen (Kelce en Jones)
Bills winnen op deze manier geen platte prijs want Allen draagt heel dat team (al hoeft dat imo niet)
Bengals stellen gewoon teleur en ik zou er niet eens van verschieten als ze vannacht 0-3 staan tegen de Rams, die helemaal niet zo slecht zijn als ik zelf had verwacht, mede door een paar rookie verrassingen. Iets zegt me dat Burrow gewoon te vroeg begonnen is aan zijn seizoen na die blessure. Waarschijnlijk door dat contract.
Chargers blijven Chargers en zolang Staley daar coach blijft mogen ze elk jaar blij zijn dat ze de PO's uberhaupt halen. Die had gisteren gewoon het geluk dat Kirk helemaal op het einde plots ff primetime Cousins werd of het seizoen had al voorbij geweest.
Jets heb ik gemeend compassie mee. Niemand zou moeten supporteren voor een team met Zach Wilson als QB...

Enkel de Ravens, die gisteren bewezen dat Tucker toch een mens is en door een missed flag onverdiend verliezen, draaien goed maar dat blijft imo ook maar duren tot Lamar eens hard getackled wordt.

NFC zal tussen 49'ers en Eagles gaan. Die doen hun ding, zonder echt te flashen maar ze staan er wel en alles klopt gewoon.
Cowboys moeten het te hard van hun D hebben vrees ik want ik geloof nooit dat Dak een seizoen lang goed blijft en de Lions komen toch ook nog wat te kort, al is mijn gunfactor voor hen wel enorm :)

Benieuwd wie er vannacht een season ending injury oploopt in MNF want der zit precies wat een vloek op die game (Chubb vorige week was ik echt niet goed van) en mijn Rams spelen dus ik ga morgenvroeg eerst het injury report checken vrees ik.

Hebben we Broncos fan in de zaal? 😂 Toch wel straf en de Dolphins hebben hun nog ingehouden op het einde, die DC zal tegen vanavond wel buiten zijn gevlogen

Terug
Bovenaan