CerumenCrevice
Well-known member
bamboozled. das om te veel volk te mijden.Vorige week: "De trein is vandaag samengesteld uit 4 in de plaats van 8 rijtuigen"
*Trein met 12 wagons komt aan*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bamboozled. das om te veel volk te mijden.Vorige week: "De trein is vandaag samengesteld uit 4 in de plaats van 8 rijtuigen"
*Trein met 12 wagons komt aan*

Te veel frieten gegeten dus.Lekkere frietjes gegeten. Nu ff naar de ergernis thread omdat ik er natuurlijk weer veel te veel van gegeten heb.
Trakteer uzelf op (teveel) frietjes, ge verdient het.Na 10+ jaar in Gent hebben de tramsporen mij en mijn dunne koersfietsbandjes eindelijk te pakken gekregen.![]()
Afgekeurd!Dat en het feit dat ik mij al een paar weken max 1 keer naar de fitness krijg, ik steek het op de winterdip, het vroeg donker zijn en de kachel.

Meestal worden die fouten snel opgemerkt. Maar het staat er nog altijd.Het Nieuwsblad:
"LANGEMARK-POELKAPELLE -
In Langemark-Poelkapelle is vrijdagmorgen een wagen tegen een woning belandt. De bestuurster liet zich verrassen door het gladde wegdek."
R.I.P. spellingvaardigheid bij journalisten

Idem hier, zelfde scenario.Die hoest van mij van vorige week is geëvolueerd van droge hoest naar natte hoest: ik moet nu veel minder hoesten en tis slijm dat ik ophoest nu, wat ne beetje nasty is.
Maar voorlopig beter dan die droge hoest van een paar dagen geleden dus hopelijk is het na het weekend voorbij.

Claxonneren is ook altijd een optie als ze niet rijden wanneer het groen is.Zaterdag olielek aan auto en vandaag aan rood licht tegen iemand gereden die niet vertrok alst groen was.. Bumper redelijk beschadigd.
Dat komt ook nooit alleen zon dingen![]()

De grootste ergernis moet nog komen: wanneer je beseft dat zo'n beestjes nooit alleen komen.Staat hier zo nog een oude lederen bureaustoel die wat aan het afbladderen is. Ik denk dat ik zo'n zwart stukje leder op de grond zie liggen en pak dat vast tussen mijn twee vingers. Hoor ik iets gezellig kraken. Blijkt dat het één of andere gore kever/insect is.![]()

Idd. Rentokil komt maandag langs.De grootste ergernis moet nog komen: wanneer je beseft dat zo'n beestjes nooit alleen komen.![]()

Voor de zoveelste keer een interimer die niet is afgekomen... iemand die liever dopt dan werk.. hoelang blijft dit betaalbaar? En waar is de controle hierover.. shit om te werken met 1 persoon minder
Taxi op kosten van de NMBS. Zie hier: https://www.belgiantrain.be/nl/support/faq/faq-routes-schedules/faq-delays-canceled-trainsIk neem straks de laatste trein naar huis. Is de NMBS verplicht ervoor te zorgen dat je thuis geraakt of mag je de kosten verhalen op de NMBS?