Tijdje terug een Vivabox gekregen (
@TRUMP dit is er ééntje voor jou)
Niks intressant tussen dus omgewisseld voor 3 andere voor te gaan eten/ontbijten/wellness
Dus ik ken perfect de waarde van elke bon.
Vanavond gaan uiteten in een tapas zaak (bon had een waarde van 69,90€)
Vragen uiteindelijk de rekening en ik geef de bon mee. Ober komt terug
"Het is gelukt mijnheer, het is nog xx,xx€"
"Totaalbedrag was xxx,xx€ - 59,90€ van de bon"
Ik zeg euhm nie voor die 10€, maar het bedrag was 69,90€ hoor, denk dat je een foutje hebt gemaakt.
"Haha nee hoor, ik heb hem aan de kassa gescand, maar er zijn er verschillende voor onze zaak met andere waarde, misschien dat je dacht dat je een andere had"
Oké ja ik ben geen klein kind en op dat moment ben op mijn teen getrapt.
App geopend in een volle zaak "kijk vriend, ik heb hem zelf aangekocht. Waarde = 69,90€, je mag de bon terug gaan halen en dan vergelijken we de code"
Knalrood van schaamte "Oei mijn excuses, ik ga even terug kijken. Misschien heeft mijn collega iets fout ingegeven"
Even later kwam hij terug met 10€ en de vraag of we nog iets op kosten de zaak wouden drinken.
Dat ge u als restaurant wilt laten kennen voor 10€ ocharm. Hun prijzen zijn al belachelijk duur voor wat het is. Beschamend.
Waarschijnlijk komen daar vaak klanten die de waarde van de bon niet kennen die ze bij hebben (je eet gewoon wat je wil en op het eind trekken ze de waarde van de totaal rekening) en die ze zo 10-20€ teveel aanrekenen