Er zijn grenzen, Mamba!Oei. Ik heb dan altijd het gevoel dat het dan extra weird overkomt. Zomaar wat lachen naar de mensen.
Eens vriendelijk knikken naar iemand die je passeert is niet hetzelfde als naar iedereen psychopatisch grijnzen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn grenzen, Mamba!Oei. Ik heb dan altijd het gevoel dat het dan extra weird overkomt. Zomaar wat lachen naar de mensen.
Oei. Ik heb dan altijd het gevoel dat het dan extra weird overkomt. Zomaar wat lachen naar de mensen.
Kijk, mooi voorbeeld van iemand waar niks mis mee is.
Ivm de discussie over plaats op de trein gaat het mij niet over hoe iemand eruit ziet of wat hij op zijn hoofd heeft maar gewoon dat sommigen lijken rond te lopen alsof de wereld hun hof is en anderen niet bestaan.
Ik vind het een vorm van beleefdheid om rekening te houden met uw omgeving en bijvoorbeeld met uw brol geen zitplaatsen te bezetten als het duidelijk is dat de trein/bus vol loopt, uw winkelkar niet in het midden van het gangpad te zetten terwijl je emiel goelen gewijs de prijs van de craquotten staat te vergelijken 5 meter verder, u niet aan de kant zet op de roltrap,… en dan nog verbaasd reageert omdat ze het toch gewoon kunnen vragen, alsof je de koning bent en een geste doet ten aanzien van de vrager.
Dit is niet aan marcel gericht btw gewoon in general een ergernis van mij tegenover de Remi’s van deze wereld

Of mensen die hun waren beginnen over te laden in de tassen, daar waar de karretjes geparkeerd staan.Dit! Als is het eigenlijk mijn ergernis van gisteren (en bijna elke week). Mensen die met 1 winkelkar erin slagen om een hele gang in de supermarkt te blokkeren. Meestal doe ik dan wel de moeite om rond te gaan of later terug te keren naar die gang, maar als ik weinig tijd heb of me teveel erger, is het tijd voor de stoomwals-modus
Gekoppelde ergernis: mensen die op de parking van de supermarkt in het midden langs de auto's blijven wandelen zodat alle auto's die willen parkeren, stapvoets erachter moeten blijven. Terwijl er op die parking brede trottoirs zijn of plaats genoeg om aan de kant van de geparkeerde auto's te gaan. Als ik overstap op elektrisch ga ik het toch missen om achter zo'n kalf even terug te schakelen zodat het klinkt alsof het carmageddon tijd is.
@sniper80: ik heb dat ook, maar dan zonder zomertijd. Dat doet me aan dit t-shirt denken
![]()
Misschien was hij gewoon stoned ofzo?Ik snap dat je als jobstudent in de Carrefour niet het meeste enthousiasme gaat tonen. Maar je mag toch een beetje meer leven tonen dan uw grootvader die je nooit bezoekt en zit weg te kwijnen in zijn kamertje, wachtend op de zoete verlossing van de dood.

dat zekers?Ge zou u afvragen waarom mijn vriendin en ik meerdere keren geweigerd zijn (zochten iets voor een goed jaar tussen verkoop huis en bouw van huis)

Vervelend. Daar kiest ge niet voor natuurlijk.Opgestaan en bleek een stuk van mn kies te missen![]()