Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die hoest van mij van vorige week is geëvolueerd van droge hoest naar natte hoest: ik moet nu veel minder hoesten en tis slijm dat ik ophoest nu, wat ne beetje nasty is. :(

Maar voorlopig beter dan die droge hoest van een paar dagen geleden dus hopelijk is het na het weekend voorbij.

Lekkere frietjes gegeten. Nu ff naar de ergernis thread omdat ik er natuurlijk weer veel te veel van gegeten heb.
Te veel frieten gegeten dus.
Dat en het feit dat ik mij al een paar weken max 1 keer naar de fitness krijg, ik steek het op de winterdip, het vroeg donker zijn en de kachel.

Het Nieuwsblad:

"LANGEMARK-POELKAPELLE -
In Langemark-Poelkapelle is vrijdagmorgen een wagen tegen een woning belandt. De bestuurster liet zich verrassen door het gladde wegdek."

R.I.P. spellingvaardigheid bij journalisten

Bruto netto verschil eindejaarspremie is elk jaar wel een bron van mini ergernis hier.
Dit jaar had de regering wel mogen zeggen : hou alles maar bij :unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het Nieuwsblad:

"LANGEMARK-POELKAPELLE -
In Langemark-Poelkapelle is vrijdagmorgen een wagen tegen een woning belandt. De bestuurster liet zich verrassen door het gladde wegdek."

R.I.P. spellingvaardigheid bij journalisten
Meestal worden die fouten snel opgemerkt. Maar het staat er nog altijd. :cry:

Nationale betoging:

1. Den Davy in het VRT journaal op de nationale betoging: "800€ voorschotfactuur voor energie"
Dat is BIJNA 1/3e van Davy zijn loon, dus Davy heeft +-2500€ netto/per maand

Toch noemt hij dit overleven ipv leven.
Is er iemand die Davy kan vragen wat hij doet voor zo'n verbruik te hebben?
-> BTW naar 6%, basispakket voor stroom en gas

En eventueel wat kletsen rond zijn oren erbij kan geven?

2. "Mijn werkgever doet het goed, maar het is niet eerlijk, het is niet eerlijk. Voor iedereen gewoon meer geld"

Ach het leven is zo simpel bij sommige

3. Frank met 2000-2300€ netto (het komt zo nauw niet blijkbaar...), maar weet wel dat zijn energie voorschot van 130 naar 438€ is gegaan.
Het kan al eens helpen met beginnen te weten wat er nu juist binnenkomt en wat er juist buitengaat.
Uw inkomen kan schommelen, maar 300€ verschil als alleenstaande, lijkt me toch de moeite om eens te kijken hoeveel het nu precies is in het grootste gedeelte van de maanden.

Vandaag gaat Frank liever in Brussel wandelen dan te gaan werken :thumb:

4. Quote van de dag "Wij willen dat mensen een goede job hebben, met een goed loon.. En we zien toch wel dat er nog winsten worden gemaakt"
Ik mag het hopen Miranda, ik mag het hopen. Geen winsten meer is geen bedrijven meer is geen job meer hé

Ik begrijp de boodschap, ik begrijp dat het niet makkelijk is.
Maar met bovenstaande gevallen schieten ze toch wel weer de hoofdvogel af hoor

Die hoest van mij van vorige week is geëvolueerd van droge hoest naar natte hoest: ik moet nu veel minder hoesten en tis slijm dat ik ophoest nu, wat ne beetje nasty is. :(

Maar voorlopig beter dan die droge hoest van een paar dagen geleden dus hopelijk is het na het weekend voorbij.
Idem hier, zelfde scenario.
Antibiotica gekregen de eerste week en uitgenomen, maar dus blijkbaar ook verkeerd ingeschat van de huisdokter want die hebben niets uitgehaald.

Sinds maandag is wel stukken beter, maar dat is 3 weken nadat ik eerste kriebels voelde komen op de ademhaling.

Zaterdag olielek aan auto en vandaag aan rood licht tegen iemand gereden die niet vertrok alst groen was.. Bumper redelijk beschadigd.

Dat komt ook nooit alleen zon dingen 😐

Staat hier zo nog een oude lederen bureaustoel die wat aan het afbladderen is. Ik denk dat ik zo'n zwart stukje leder op de grond zie liggen en pak dat vast tussen mijn twee vingers. Hoor ik iets gezellig kraken. Blijkt dat het één of andere gore kever/insect is. :cry:

Staat hier zo nog een oude lederen bureaustoel die wat aan het afbladderen is. Ik denk dat ik zo'n zwart stukje leder op de grond zie liggen en pak dat vast tussen mijn twee vingers. Hoor ik iets gezellig kraken. Blijkt dat het één of andere gore kever/insect is. :cry:
De grootste ergernis moet nog komen: wanneer je beseft dat zo'n beestjes nooit alleen komen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan