Ik heb er zo eentje liggen maar kreeg dat met geen moeite van de wereld over dat wiel.
Ge moet die bandjes zonder lucht laten steken ergens. Die zelf vervangen is een hel en tis het geld waard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er zo eentje liggen maar kreeg dat met geen moeite van de wereld over dat wiel.
Ik irriteer me nog eerder aan zijn tonedeaf reactie :t lachwekkende is vooral dat ie meer privacy wilt, maar wel lekker zijn plannen zit te delen met de media. Ofwel snap ik het nie, ofwel snapt hij het nie. Het feit dat hij zo'n huis kan zetten en ik nie toont mss wel aan dat ik het niet snap.
Ik denk dat dat inderdaad het dingetje is. Het boeit ook helemaal niet dat hij al 4 huizen heeft gebouwd, maar blijf even bescheiden en houft het voor uzelf.Ik irriteer me nog eerder aan zijn tonedeaf reactie :
![]()
Andy Peelman na giftige reacties op zijn nieuwbouw: "Het is zo van de pot gerukt hoe hypocriet mensen kunnen zijn”
Andy Peelman krijgt heel wat kritiek over zich heen nadat hij in ‘Dag Allemaal’ openlijk vertelt over zijn nieuwbouw: een riante villa van meer dan 1 miljoen euro. “Mensen die jaloers zijn, moeten me eens een week komen volgen en pas dan mogen ze commentaar geven”, vertelt een licht fulminerende...www.hln.be
Dus in de nadagen van een economische crisis, nadat recent gezinnen in het rood gingen om de chauffage aan te kunnen zetten, en financiële drama's hebben plaatsgevonden gaat die mens in Dag Allemaal een exclusief interview geven (tegen betaling, ahja) waar hij in geuren en kleuren praat over de astronomische kost van zijn huis... Bovendien in een markt waar jonge gezinnen niet meer een eigen onroerend goed kunnen kopen en warin huurprijzen tegelijk de pan uitswingen.
En dan verbouwereerd zijn dat er commentaar op komt + het eeuwenoude "Komt gij mijn job maar is doen he!!".
Nu, ik vermoed dat de erfenis van zijn pa ook wel in die bouw zit dus alle respect voor wat hij met zijn duiten doet... Maar hoe kan iemand zo blind zijn voor hoe degoutant hij doet/de timing ervan? Ja... Mensen kopen soms dingen, dure dingen, en dan ziet men die. En men weet de prijs inderdaad. Maar er is een groot verschil met iemand die gewoon in een prachtig huis gaat wonen zonder veel tamtam daar rond te maken en iemand die zich een kasteel zet en in Dag Allemaal de prijs gaat uitkramen.
Ik vertoef zelf ook regelmatig in bepaalde milieus en er is niets zo irritant dan die ene die van alles de prijs roept zonder vragen en aan u van alles vraagt wat het heeft gekost. Zot word ik daarvan.
VTM lanceert vanaf vandaag een optionele formule voor VTM GO, waarbij ge voor 3,95 euro reclamevrij naar alle programma's kunt kijken. Uiteraard regent het nu reacties van mensen die dat schandalig vinden dat VTM overal geld uit probeert te slaan, dat het dieven zijn, dat het leven al duur genoeg is voor iedereen, ... Enfin, dat fenomeen van die "schandalig dat ze geld durven vragen!" wanneer bepaalde bedrijven iets lanceren, is iets wat ge dan vaker ziet terugkeren.
Ik vraag me dan altijd af, reclameren die mensen in de supermarkt ook tegen de kassierster dat het schandalig is dat ze geld durft vragen voor die boodschappen die ze willen meepakken? Of gaan die mensen tegen hun eigen werkgever klagen dat hij eens dringend moet stoppen met loon te betalen, zodat er tenminste financiële ruimte is om de producten/diensten van dat bedrijf een pak goedkoper of zelfs gratis te kunnen maken voor de klanten? Want ja, hoe durft ge het toch maar om geld proberen te verdienen als bedrijf en daardoor uw personeel een inkomen te durven bezorgen.![]()
Ik denk dat dat inderdaad het dingetje is. Het boeit ook helemaal niet dat hij al 4 huizen heeft gebouwd, maar blijf even bescheiden en houft het voor uzelf.
Blijft een mooi principe, maar mogelijk wordt Andy ook wel aangemoedigd om zoveel mogelijk in de boekskes te komen om zijn marktwaarde te spijzen. Mogelijk zit daar ook wel wat achter. Ik denk niet dat BV's zomaar in Dag Allemaal of Story staan. Daarom dat Andy niet geneigd is om in het verborgene te leven, zijn carrière is nog in volle Schwung.Zo onderscheid je "nieuwe" rijken, en zeker diegenen die stoemelings rijk geworden zijn, t.o.v. "oude" rijken.
Oude rijken leven eerder volgens het principe van pour être heureux, vivons cachés.
Was daar niet ooit iets om te doen, een BV die uit de biecht klapte dat Dag Allemaal hem zowat dwong? Kwam neer op: je kan in een special toelichting geven over je relatiebreuk (of iets anders) en er wat aan verdienen, of we publiceren wel gewoon een verhaal zonder je input (vol roddels dus).Blijft een mooi principe, maar mogelijk wordt Andy ook wel aangemoedigd om zoveel mogelijk in de boekskes te komen om zijn marktwaarde te spijzen. Mogelijk zit daar ook wel wat achter. Ik denk niet dat BV's zomaar in Dag Allemaal of Story staan. Daarom dat Andy niet geneigd is om in het verborgene te leven, zijn carrière is nog in volle Schwung.
Leave Niels aloneWas daar niet ooit iets om te doen, een BV die uit de biecht klapte dat Dag Allemaal hem zowat dwong? Kwam neer op: je kan in een special toelichting geven over je relatiebreuk (of iets anders) en er wat aan verdienen, of we publiceren wel gewoon een verhaal zonder je input (vol roddels dus).

Ah yesMensen die de dienst verlaten op donderdag en al 'een fijn weekend' wensen. Lek men kloten.

Oh! Of dat je u eerst moet inloggen voor je u kunt uitschrijven en uw wachtwoord vergeten bent. Ha-te-lijk!Nieuwsbrief waar ik nooit om gevraagd heb in de mail krijgen van een webshop waar ik soms iets bestel. Ik klik op uitschrijven, resultaat: 'Uitschrijven niet gelukt We konden u niet uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice.'![]()

HLN moet cateren naar zijn publiek natuurlijk: de onderbuik van Vlaanderen, waar een hoop mensen elektrisch rijden dikke zever vinden omdat we nu al niet genoeg ellentriek hebben, en die dikkoppen uit Brussel willen ons gewoon uitpersen met hun accijnzen op naft. Fight the power, heil Poetin!Ik wou net de intro van dat artikel hier komen zetten:
''Met meer dan honderdduizend zijn ze, Belgen die volledig elektrisch rijden en elke maand wordt het clubje ‘believers’ groter. Elektrische voertuigen (EV’s) bieden een aangename rijervaring. Tot je strandt met pech''
Het clubje 'believers'. Hoe denigrerend kan het worden lol.