Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem is, voor mij toch, dat het willen vermijden en effectief een werkbare optie hebben hier quasi niet te verenigen zijn. Je moet blijven werken en je kind moet opgevangen worden. Ik zit nu zelf in het onderwijs en zie al jongere collega’s op onbegrip botsen als er zoiets voorvalt. Ook te begrijpen van een werkgever, er moet les gegeven/gewerkt worden maar het wordt zo wel heel erg nauw voor ouders.

Dat is het grote probleem.
Maar veiligheid van de kinderen primeert imo wel

Als je zegt een ‘laptop school’ te zijn
Laptopschool is hier in het algemeen al een ergernis. Eén op één invulboeken overzetten naar een website met invulvakken, wat is daar de pedagogische meerwaarde van? Hell, je leert IMHO nog altijd veel beter door dingen met de hand op te schrijven. Qua IT skills maakt het ook niet uit want er wordt amper echte IT gegeven op school. Ik mis vooral veel visie rond IT op school.

Laptopschool is hier in het algemeen al een ergernis. Eén op één invulboeken overzetten naar een website met invulvakken, wat is daar de pedagogische meerwaarde van? Hell, je leert IMHO nog altijd veel beter door dingen met de hand op te schrijven. Qua IT skills maakt het ook niet uit want er wordt amper echte IT gegeven op school. Ik mis vooral veel visie rond IT op school.
Ik meen me te herinneren dat die invulboeken (en dus ook online vakken) als nadeling werden beschouwd voor de kennisverwerving, of toch voor de schrijfvaardigheden.

Ik meen me te herinneren dat die invulboeken (en dus ook online vakken) als nadeling werden beschouwd voor de kennisverwerving, of toch voor de schrijfvaardigheden.
Absoluut. Vooral kassa-kassa voor de uitgeverijen. Diezelfde uitgeverijen die die invulboeken nu uitbrengen in digitale vorm. Old skool nota's opschrijven is waarschijnlijk nog het beste om dingen te snappen en memoriseren.

Andy Peelman dat in geuren en kleuren vertelt in de krant dat hij een villa van 1 miljoen aan het bouwen is omdat hij wat privacy wilt. Inclusief welness en zwembad. Maar dan wel exclusief bouwgrond hé! Want ah ja, voor 1 miljoen inclusief bouwgrond heb je tegenwoordig niks meer.

Man man man, die mens is dus gewoon rijk geworden met tenenkrullend slecht acteren en overal de flauwe plezante uit te hangen, kwa irritant zijn plaats ik hem naast James Coucke en Stan van Samang.

En nee, ik ben niet jaloers, dit is pure afgunst van mij en ben niet te grif om dat toe te geven.
t lachwekkende is vooral dat ie meer privacy wilt, maar wel lekker zijn plannen zit te delen met de media. Ofwel snap ik het nie, ofwel snapt hij het nie. Het feit dat hij zo'n huis kan zetten en ik nie toont mss wel aan dat ik het niet snap.

Eén van m'n 3 tamme ratjes is terminaal en heeft veel pijn. :headshake:
Hernia of een tumor aan de rug, hij loopt slecht en verzorgt zichzelf niet goed meer. Ratjes zijn normaal heel nette beestjes. Ook de helft van zijn gewicht kwijt. Hopelijk slaat de medicatie goed aan en kan hij nog een paar maand goed leven, anders is het inslapen want ik vind het nu al erg zielig om te zien dat hij duidelijk pijn heeft. Beestje is nog maar 2 jaar, maar voor een voeder rat is dat al een flinke leeftijd. Waarom leven zo'n beestjes niet wat langer. Ik vind dit al erg, ik mag er niet aan denkel later als mijn Duitse Scheper oud wordt, die is er intussen ook al bijna 8, en ik heb het gevoel dat dat nog harder gaat aankomen dan bij m'n kat die ik een jaar geleden heb moeten laten inslapen.

t lachwekkende is vooral dat ie meer privacy wilt, maar wel lekker zijn plannen zit te delen met de media. Ofwel snap ik het nie, ofwel snapt hij het nie. Het feit dat hij zo'n huis kan zetten en ik nie toont mss wel aan dat ik het niet snap.

Ik vermoed dat die privacy meer te maken zal hebben met dat het in zijn nieuwe huis minder makkelijk zal zijn om zomaarvoor de deur te staan en aan te bellen (verder van straat, omheining, ... ) en mensen als ze passeren dus niet veel zullen zien of opmerken van het feit dat hij daar woont.
Hier bij ons in de buurt hebt ge bv Kevin De Bruyne en Regi wonen en dat is ook geen publiek geheim dat die daar wonen (ofja een huis hebben in het geval van KDB die daar nog niet vast woont), maar dat zijn nu ook geen huizen waar ge vlug even door het raam naar binnen gluurt.

Waar de juiste locatie is, is iets dat uiteindelijk toch wel geweten zou zijn. Aangezien de meeste BV's een eigen vennootschap hebben, valt zo'n adres meestal vrij makkelijk te achterhalen.

Laatst bewerkt:
Krantenwinkel is niet klein en er staat buiten mij maar enen anderen. Maar die moet wel op 2cm van mijn hielen staan. Excuseer, meneer, hebt u heel het jaar 2020 overgeslagen? On recule, on recule.

Nieuwsbrief waar ik nooit om gevraagd heb in de mail krijgen van een webshop waar ik soms iets bestel. Ik klik op uitschrijven, resultaat: 'Uitschrijven niet gelukt We konden u niet uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice.' :angry:

dingen in uw winkelmandje doen bij bol.com en dan pas bij het afrekenen bericht dat dat niet in België geleverd kan worden. Frustrerend.

dingen in uw winkelmandje doen bij bol.com en dan pas bij het afrekenen bericht dat dat niet in België geleverd kan worden. Frustrerend.
Echt hé, ook al een paar keer meegemaakt.

Merci hé btw, mijn basilicumplantje heeft het nog nooit zo lang uitgehouden. En m'n vrouw is helemaal onder de indruk. :thumb:
Normaal overleeft dat plantje geen 3 dagen.

Echt hé, ook al een paar keer meegemaakt.

Merci hé btw, mijn basilicumplantje heeft het nog nooit zo lang uitgehouden. En m'n vrouw is helemaal onder de indruk. :thumb:
Normaal overleeft dat plantje geen 3 dagen.

Das heel graag gedaan.
Ik neem aan dat ze vooral onder de indruk was van de geweldige man die demonstratie gaf en niet van de tip.

Ik snap da wel.

Das heel graag gedaan.
Ik neem aan dat ze vooral onder de indruk was van de geweldige man die demonstratie gaf en niet van de tip.

Ik snap da wel.
Ah neen hé. Zij weet niet van dat filmpje. Zij denkt dat ik zelf zo'n groene vingers heb. :coolbrows:

Ze vraagt zich wel af waarom ik daarvoor speciaal een mops gekocht heb.

Nieuwsbrief waar ik nooit om gevraagd heb in de mail krijgen van een webshop waar ik soms iets bestel. Ik klik op uitschrijven, resultaat: 'Uitschrijven niet gelukt We konden u niet uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice.' :angry:
Simpel he... afzender blokkeren in je email als 'ongewenst'.
Tis veelal makkelijker dan uitschrijven, hier zitten er zo al een aantal toegevoegd :)

Simpel he... afzender blokkeren in je email als 'ongewenst'.
Tis veelal makkelijker dan uitschrijven, hier zitten er zo al een aantal toegevoegd :)
Zou ik kunnen doen maar dan krijg ik de mails niet te zien die ik wel wil zien zoals van orderstatus enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan