515
Well-known member
Hier is hij @Green MambaOnvindbaar? Afwezig?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is hij @Green MambaOnvindbaar? Afwezig?
Broodnodig.Onvindbaar? Afwezig?
Ah, onze Pan is een Fransman zie ik.Edit: ik ben voorstander om auto's uit te rusten met botsautobumpers. Verzekeringen zullen dalen, minder verkeersagressie, makkelijker parkeren...
FYPAh, onze Pan is een Franspan zie ik.
Monsieur Poêle, disons.
Ik had dat laatst bij mijn vriendin in de wagen. Heel de dag luister ik Spotify tijdens het werk en die radio komt op. Begint daar opeens een radio-dj wat zever tussen de nummers te verkopen.Eens een uur naar de radio moeten luisteren en ontdekt dat Nederlandse nummers die op elkaar lijken precies in zijn tegenwoordig. Wasmedazeg
Niet gemist!
Hopelijk kunnen ze met de opbrengsten van het plus-artikel lessen voorzien op het hoofdkantoor.Dat ik op het internet bij momenten eens dt-fouten tegenkom, kan ik nog wel aanvaarden. Maar als het in de krant ook begint, krijg ik het toch moeilijk.
![]()
Ik had gehoopt dat het online ondertussen wel zou aangepast zijn, maar nee hoor. Wel plusartikel.
Ik weet het niet hoor, we zijn het 2de weekend na Driekoningen en het is zaterdag, zowat de dag waarop mensen vrij zijn en winkels open.Onze vormelingen komen sterzingen voor VZW Pinocchio die ondersteuning bieden aan kinderen - en jongeren in brandwondencentra. Jammer te horen dat er zoveel deuren gesloten blijven …
Eens een uur naar de radio moeten luisteren en ontdekt dat Nederlandse nummers die op elkaar lijken precies in zijn tegenwoordig. Wasmedazeg
Ook bij internet artikels stoor ik er mij mateloos aan. Elke vorm van eindredactie lijkt wel spoorloos. Net zoals titels die zo lang zijn dat je het artikel eigenlijk niet meer hoeft te lezen.Dat ik op het internet bij momenten eens dt-fouten tegenkom, kan ik nog wel aanvaarden. Maar als het in de krant ook begint, krijg ik het toch moeilijk.
![]()
Ik had gehoopt dat het online ondertussen wel zou aangepast zijn, maar nee hoor. Wel plusartikel.
voor mij persoonlijk is het ergste van alles de clickbait titels, ipv informatief te zijn.Ook bij internet artikels stoor ik er mij mateloos aan. Elke vorm van eindredactie lijkt wel spoorloos. Net zoals titels die zo lang zijn dat je het artikel eigenlijk niet meer hoeft te lezen.