Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wanneer je voor een brandweer poort parkeert ben je als baby toch van de trap gevallen en blijven botsen???
Retards
Voor zulke mensen moesten ze hun recht op hulp van politie, ziekenwagen of brandweer moeten laten vervallen gvd.

Niet dat dat ooit zal gebeuren of haalbaar is (zeker bij brand) maar verdomme het zou mogen.

Voor zulke mensen moesten ze hun recht op hulp van politie, ziekenwagen of brandweer moeten laten vervallen gvd.

Niet dat dat ooit zal gebeuren of haalbaar is (zeker bij brand) maar verdomme het zou mogen.
Op die momenten zou je er met de brandweerwagen gewoon moeten mogen doorploegen en de kost van de verf die van de bumper is nog doorrekenen aan de eigenaars van de wagens

Takelen en naar de schroothoop? Gaat ie niet meer doen 🤷‍♂️
Da's nog een beter idee.

Takelen, verbeurd verklaren, rijbewijs permanent afnemen en een boete gelijkwaardig aan de winkelprijs van hun auto + geschatte kost van het ophouden van een prioritair voertuig. Zal hoog genoeg zijn dan om het hopelijk af te leren.

‘t Is zo’n dag. Trein gemist omdat mijn man achter mij geparkeerd stond en nog moest krabben alvorens hij kon vertrekken, vervolgens ieder rood licht gehad op weg naar ‘t station. Ik zag ‘m nog staan maar wist doordat ik nog een parkeerticket moest kopen dat ‘k ‘t niet ging halen. De volgende trein had 23 minuten vertraging waardoor een latere trein nu eerder zou aankomen, eens op het perron aangekomen had ook deze 7 minuten vertraging. Dus nog wat staan schimmelen in de kou met een jas die niet meer dicht geraakt wegens te dikke zwangere buik. Dan nog eens geen plaats op de trein. Al veel ergernis en we zijn nog niet eens 10u 😬

‘t Is zo’n dag. Trein gemist omdat mijn man achter mij geparkeerd stond en nog moest krabben alvorens hij kon vertrekken, vervolgens ieder rood licht gehad op weg naar ‘t station. Ik zag ‘m nog staan maar wist doordat ik nog een parkeerticket moest kopen dat ‘k ‘t niet ging halen. De volgende trein had 23 minuten vertraging waardoor een latere trein nu eerder zou aankomen, eens op het perron aangekomen had ook deze 7 minuten vertraging. Dus nog wat staan schimmelen in de kou met een jas die niet meer dicht geraakt wegens te dikke zwangere buik. Dan nog eens geen plaats op de trein. Al veel ergernis en we zijn nog niet eens 10u 😬
Nou, das put.

Wanneer je voor een brandweer poort parkeert ben je als baby toch van de trap gevallen en blijven botsen???
Retards
Ambulance, brandweer en politie zouden voor zo zaken toch echt mandaat moeten krijgen om ze gewoon opzij te rammen. Een hele tijd geleden dit filmke nog eens gezien hieronder, en ik weet niet of ik me als chauffeur had kunnen inhouden. Zo iemand verdient gewoon een lesje.

Radio op het werk (al een eerste ergernis) maar de circlejerk van BVs tijdens de reclame voor de "kastaars" (één of andere awardshow) :sick:

Megan heeft ontdekt hoe belastingen werken en dat was kennelijk nieuwe info, en ze vond dat niet eerlijk.

Megan heeft ontdekt hoe belastingen werken en dat was kennelijk nieuwe info, en ze vond dat niet eerlijk.
Raar dat de boekhouder niet gezegd heeft dat ze zich gewoon 50ish k moet uitbetalen op jaarbasis en al de rest er moet laten uittrekken.

Dan betaalt ze geen 50%...
Aan de andere kant, als uw enige ervaring jobstudent spelen is, en je voor de rest denkt dat bruto == netto. Omdat je nog nooit een gewone job gedaan hebt, dan is dat eigenlijk niet echt raar natuurlijk.

Mag dat niet misschien? Als je die nu dichtklapt en rechtop houdt is dit toch hetzelfde als een reiskoffer meehebben? (qua volume)

jawel jawel maar ik kan perfect op mijn werk geraken met mijn step en dan vind ik het zo dom op veel plaats in te nemen in de bus. Maar vorige week was het elke dag regen en wind en nu weer ijskoud. In de plaats van hardcore door wind en weer, gewoon lekker hoog en droog op de bus.

Kan iemand die ook eens gaan zeggen dat je als vrouw in Dubai niet even veel mag als hier in België. Kwestie van binnen een jaar weer geen traantjes in de gazet te moeten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan