Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vrouw moet in januari terug beginnen werken na zwangerschapsverlof. In tussentijd is haar baas ontslaan en gaan ze de hele divisie overhevelen naar de VS. Het management weet al of/wie er lokaal mag blijven en hebben informeel al aan een paar mensen laten weten dat ze mogen beginnen solliciteren, maar aan mijn vrouw willen ze nog niets zeggen aangezien ze nog in haar zwangerschapsverlof zit..

Da's dus u eindejaar naar de kloten omdat der niemand daar de ballen aan zijn lijf heeft om het gewoon te zeggen. Uitkijken naar een andere job is allemaal geen probleem, maar dan moet je het wel weten. Beetje empathisch vermogen mag wel vind ik.

Ligt het aan mij of hebben de marginalen tegenwoordig nog minder schroom om hun sigarettenpeuken uit hun autoraam te gooien? Vroeger deden ze precies nog moeite om het te verhullen. Tegenwoordig mag je er vlak achter hangen en zonder schaamte de venster open, arm volledig uit de wagen laten hangen en dan buitengooien.

Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of hebben de marginalen tegenwoordig nog minder schroom om hun sigarettenpeuken uit hun autoraam te gooien? Vroeger deden ze precies nog moeite om het te verhullen. Tegenwoordig mag je er vlak achter hangen en zonder schaamte de venster open, arm volledig uit de wagen laten hangen en dan buitengooien.
Nog een geluk dat vapers herbruikbaar zijn 🤣😅

Onlangs ook in't stad aan't wandelen toen twee mensen net voor mij zonder twijfel of gêne recht voor mijn voeten hun peuk op de grond smeten. Triest

Onlangs ook in't stad aan't wandelen toen twee mensen net voor mij zonder twijfel of gêne recht voor mijn voeten hun peuk op de grond smeten. Triest
Ja vooral dat velen het maar normaal vinden om dit te blijven doen is zo triest. Alsof ze niet beter weten.

Voor de zoveelste keer een interimer die niet is afgekomen... iemand die liever dopt dan werk.. hoelang blijft dit betaalbaar? En waar is de controle hierover.. shit om te werken met 1 persoon minder

Voor de zoveelste keer een interimer die niet is afgekomen... iemand die liever dopt dan werk.. hoelang blijft dit betaalbaar? En waar is de controle hierover.. shit om te werken met 1 persoon minder
Waarom niet iemand vast aannemen ipv de verschrikking die interim is? Ik vind het altijd wel een beetje grappig dat bedrijven klagen dat ze niemand vinden maar dan wel met verschrikkelijke voorwaarden zoals interim aankomen.

Laatst bewerkt:
Waarom niet iemand vast aannemen ipv de verschrikking die interim is?
Vast aannemen is bij ons vaak een recept voor ware aard tonen.
Als interimmer beetje bewijzen. Tot ze vast zijn. Dan begint de stront, ziek , te laat komen...zever van das mijn werk niet etc...

NMBS parking Diest wordt betalend: 400 fucking EUR voor een jaarabonnement :angry:

Dit soort schandalige uitmelkerij van mensen die wél nog werken, maar pendelen zie ik hier ook meer en meer gebeuren...
En dan te bedenken dat betalen aan de NMBS je niets extra oplevert, integendeel, zie o.a. dit:

Dus "bewaakt", maar niet voldoende extra beveiligd en uiteraard niet verantwoordelijk, maar wel de reizigers laten betalen... wat een grap.

IMG_20221215_020916.jpg

Net als ik hier opt werk mijn eten wil opwarmen. Serieuze stroompanne...

Hier buiten is alles zwart. Enkel de rode seinen van op het spoor zien we + in de verte een werflicht en de lichten van een vrachtwagen.

IMG_20221215_023247.jpg

Ons werkcomputers werken via noodstroomvoorziening, maar de microgolf en zo in de keuken uiteraard niet.

Zoon roept 15 min geleden dat zn wekker niet gaat.
Straat gans donker...
Pas net terug elec.
aquarium maar 22.6 graden meer🤬
Hopelijk geen koraalsterfte als gevolg komende dagen

Lopers in het donker, zonder verlichting, en met een gitzwarte loopbroek en een zwart pak aan.
Fietsers in het donker, zonder verlichting, met een gitzwart pak aan.
En de grootste ergernis? Dat dit meer dan 50% van het totaal bedraagt, die dat doen.

Levensgevaarlijk .. zeker als ze dan oversteken zonder goed te kijken .. (wat ze ook nog eens doen)

precies op meer plaatsen in belgie stroompanne geweest. rond hasselt ook. zelf niets, maar de familie.

trein is weer niet komen opdagen hier dus volgende trein, die heeft vertraging. kans is klein dat ik de verbinding haal in Antwerp.

precies op meer plaatsen in belgie stroompanne geweest. rond hasselt ook. zelf niets, maar de familie.

trein is weer niet komen opdagen hier dus volgende trein, die heeft vertraging. kans is klein dat ik de verbinding haal in Antwerp.
Ik neem straks de laatste trein naar huis. Is de NMBS verplicht ervoor te zorgen dat je thuis geraakt of mag je de kosten verhalen op de NMBS? Kent iemand de regels? Want ik vertrouw het met dit vriesweer niet. De kans op afschaffingen is reëel.

Lees: Ik moet 1x overstappen dus laten we zeggen: Ik mis de laatste overstap / aansluiting.

Na 21u30 is de NMBS in praktijk niet meer bereikbaar, terwijl de laatste trein nog vertrekt om 22u30. Dus als je daar dan ineens staat in de vrieskou, zonder bus , tram, metro of trein naar huis dan sta je daar mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan