Gisteren wellnessavondje gedaan.
Mijn vaste zwembroeken lagen in de was dus heb maar snel eentje gepakt die ik zelden draag en snel in mijn tas gegooid.
Soit,we komen daar aan. Ik kleed me om en we zijn ongeveer een uurtje daar aan het rondlopen en genieten.
Tot ik in het koude bad wil.
We komen aan dat stukje koud bad aan. En basically zijn dat 2 baden. Eén warm bad waar een hoop volk in zat te chillen en één klein koud bad daar tegenover. Dan kan je dus van het ene vlot in het andere bad.
We gaan even het warme in en die van mij blijft daar terwijl ik ff in het koude ga chillen. Ik stap dat koude bad uit, wandel richting dat warme bad. Ik kijk naar die van mij, die schiet in ne lach.
Ik was niet direct mee, maar OK. Ik wandel daar dat trapke af (klein detail er is maar één trapke en iedereen kijkt daar dus quasi op).
Ik zwem naar haar en die blijft lachen.
Ik vraag wat er is.
Zegt ze:
“Toen ge dat bad uitging zag ik quasi alles van uw achterkant want uw zwembroek is super doorschijnend. Ik was benieuwd of dat langs de voorkant ook zo was. En toen kwam ge daar in vol ornaat dat trapke af en ja euh, ge ziet gewoon alles”.
En inderdaad, we zijn dat bad uitgegaan iets erna. Terwijl ze vlak achter mij liep (om het volk ewa af te schermen achter mij) en toen ik naar beneden keek zag ge gewoon alles. Enfin der was weinig aan de verbeelding over te laten. Vorm, aftekening, meer dan schemering,…
Dus ja, best wel een klote gevoel op dat moment (pun intended)
Wil ik mijn fucking sloffen aandoen, heeft iemand die nog gepikt ook.
Dus kon ik daar buiten de hele tijd rondlopen op koude stenen met ne handdoek rond mij en die van mij elke keer vlak voor of achter mij als we het water/sauna/whatever in gingen.