Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien wel de beste, en meest leuke oplossing. Applausje!
Vermoeiend, dat ben jij. Hoe kan je nu plezier hebben om ofwel zo te trollen ofwel zo oprecht gedachtegangen te hebben. In beide gevallen vind ik het triestig. Wat een karikatuur ben jij toch.
Meer dan 20 jaar lees ik hier dagelijks, maar jij schiet toch wel de hoofdvogel af.

Ja ik had het idd wel over vandaag. Kan best zijn dat hij vroeger een martial artist was, maar als je bv naar JCVD kijkt, die is nog altijd gespierd, lenig, en kan u nog altijd ne roundhouse kick geven dat uw onderkaak er af valt.

Als je bv volgende filmpjes bekijkt, zie je toch enkel wat gasjes die doen wat ze ingestudeerd hebben?

je vindt ook heel veel filmpjes op Youtube die bespreken hoe Seagal een fraud is.
Er is natuurlijk een verschil tussen JCVD zijn vechtstijl en die van Seagal.

Seagal heeft zichzelf vooral niet populair gemaakt door te zeggen dat iedereen geen echte gevechtsportbeoefenaars is, maar hij wel. En er zijn ook filmpjes van JCVD waar hij zelfs gaat lopen als er iemand wat tegenstand biedt als hij laat zien hoe goed hij is.

Nu los van beide hun persoonlijkheden off camera, was er een tijd dat ik echt wel fan was van beide hun films en kan nog altijd genieten van hun oude films.

ik luister geen radio meer, heb een streaming abo dat ik opzet. soms eens naar KEPX internet radio, maar da's ook niet meer dan 2 uur per maand.

maar to the point: JCVD ís toch gewoon een B-Acteur? welke triple A blockbuster heeft die in mee gespeeld?
Blood sport was voor mij persoonlijk wel een hoogtepunt :p

Zeker de muziek in zowel blood sport als kickboxer! Paul Herzog :bow:

Vermoeiend, dat ben jij. Hoe kan je nu plezier hebben om ofwel zo te trollen ofwel zo oprecht gedachtegangen te hebben. In beide gevallen vind ik het triestig. Wat een karikatuur ben jij toch.
Meer dan 20 jaar lees ik hier dagelijks, maar jij schiet toch wel de hoofdvogel af.
En na 20 jaar nog steeds de ignore list niet gevonden. 😁

Dit weekend bv. Na onze vrijpartij hebben wij een standaard protocol:
Ik ga eerst naar de douche, verfris mij. Ondertussen wacht mn vrouw plat op het bed, en als ik terug ben is het aan haar.
Nee ze had weer eens rechtop gezeten in afwachting wat met haar gsm bezig zijn...
Ik kom terug uit de badkamer, mevrouw haar beurt dus. Zie ik daar een vuile vlek "man juice" die blijkbaar uit haar is gelopen tijdens het rechtzitten.
Ik roep haar om dit op te kuisen, komt ze met een droog wc papiertje af en probeert dat uit het laken te wrijven :wtf:
Ik toon haar dat ze dat met een nat washandje veel beter kan doen, en dat dat mooi uitgewassen is zo.

Gisteren dan: ik ben mijn tanden aan het poetsen, en ze staat naast me als ze haar glazen make up ding van de rituals laat vallen (waarom zit zoiets in glas, en niet in plastiek vraag ik me af).
Naast mijn blote voeten allemaal scherven! Ze begint die 1 voor 1 te zoeken en op te rapen. Ik zeg nee hé, neem de stofzuiger en zuig meteen alles weg. In de badkamer lopen we zoveel met onze blote voeten, zelfs de kleinste scherven kunnen akelige wondes veroorzaken.

En zo kan ik blijven voorbeelden geven. Allee kuisen , das toch iets universeels, door de landsgrenzen heen. Ik snap het niet.
Gast, zet wat papieren zakdoekjes naast uw bed en geef haar dat voor ge uw schup afkuist.
En tbh ik ga ook geen sperma liggen uitwrijven met water ze. Als ge ligt te kwijlen gelijk een otter in uwe slaap zal dat beetje lichaamsvocht ook geen verschil maken. Leg een matrasbeschermer eronder en was uw lakens regelmatig 🤷‍♀️

En het is ook vrij normaal dat ge eerst de grote scherven opraapt voor ge afkomt met veger of stofzuiger. Ge had misschien ipv commentaar te geven dat kunnen gaan halen terwijl ze bezig was.

En als ge vindt dat uw vrouw beter moet poetsen kunt ge ze misschien ook beginnen betalen als poetsvrouw :fingerguns_r:

Ja ik ga een beetje speciaals condooms kopen en dragen, omdat zij alles laat lopen :D

en jij gaat wellicht elke dag met je laarzen aan gaan werken, voor het geval er een overstroming zou gebeuren? Jesus man.
Ahja zij laat alles lopen, tis dat ze daar zoveel controle over heeft en dat gij er ne liter uitschiet zeker :v

Gast, zet wat papieren zakdoekjes naast uw bed en geef haar dat voor ge uw schup afkuist.

En als ge vindt dat uw vrouw beter moet poetsen kunt ge ze misschien ook beginnen betalen als poetsvrouw :fingerguns_r:
Maaah Non, nu geef je zomaar weg wat 80% van de koppels normaal doet!
(Je bent vergeten zeggen dat een vuilnisbakje in de slaapkamer ook handig is, net als elk zijn eigen doos zakdoekjes).

En als hij zijn vrouw zou moeten betalen voor wat ze waarschijnlijk waard is... Is hij failliet! 🙈

Vooral triestig dat alle clichés van relaties met iemand uit een arm land hier boven komen: vreemdgaan naar believen, behandelt als meid, poetsvrouw, kokkin en seksslavin, met dan nog eens een totaal gebrek aan respect er bovenop.

En de keuze is dat ondergaan, misschien nog regelmatig wat geld naar familie sturen of vertrekken en terug naar armoede. Dus dan rest hem bedanken op haar blote knietjes omdat hij toch zo goed voor haar is. Terwijl de gemiddelde cavia of kanarie meer liefde krijgt.

Maaah Non, nu geef je zomaar weg wat 80% van de koppels normaal doet!
(Je bent vergeten zeggen dat een vuilnisbakje in de slaapkamer ook handig is, net als elk zijn eigen doos zakdoekjes).

En als hij zijn vrouw zou moeten betalen voor wat ze waarschijnlijk waard is... Is hij failliet! 🙈
Ik veeg mijn piet af aan de gordijnen, kan ze nog een tweede keer schreeuwen.

En tbh ik ga ook geen sperma liggen uitwrijven met water ze. Als ge ligt te kwijlen gelijk een otter in uwe slaap zal dat beetje lichaamsvocht ook geen verschil maken. Leg een matrasbeschermer eronder en was uw lakens regelmatig 🤷‍♀️

En het is ook vrij normaal dat ge eerst de grote scherven opraapt voor ge afkomt met veger of stofzuiger. Ge had misschien ipv commentaar te geven dat kunnen gaan halen terwijl ze bezig was.

Dat overdreven, valse enthousiasme altijd. Godverdomme toch.
Het lijkt wel op het ochtendblok van Q-Music.

Mijn vriendin toch ook een klein ergernisje zonet. Opt wc en in de badkamer laat ik haar gerust, ga geen (domme) dinge vragen etc, zolang het niet brand kan het wel wachten.

Maar nu ga ik me zonet douchen.
1. Ik sta onder de douche, komt ze de badkamer binnen "mama belt net en vraagt of wij dag x mee kunnen gaan eten"
-> weet ik toch niet schat, ik heb hier geen agenda bij me :unsure:
2. Ik kom uit de douche, badkamerdeur open dus koude lucht
"Ja ik ben men sporttas voor morgen al aan het maken"
3. Ik pak mijn baardtrimmer
"Mag ik nog even in de schuif, wat spullen nemen." Nu staat er deo, kam, make-up tasje op de pompenbak
4. Ik wil mij scheren en pak de scheerzerp
"Mag ik nog snel mijn haar kammen en föhnen? anders moet ik met natte haren gaan slapen"

En voor iemand iets zegt van pauper. Onze 2e badkamer is under construction :oi22:

Mijn vriendin toch ook een klein ergernisje zonet. Opt wc en in de badkamer laat ik haar gerust, ga geen (domme) dinge vragen etc, zolang het niet brand kan het wel wachten.

Maar nu ga ik me zonet douchen.
1. Ik sta onder de douche, komt ze de badkamer binnen "mama belt net en vraagt of wij dag x mee kunnen gaan eten"
-> weet ik toch niet schat, ik heb hier geen agenda bij me :unsure:
2. Ik kom uit de douche, badkamerdeur open dus koude lucht
"Ja ik ben men sporttas voor morgen al aan het maken"
3. Ik pak mijn baardtrimmer
"Mag ik nog even in de schuif, wat spullen nemen." Nu staat er deo, kam, make-up tasje op de pompenbak
4. Ik wil mij scheren en pak de scheerzerp
"Mag ik nog snel mijn haar kammen en föhnen? anders moet ik met natte haren gaan slapen"

En voor iemand iets zegt van pauper. Onze 2e badkamer is under construction :oi22:
leer uw vrouw toch eens haar plek kennen he :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan