Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is ook geen probleem, maar als ik aant trainen ben onder de stimulantia en er is voor mij een vrouw half naakt aant fitnessen dan begint het moeilijk te worden om mij te concentreren o_O

Toen ik een vriendin had kon ik die frustratie thuis kwijt ma sinds dat ik terug vrijgezelf ben ... :cry2:
Oei. Dus als er een vrouw in sportbeha en sportshort voor je aan het trainen is, ziet kleine Peppe grootse dingen? Je kan je altijd afzonderen in de douches :unsure:

Oei. Dus als er een vrouw in sportbeha en sportshort voor je aan het trainen is, ziet kleine Peppe grootse dingen? Je kan je altijd afzonderen in de douches :unsure:

Yup, ben een echte billenman en als er voor mij een vrouw aant squaten is met een short short en die heeft ook nog eens serieus goede billen dan krijgt die kleine het heel moeilijk. Doe daar nog eens pre workout bij 😤

Yup, ben een echte billenman en als er voor mij een vrouw aant squaten is met een short short en die heeft ook nog eens serieus goede billen dan krijgt die kleine het heel moeilijk. Doe daar nog eens pre workout bij 😤
Uwe pre workout aanpassen en zorgen dat de ballen leeg zijn. Gaat u minder problemen opleveren op langere termijn.

Omdat ik er geen last van heb en hierdoor mijn empathie beperkt is, kan ik gerust zeggen dat ik hier al strike gelegen heb met de laatste posts!
(Een gezonde fantasie helpt natuurlijk om het levendig voor me te zien!)

Ik snap da niet. Ik train nu al 10-15 jaar ofzo en de keren dat ik echt eens een knappe vrouw zie trainen kan ik op één hand tellen.

Mja misschien dat ik mij dan ook gewoon focus op waar ik voor kom natuurlijk, de training :coolbrows:

Ik snap da niet. Ik train nu al 10-15 jaar ofzo en de keren dat ik echt eens een knappe vrouw zie trainen kan ik op één hand tellen.

Mja misschien dat ik mij dan ook gewoon focus op waar ik voor kom natuurlijk, de training :coolbrows:
Hier hetzelfde, het zal het gebrek aan "stimulantia" zijn. Misschien dat ik door wat dure, kleurrijke poedertjes in te nemen mij anders gedraag.

Hier hetzelfde, het zal het gebrek aan "stimulantia" zijn. Misschien dat ik door wat dure, kleurrijke poedertjes in te nemen mij anders gedraag.

Welke fitness gaan jullie? Ik ging vroeger naar een kleine, lokale fitness waar nog van dat echt deftig materiaal staat en daar kwam toch af en toe wel eens een knappe verschijning trainen.

Schering en inslag in een Basic Fit waarschijnlijk.

Welke fitness gaan jullie? Ik ging vroeger naar een kleine, lokale fitness waar nog van dat echt deftig materiaal staat en daar kwam toch af en toe wel eens een knappe verschijning trainen.

Momenteel thuis, maar de voorbije 18 jaar in een vuil, afgeleefd kot :)
Daar kwamen soms ook wel knappe dames trainen hoor maar ik reageerde vooral op de 2de paragraaf van kay-gell: ik kom daar om te trainen dus dat doe ik en ze moeten mij met rust laten.

Basic fit. Tussen de drukke uren is het echt niet normaal hoeveel schoon volk hier rondwandeld.

edit: vrouwelijk schoon volk

Ja, precies wat ik bedoelde ook: veel minder kans op visueel afleidende prikkels als je om 7u gaat. 🤷🏼
Ik zou ook zo vroeg gaan. Niet omwille van de afleiding, daar kan ik wel tegen. Maar gewoon de rust en de bezetting.

Als ik ging trainen was dat muziek in en gaan. Net zoals ik dat nu thuis doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan