Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan hier toch niet klagen van het modereren.. Niemand wordt graag op de vingers getikt dat is normaal..

Maar op andere forums is het nog honderd keer erger. Er was op fiets.nl een topic over een wielrenster waar ik gewoon gepost had dat ik wel eens in haar wiel wou zitten en er dan bij getypt *zit klaar voor de #metoo politie.

Heb ik daar een maand voor gebanned geweest 😂😂😂
Reported wegens seksueel taalgebruik :unsure:

Gisteren een Ikea TV meubel ineen gevezen om dan op te hangen (ergernis 1). Vandaag heel de tijd een zeurend gevoel in mijne rug omdatk mij heel de tijd in bochten heb zitten wringen. Ik word volgende maand 30 verdomme, geen 60. Stop met zagen lichaam!

Gisteren een Ikea TV meubel ineen gevezen om dan op te hangen (ergernis 1). Vandaag heel de tijd een zeurend gevoel in mijne rug omdatk mij heel de tijd in bochten heb zitten wringen. Ik word volgende maand 30 verdomme, geen 60. Stop met zagen lichaam!
Ik zie materiaal voor een nieuwe reality show met Utred.

Eten op voorhand bestellen, een uur afspreken wanneer ge moogt gaan halen en dan nog meer dan 10 min wachten op uw eten en tis een fastfoodtent. Geef dan geen uur he en dat is nu elke keer als ik daar bestel.

Herkenbaar. De Chinees bij ons geeft ook altijd een uur. Regelmatig ook nog een goeie 20 minuten staan wachten. Chance wel dat zo'n goed eten is daar want anders had ik het er niet voor over.

Herkenbaar. De Chinees bij ons geeft ook altijd een uur. Regelmatig ook nog een goeie 20 minuten staan wachten. Chance wel dat zo'n goed eten is daar want anders had ik het er niet voor over.
Das hier ook zo, volgens mij blijven ze maar bestellingen pakken terwijl de keuken niet meer kan volgen, laatste keer 1u20 moeten wachten..sjans dat voor mij alleen was ;)

Games die mappen aanmaken in `My Documents` en nog erger: ze niet weer verwijderen als ge het spel deinstalleert.

Laatst bewerkt:
Waarom loopt die programmatie van de zender een rond 20u altijd 10-15min achter? Ni alleen vandaag maar wel heel de week.

Is bij veel zenders zo. Vorige week laatste aflevering van De Slimste Mens opgenomen omdat ik tot 22u voor het werk bezig was en ik nog wat later thuis was. Daarna nog opgezet en bij de derde laatste vraag in de finale stopt die ineens. Rest dus niet meer opgenomen 🤦‍♂️.

Update: ik ben dan maar gewoon beginnen boren en de plaat is veel dikker dan ik dacht dus ik heb helemaal geen speciale pluggen nodig.
Ik heb echt al hard moeten lachen met uw pluggenescapade, je bent zeer welkom op het bouwen&wonen forum :D

Over die kerst kampioenen aflevering:
Beke per ongeluk met de kerstboom tegen Xavier zaliger zijne foto botsen waarna er gelachen wordt, de geest van Xavier gaan oproepen, zijn assen naast den TV vanboven int café zetten, een stukske bijgehouden haar van Xavier dat in brand vliegt in een kaars waarna er gelachen wordt “mijne Xavier staat in brand”, en ga zo maar door.

Ik vond dat maar raar allemaal over iemand van wie er echt een weduwe bestaat.

Dan wordt er nog gelachen met een kalkoen op uwe kop te zetten gelijk in Mr. Bean en daarna laten ze die kalkoen nog helemaal zwart bakken wat een verspilling en dierenhaat.

Boma komt dan nog wat geilen en flirten in de decolleté van bomma Pascal terwijl zijn vrouw er naast staat.

Aja en de zoon van Ronald en de dochter van DDT gaat Xavier heten. En Billie doet opt einde ne stripshow met een gouden bobbel in zijn broek want hij is Chippendale in de USA geworden, zijn moeder Doortje begint ook mee te dansen naast haar strippende zoon. Daarna zoomen ze terug in op Xavier zijne foto en gedaan!

Laatst bewerkt:
Had ook wel het gevoel dat zijn eerbetoon wat in het belachelijke werd getrokken.

Beke per ongeluk met de kerstboom tegen Xavier zaliger zijne foto botsen waarna er gelachen wordt, de geest van Xavier gaan oproepen, zijn assen naast den TV vanboven int café zetten, een stukske bijgehouden haar van Xavier dat in brand vliegt in een kaars waarna er gelachen wordt “mijne Xavier staat in brand”, en ga zo maar door.

Ik vond dat maar raar allemaal over iemand van wie er echt een weduwe bestaat.

Dan wordt er nog gelachen met een kalkoen op uwe kop te zetten gelijk in Mr. Bean en daarna laten ze die kalkoen nog helemaal zwart bakken wat een verspilling en dierenhaat.

Boma komt dan nog wat geilen en flirten in de decolleté van bomma Pascal terwijl zijn vrouw er naast staat.

Aja en de zoon van Billie en de dochter van DDT gaat Xavier heten. En Billie doet opt einde ne stripshow met een gouden bobbel in zijn broek want hij is Chippendale in de USA geworden, zijn moeder Doortje begint ook mee te dansen naast haar strippende zoon. Daarna zoomen ze terug in op Xavier zijne foto en gedaan!
Ben serieus aan het twijfelen of je sarcastisch bezig bent of dit echt de uitzending was?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan