Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat het mijn broer is die ik elke week aantref bij mijn ouders op het wekelijkse etentje? :unsure: De sfeer zal volgende week alvast Siberisch koud zijn als het van mij af moet hangen.
Ik heb de indruk dat binnen familie mensen vaak meer durven dan onder vrienden. Misschien omdat onder vrienden zo'n move waarschijnlijk wil zeggen dat het de laatste keer is terwijl de familieband wat sterker/dwingender is.
th

Is dat dan een ‘verplichting’ of gaan jullie allemaal spontaan en met volle goesting zo elke week eten?
Spontaan en met volle goesting is wat teveel van het goede, maar met enorme tegenzin zit ik daar ook niet. Mijn dochter die zich reuze amuseert met de andere kinderen is ook wel een plus.

Onlangs tijdens etentje met vrienden ging het over planning van weekend in het najaar. Iedereen was akkoord over welk weekend en de locatie. Dag daarna bericht van eentje of het al geboekt was want we mochten niet te lang meer wachten. Dus ik bevestig in groepsgesprek dat het geboekt is. Allemaal blije reacties. Vervolgens stuur ik bedrag per koppel en m’n rekeningnummer. *tumbleweed* 😒

Omdat het mijn broer is die ik elke week aantref bij mijn ouders op het wekelijkse etentje? :unsure: De sfeer zal volgende week alvast Siberisch koud zijn als het van mij af moet hangen.
Afgaande op een andere post van u in een ander topic gaat uw vrouw geen last hebben van die Siberische koude, die zal het eerder warm krijgen. 😉

Laatste keer heel de familie gezien met kerstmis.

Blijkbaar met Pasen is de bomma gaan uiteten met de kinderen (maar de kleinkinderen (20-30+ers) mochten niet mee)
Over enkele weken pensioenfeestje van een tante (de kinderen weer niet welkom)

Mij allemaal nie gelaten hè, even goei vrienden.

Wij gaan trouwen dit jaar "Hoe? Ge gaat nie de hele familie uitnodigen?"
Ik wacht nog steeds op 1 goei reden..

Laatste keer heel de familie gezien met kerstmis.

Blijkbaar met Pasen is de bomma gaan uiteten met de kinderen (maar de kleinkinderen (20-30+ers) mochten niet mee)
Over enkele weken pensioenfeestje van een tante (de kinderen weer niet welkom)

Mij allemaal nie gelaten hè, even goei vrienden.

Wij gaan trouwen dit jaar "Hoe? Ge gaat nie de hele familie uitnodigen?"
Ik wacht nog steeds op 1 goei reden..
Om u huwelijksfeest terugbetaald te krijgen, tiens.

1 van de laatste dagen van paasvakantie beloofd om iets te doen met mijn dochter, ben deze nacht slecht geworden overal spierpijn, koppijn en diarree.

De promo-asperges staan in een bak aan de ingang van de supermarkt. Waardoor bijna elke klant dus met zijn kar gewoon tussen de twee klapdeurtjes blijft staan om asperges te bepotelen. ‘Één bakske of twee, Marie-Therese?’ ‘Goh, Desiré, kwee gelijk nie. Vier eet ik niet op maar drie is gelijk zo weinig’.

dj-ravine-oh-my-fucking-god.gif

Blijkbaar lag er een dood jong vogeltje in het gazon.

Terwijl ik buiten bezig was heeft de hond dan nie beter gevonden dan daar in te gaan draaien/rollen.

Wat een afschuwelijke stank geeft me dat zeg. Heb hem net in de douche moeten zetten, maar voelde me precies Sam Goris die een pamper aan het verversen was. Bah

vorige week donderdag al mijn stukken besteld voor mijn nieuwe pc en alles is deze week dinsdag en woensdag toegekomen, behalve mijn RAM latjes omdat het opgestuurd was naar de verkeerde regio... :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan