Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
38 jaar en al genoeg gehoorschade om een hoorapparaat te dragen….
Had wel verwacht dak niet goed hoorde maar zo erg nu ook niet.

Eens een uur naar de radio moeten luisteren en ontdekt dat Nederlandse nummers die op elkaar lijken precies in zijn tegenwoordig. Wasmedazeg
Ik had dat laatst bij mijn vriendin in de wagen. Heel de dag luister ik Spotify tijdens het werk en die radio komt op. Begint daar opeens een radio-dj wat zever tussen de nummers te verkopen. :( Niet gemist!

De tijd voor mijn pakje vrij te geven.

8 dagen nadat er geen extra kosten zijn.

Mijn ouders, de bestemmeling, hadden naar de post gebeld en die dan zegt «jamaar Noorwegen is niet in Europa hé».

Ik weet dat die EU wil zeggen maar toch.

Laten we hopen dat het volgende week eindelijk zal aankomen.

Een slak is er niks tegen.

Dat ik op het internet bij momenten eens dt-fouten tegenkom, kan ik nog wel aanvaarden. Maar als het in de krant ook begint, krijg ik het toch moeilijk.

doqbfi7.jpg

Ik had gehoopt dat het online ondertussen wel zou aangepast zijn, maar nee hoor. Wel plusartikel.

Dat ik op het internet bij momenten eens dt-fouten tegenkom, kan ik nog wel aanvaarden. Maar als het in de krant ook begint, krijg ik het toch moeilijk.

doqbfi7.jpg

Ik had gehoopt dat het online ondertussen wel zou aangepast zijn, maar nee hoor. Wel plusartikel.
Hopelijk kunnen ze met de opbrengsten van het plus-artikel lessen voorzien op het hoofdkantoor.

Op fb:
Onze vormelingen komen sterzingen voor VZW Pinocchio die ondersteuning bieden aan kinderen - en jongeren in brandwondencentra. Jammer te horen dat er zoveel deuren gesloten blijven …
Ik weet het niet hoor, we zijn het 2de weekend na Driekoningen en het is zaterdag, zowat de dag waarop mensen vrij zijn en winkels open.

Ik kom er net achter dat de basis prijs bij Bpost voor het verzenden van een pakketje onder de 2kg is verhoogd op 1 januari van 5,7 euro naar 6,4 euro. Een zoveelste prijsverhoging met 0,0 service. Breng ik dat pakketje binnen in ons officieel postkantoor, dan moet ik het pakket zelf inscannen, en dan nog ergens zelf in een kar leggen waar notabene elke bezoeker van het postkantoor aan kan. Ik spreek niet over de postbodes, want die doen heel zeker hun best, maar de kantoren van Bpost zijn echt schrijnend.

doqbfi7.jpg

Ook bij internet artikels stoor ik er mij mateloos aan. Elke vorm van eindredactie lijkt wel spoorloos. Net zoals titels die zo lang zijn dat je het artikel eigenlijk niet meer hoeft te lezen.

Ook bij internet artikels stoor ik er mij mateloos aan. Elke vorm van eindredactie lijkt wel spoorloos. Net zoals titels die zo lang zijn dat je het artikel eigenlijk niet meer hoeft te lezen.
voor mij persoonlijk is het ergste van alles de clickbait titels, ipv informatief te zijn.
Nuja, ik lees praktisch geen nieuws meer.

Hln en Nieuwsblad en in het bijzonder de opiniestukken van Liesbeth Van Impe lezen is gewoonweg zuivere mentale automutilatie.

Mijn Vader zijn spender (kleine half ondergrondse kelder), waar 1,5cm water in staat.
Het mag gaan stoppen met regenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan