Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat me meeste stoort is materiaal niet opruimen/afkuisen als ge der mee klaar zijt.
QFT! Mottig volk.
Mijn rijvaardigheid! 😡

Slaaptekort dat al wat te lang aansleept heeft ervoor gezorgd dat ik vorige week mijn spiegel aan frut heb gereden toen ik de garage in wou rijden en daarnet achterwaarts de oprit op gereden en een stevige kras door de brievenbus rijker. 😭
Allemaal niet zo erg natuurlijk maar wel frustrerend!
@MisterV gun ze a.u.b. wat nachtrust...
Zo werkt dat niet, ik sta onder contract bij de klant. 3 minuten langer werken => Nog steeds 0.05 uren te kort :tongue:
+ dit zijn recupuren van 2022, dus in 2023 bouw je geen extra meer op voor 2022.
De recupuren voor 2023, ben je niet kwijt in februari he, deze lopen wel gewoon door.
De recupuren van 2023 moeten niet voor februari op, maar het mag wel?

De recupuren van 2023 moeten niet voor februari op, maar het mag wel?
De recupuren van 2023 worden pas voor het eerst verkregen tijdens de maand januari, dus die kan ik eigenlijk nog niet opnemen :)
Per gewerkte dag krijgen we 0.4 recupuren erbij.

Na 31 december vorig jaar had ik 11.95 recupuren over. Dat is dus 1 dag van 8 uur en dan nog eens 0.05 uren te kort voor een halve dag van 4 uur.

Het zijn die 11,95 recupuren die moeten opgebruikt zijn voor 1 februari, anders worden ze uitbetaald.

Toppunt van kolder. Paar maanden geleden overgeschakeld naar Beobank. Ik heb een paar dagen geleden een betaling uitgevoerd. Maar de begunstigde beweert nog niets ontvangen te hebben, wou een bewijs doorsturen dmv een screenshot van de app. Maar bij Beobank kan je het rekeningnummer blijkbaar niet zien van de begunstigde. Dit is toch de essentie van online bankieren, dat je op z’n minst het rekeningnummer van de begunstigde kan zien? Je moet het maar verzinnen.:wallbash:

Laatst bewerkt:
Het is wel een beetje vreemd hoe vrouwen volgens de mode (of maatschappij?) enkel halfnaakt kunnen sporten. Bij een man is dat een T-shirt of marcelleke en een jogging, bij een vrouw zijn zo'n topjes vaak toch wel heel kort en spannend, terwijl het verder leggings of yogabroeken zijn.
Tis nu niet specifiek op u he.
Sommige vrouwen voelen zich ook gewoon zelfverzekerder als ze vinden dat ze er goed uit zien. Als dat dan in korte topjes en strakke yogabroeken is dan is dat maar zo. Het hoeft niet altijd voor anderen te zijn dat we kleren dragen he. Uiteraard zal het ook deels door de druk van social media en maatschappij zijn dat sommigen vinden dat die kleren = er goed uit zien, maar das een andere zaak.

Ik ben trots op mijn armen en mijn benen en draag dus ook geregeld een shirt zonder mouwen of met strakke korte mouwen zodat mijn armen er goed uit zien en korte shorts zodat mijn benen zichtbaarder zijn.
Ik vind dat ik er zo goed uit zie en dus ben ik zelfverzekerder als ik het draag naar de gym. Ik draag bijvoorbeeld niet graag een lange jogging omdat ik vind dat ik er daar marginaal mee uit zie. Uiteindelijk is het altijd makkelijk om te zeggen " ja maar, ge moet u toch niks aantrekken van hoe ge er uit ziet, ge zijt daar om te sporten". Op zich ben ik het eens met die statement, maar als je je beter voelt met bepaalde kleren aan dan who cares he.

Toppunt van kolder. Paar maanden geleden overgeschakeld naar Beobank. Ik heb een paar dagen geleden een betaling uitgevoerd. Maar de begunstigde beweert nog niets ontvangen te hebben, wou een bewijs doorsturen dmv een screenshot van de app. Maar bij Beobank kan je het rekeningnummer blijkbaar niet zien van de begunstigde. Dit is toch de essentie van online bankieren, dat je op z’n minst het rekeningnummer van de begunstigde kan zien? Je moet het maar verzinnen.:wallbash:
Daarnet efkes gekeken en idd, ook bij rekeningafschriften staat nergens een rekeningnummer. Heel bizar! Zal ook eens een "suggestie" sturen daarover naar hen. 😉

Bestaat er geen afzonderlijke optie om 'uittreksels' te bekijken?

Bij Fortis home banking zijn deze veel uitgebreider qua informatie.

Gisteren wellnessavondje gedaan.

Mijn vaste zwembroeken lagen in de was dus heb maar snel eentje gepakt die ik zelden draag en snel in mijn tas gegooid.
Soit,we komen daar aan. Ik kleed me om en we zijn ongeveer een uurtje daar aan het rondlopen en genieten.

Tot ik in het koude bad wil.
We komen aan dat stukje koud bad aan. En basically zijn dat 2 baden. Eén warm bad waar een hoop volk in zat te chillen en één klein koud bad daar tegenover. Dan kan je dus van het ene vlot in het andere bad.

We gaan even het warme in en die van mij blijft daar terwijl ik ff in het koude ga chillen. Ik stap dat koude bad uit, wandel richting dat warme bad. Ik kijk naar die van mij, die schiet in ne lach.
Ik was niet direct mee, maar OK. Ik wandel daar dat trapke af (klein detail er is maar één trapke en iedereen kijkt daar dus quasi op).

Ik zwem naar haar en die blijft lachen.
Ik vraag wat er is.
Zegt ze:

“Toen ge dat bad uitging zag ik quasi alles van uw achterkant want uw zwembroek is super doorschijnend. Ik was benieuwd of dat langs de voorkant ook zo was. En toen kwam ge daar in vol ornaat dat trapke af en ja euh, ge ziet gewoon alles”.

En inderdaad, we zijn dat bad uitgegaan iets erna. Terwijl ze vlak achter mij liep (om het volk ewa af te schermen achter mij) en toen ik naar beneden keek zag ge gewoon alles. Enfin der was weinig aan de verbeelding over te laten. Vorm, aftekening, meer dan schemering,…
Dus ja, best wel een klote gevoel op dat moment (pun intended)
Wil ik mijn fucking sloffen aandoen, heeft iemand die nog gepikt ook.

Dus kon ik daar buiten de hele tijd rondlopen op koude stenen met ne handdoek rond mij en die van mij elke keer vlak voor of achter mij als we het water/sauna/whatever in gingen.

Mijn vaste zwembroeken lagen in de was dus heb maar snel eentje gepakt die ik zelden draag en snel in mijn tas gegooid.
Soit,we komen daar aan. Ik kleed me om en we zijn ongeveer een uurtje daar aan het rondlopen en genieten.

We komen aan dat stukje koud bad aan. En basically zijn dat 2 baden. Eén warm bad waar een hoop volk in zat te chillen en één klein koud bad daar tegenover. Dan kan je dus van het ene vlot in het andere bad.

We gaan even het warme in en die van mij blijft daar terwijl ik ff in het koude ga chillen. Ik stap dat koude bad uit, wandel richting dat warme bad. Ik kijk naar die van mij, die schiet in ne lach.
Ik was niet direct mee, maar OK. Ik wandel daar dat trapke af (klein detail er is maar één trapke en iedereen kijkt daar dus quasi op).

Ik vraag wat er is.
Zegt ze:

“Toen ge dat bad uitging zag ik quasi alles van uw achterkant want uw zwembroek is super doorschijnend. Ik was benieuwd of dat langs de voorkant ook zo was. En toen kwam ge daar in vol ornaat dat trapke af en ja euh, ge ziet gewoon alles”.

En inderdaad, we zijn dat bad uitgegaan iets erna. Terwijl ze vlak achter mij liep (om het volk ewa af te schermen achter mij) en toen ik naar beneden keek zag ge gewoon alles. Enfin der was weinig aan de verbeelding over te laten. Vorm, aftekening, meer dan schemering,…

Dus kon ik daar buiten de hele tijd rondlopen op koude stenen met ne handdoek rond mij en die van mij elke keer vlak voor of achter mij als we het water/sauna/whatever in gingen.
Liep ze nie beter voor u om het volk voor u wat af te schermen? :unsure:

Bekijk het positief: Waren de andere mensen ook aan het lachen toen ge het trapke afkwam?

Liep ze nie beter voor u om het volk voor u wat af te schermen? :unsure:

ahnee, want in het warme bad zat veel volk. In da koud maar 1 iemand. En ik hield zo ewa mijn handen ervoor.

Bekijk het positief: Waren de andere mensen ook aan het lachen toen ge het trapke afkwam?

Nee, maar ik heb er ook niet opgelet toen want ja ik wist van niks.
Mja wel jammer dat ik dan net uit zo een koud bad kom. Want enfin, het waren niet de gebruikelijke 3 vuisten dus ik heb ook nog een verkeerde impressie achter gelaten.

Ik vraag wat er is.
Zegt ze:

Ne wellness is toch de facto bloot?

En koop in het vervolg uw zwembroeken maar ergens anders dan bij "Daddy's Love Palace".
(fun fact, @Waelvis is Daddy)

Het was een short, maar da plakt dan zo tegen u hé!
Het is te laat, het oordeel is geveld.

game-of-thrones-shame.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan