Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op jaarlijkse controle geweest bij de tandarts, maar meteen een afspraak opgezet voor volgend jaar

Eerste vrije datum: 24/11/2023 :crazy:

Binnen 12 maanden ongeveer, als in binnen een jaar voor de ´jaarlijkse´ controle
:thinking:
Nope effectief gewoon de eerste vrije datum die hij had.

Mijn jaarlijkse controle schuift precies ook telkens meer en meer op
In het begin was dat in Maart, dan telkens in de zomer periode, nu is het al telkens eind van het jaar

Die mens heeft het gewoon veel te druk

Hernia in de onderste wervels met uitstraling in mn linker been.

C-658-Vs-Xo-Ao3ov-C.jpg

Hetzelfde als mij dus. Al zat die van mij niet op de echt onderste wervel. Mijn eerste infiltratie had wel geholpen, maar na de 2de was de pijn direct terug. Dus ik hoop voor u dat gij daar meer gelukt mee hebt ipv een operatie.

Dan was uw batterij toch sowieso reeds op z'n einde. Van een paar keer starten krijg je die normaal niet plat. Dan eigenlijk beter dat het nog min of meer op een goede plaats is gebeurd.
Ja da's waar. Ik heb nog een batterij staan die ik voor mijn vrouw haar auto had gekocht. Dit weekend vervang ik mijn batterij.

Gisteren heb ik met wat random mensen gebabbeld in een station toen de trein was afgeschaft. Het werd plots heel raar met compleet verwerpelijke uitspraken van twee onbekenden.

Zoals gezegd waren enkele treinen afgeschaft waarop 1 iemand het volgende zei: "Die treinen, den NMBS, dat is zo typerend voor onze maatschappij... Ze pakken ons alles af. Ik zeg het vaak tegen mijn vrouw, we leven in een dicatuur. Eigenlijk zouden we op straat moeten komen, gelijk die makakken, maar dat durven wij Belgen niet he. [...] Die mannen eh, daar zouden ze het leger voor moeten inschakelen. Der zijn toch genoeg soldaten eh. Gewoon knallen op al die mannen die op straat komen."

De andere was het hier volmondig mee eens en bouwde hierop voort.

Ik stond even met mijn mond vol tanden. :crazy:

Echt, er zijn zo van die dagen waarop de domheid waardoor ge omringt wordt gewoon allemaal teveel wordt.

Tip voor mensen die geen tijd willen opgeven aan hun kinderen, maak er geen. Hier mensen waarvan het kind ziek was, een goeie griep. Zondag 2 minuten geen koorts, er dan maar mee naar een binnenspeeltuin gaan omdat ge ze niet wilt bezighouden. Gevolg: crasht dat kind na een uur en terug koorts natuurlijk. Wat doen we? Maandagmorgen 5 minuten geen koorts dus heej, stuur ze maar naar school. Einde van de dag kind terug kapot natuurlijk en terug ziek in de zetel. En ondertussen aan ons vragen om daar te komen voor iets zeggende dat alles in orde is. Vandaag blijkt het waarschijnlijk waterpokken.
Als mijn kind nu waterpokken krijgt tijdens de feestdagen omdat ge zelf te lui waard uw kind goed te laten herstellen zal het kot daar te klein zijn. Domme kloten, maakt toch geen kinderen als zoiets simpel al te veel is.

Gisteren heb ik met wat random mensen gebabbeld in een station toen de trein was afgeschaft. Het werd plots heel raar met compleet verwerpelijke uitspraken van twee onbekenden.

Zoals gezegd waren enkele treinen afgeschaft waarop 1 iemand het volgende zei: "Die treinen, den NMBS, dat is zo typerend voor onze maatschappij... Ze pakken ons alles af. Ik zeg het vaak tegen mijn vrouw, we leven in een dicatuur. Eigenlijk zouden we op straat moeten komen, gelijk die makakken, maar dat durven wij Belgen niet he. [...] Die mannen eh, daar zouden ze het leger voor moeten inschakelen. Der zijn toch genoeg soldaten eh. Gewoon knallen op al die mannen die op straat komen."

Ik vind het eigenlijk verwonderlijk dat ge daarvan met uw mond vol tanden stond. Imo is dit gewoon nog altijd hoe veel mensen in onze maatschappij denken. Jammerlijk maar het is gewoon de realiteit dat de wereld vol debielen zit

Toogpraat van het hoogste niveau

Gisteren had mijn vriendin een etentje geboekt in een restaurant als verrassing.
Toevallig eentje waar ik de zaakvoerder van ken omdat het een klant is.
Heel goed restaurant, fijne gast ook, niks op aan te merken.

Alleen: de boekhouding had een fout gemaakt in zijn nadeel (dat ze wel gingen rechtzetten) en begon hij daar toch wel niet over.
Enfin hij wist dat het mijne verjaardag was, dak daar zat met mijn lief om er iets leuks van te maken dan vind ik dat toch wel echt kut dat ik daar 10 minuten nog over mijn werk moet babbelen tbh.
Was wel een goede en vriendelijke babbel daar niet van maar toch, overkomt me wel vaker dat klanten over werk beginnen als ik ze tegenkom maar vind dat us niet echt top.

Ik vind het eigenlijk verwonderlijk dat ge daarvan met uw mond vol tanden stond. Imo is dit gewoon nog altijd hoe veel mensen in onze maatschappij denken. Jammerlijk maar het is gewoon de realiteit dat de wereld vol debielen zit
Met de mond vol tanden staan = geen woord kunnen uitbrengen. In mijn familie zit ook volk dat deze mening toebedeeld is, ik lees op Facebook genoeg soortgelijke reacties. Ik weet gewoon niet hoe ik erop kan reageren.

Ik had geen idee hoe ik die mannen aan de wijs kon brengen dat:
1) het nogal hypocriet is om zelf op straat te willen komen maar dan wel te vinden dat wanneer anderen dat doen, ze afgeknald moeten worden, en dat los hiervan mensen zomaar afknallen natuurlijk compleet absurd is.
2) het op de eerste wedstrijd na ondertussen gelukkig bij enkelingen blijft die proberen misbruik te maken van de situatie, en dat er ondertussen meer mensen uit 'de gemeenschap' zijn die vandalisme proberen te voorkomen dan dat er zijn die actief bijdragen aan rellen.

Gisteren had mijn vriendin een etentje geboekt in een restaurant als verrassing.
Toevallig eentje waar ik de zaakvoerder van ken omdat het een klant is.
Heel goed restaurant, fijne gast ook, niks op aan te merken.

Alleen: de boekhouding had een fout gemaakt in zijn nadeel (dat ze wel gingen rechtzetten) en begon hij daar toch wel niet over.
Enfin hij wist dat het mijne verjaardag was, dak daar zat met mijn lief om er iets leuks van te maken dan vind ik dat toch wel echt kut dat ik daar 10 minuten nog over mijn werk moet babbelen tbh.
Was wel een goede en vriendelijke babbel daar niet van maar toch, overkomt me wel vaker dat klanten over werk beginnen als ik ze tegenkom maar vind dat us niet echt top.
Happy bday!

Met de mond vol tanden staan = geen woord kunnen uitbrengen. In mijn familie zit ook volk dat deze mening toebedeeld is, ik lees op Facebook genoeg soortgelijke reacties. Ik weet gewoon niet hoe ik erop kan reageren.

Ik had geen idee hoe ik die mannen aan de wijs kon brengen dat:
1) het nogal hypocriet is om zelf op straat te willen komen maar dan wel te vinden dat wanneer anderen dat doen, ze afgeknald moeten worden, en dat los hiervan mensen zomaar afknallen natuurlijk compleet absurd is.
2) het op de eerste wedstrijd na ondertussen gelukkig bij enkelingen blijft die proberen misbruik te maken van de situatie, en dat er ondertussen meer mensen uit 'de gemeenschap' zijn die vandalisme proberen te voorkomen dan dat er zijn die actief bijdragen aan rellen.
"Het is onmogelijk om de mensen hun domheid te doen inzien, want daar is verstand voor nodig."

En wijze spreuk

vroeger zweeg ik altijd als er racistische shit uit iemand zijn mond kwam maar tegenwoordig confronteer ik ze er mee.

Als zij zo vrij hun mening mogen uitspuwen, waarom ook niet omgekeerd?

maar bon, met randgevallen zoals in uw situatie maakt het inderdaad weinig uit vrees ik

Gewoon zeggen: " moest ik int leger zitten, waar gij den eersten dak afschoot"

Is meteen ook ne mooien afronder van het gesprek... praten mee vreemden in station...was u gsm plat mss?

Gewoon zeggen: " moest ik int leger zitten, waar gij den eersten dak afschoot"

Is meteen ook ne mooien afronder van het gesprek... praten mee vreemden in station...was u gsm plat mss?
"de jeugd zit liever op hun gsm dan dat ze nog praten met mensen"

Ja, hoe zou dat komen zeg. Dan moet je je eigenlijk afvragen hoe mensen dat vroeger deden, dan was je de facto verplicht om naar zulke praat te luisteren.

"de jeugd zit liever op hun gsm dan dat ze nog praten met mensen"

Ja, hoe zou dat komen zeg. Dan moet je je eigenlijk afvragen hoe mensen dat vroeger deden, dan was je de facto verplicht om naar zulke praat te luisteren.
Int begin van de maand een krant kopen en een hele maand in "lezen".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan