Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vriendin die gewoon maar geen nieuwe job lijkt te kunnen vastkrijgen.

Zelfs met alle aantrekkelijke ervaring/competenties en andere zaken (goed diploma, hoge onderscheiding, bachelor award,...) voor de jobs waarop ze solliciteert is het een mirakel als ze zelfs maar op gesprek mag komen.
Uiteindelijk haar aangebracht bij m'n eigen firma omdat ik weet dat mentaliteit daar even hoog gedragen wordt als kennis (of die indruk willen ze toch wekken...), wordt ze na 4 enthousiaste gesprekken toch niet weerhouden voor absurde redenen (te weinig ervaring/affiniteit met de sector, te grote w-o-w technology gap tussen mijn en haar bedrijf, dingen die ze dus bij gesprek 1 al hadden kunnen opmerken).

K heb er echt mee te doen :-(.

Onze elektrische step is een paar straten verder dus geleverd. Juiste huisnummer, verkeerde straat.
Die man heeft dat in z'n auto ingeladen en tot bij ons gebracht. Kwamen net met de hond terug toen hij daar was.
Zijn em iets later met de step dan maar wat drank en een kaartje gaan brengen. Fijne man!

edit 2: ff Rocket League willen spelen maar update van 12GB begint te downloaden. Dan maar Doom Eternal. Update van 8GB begint te downloaden. Dan maar Quake Champions. Ook update van zoveel GB.

fuck-this-im-out.jpg
Ben jij ook zo een persoon die alle windows/flash/office/security updates negeert?

Onze elektrische step is een paar straten verder dus geleverd. Juiste huisnummer, verkeerde straat.
Die man heeft dat in z'n auto ingeladen en tot bij ons gebracht. Kwamen net met de hond terug toen hij daar was.
Zijn em iets later met de step dan maar wat drank en een kaartje gaan brengen. Fijne man!
Dit dus .
Ik snap zelfs niet dat men zo'n dure producten aflevert zonder identiteitscontrole.
Wel tof vd man om zo eerlijk te zijn en je de step te brengen.
Zullen er niet al te veel zijn die dit zelfs maar overwegen.

Dit dus .
Ik snap zelfs niet dat men zo'n dure producten aflevert zonder identiteitscontrole.
Wel tof vd man om zo eerlijk te zijn en je de step te brengen.
Zullen er niet al te veel zijn die dit zelfs maar overwegen.
Ik kan dan ook weinig met een step aanvangen, Hasselt is een zakdoek groot. Eer ik goed op dat ding sta, moet ik al afremmen of ik zit in Diepenbeek.

Ik heb meer aan die drank!

Mijn gegevens zijn op 1 of andere manier verspreid dus krijg nu veel reclame mails waar ik me nooit voor heb ingeschreven en vandaag zelfs telefoon met de vraag of ik nog steeds interesse had in hun beauty producten 😵

Mijn gegevens zijn op 1 of andere manier verspreid dus krijg nu veel reclame mails waar ik me nooit voor heb ingeschreven en vandaag zelfs telefoon met de vraag of ik nog steeds interesse had in hun beauty producten 😵
Had ooit ergens gelezen dat je moet zeggen dat je naar de gevangenis moet, naar het schijnt stoppen ze dan met u lastig te vallen.

Hier heeft mijn vrouw toch ook nog eens mijn haar geknipt met de tondeuse, wat moeten mensen dan wel niet denken van mij :unsure:
Ik bedoel van die mensen waarbij elke millimeter piekfijn ligt en vermoedelijk niet door vrouwlief. Maar chapeau als uw madam dat kan.

Voorbeeld:

best-short-haircuts-men-tapered-sides-blowout-top-3-luxe-digital.jpg

De mijne had vroeger zelfs eens het kapje vergeten op te zetten toen ik mijn haar bros deed.. Ze wou me dan wijsmaken dat het kapje eraf gevallen was.

Laat staan dat ze dan zoiets zou kunnen.

De mijne had vroeger zelfs eens het kapje vergeten op te zetten toen ik mijn haar bros deed.. Ze wou me dan wijsmaken dat het kapje eraf gevallen was.

Laat staan dat ze dan zoiets zou kunnen.
Hier is het zo'n schuifsysteem. Ze heeft het ooit gepresteerd om halfweg het een stand lager te zetten. Jammer genoeg kan je dat niet zo makkelijk corrigeren dus dan maar een 2 weken als een debiel rondgelopen

Hier is het zo'n schuifsysteem. Ze heeft het ooit gepresteerd om halfweg het een stand lager te zetten. Jammer genoeg kan je dat niet zo makkelijk corrigeren dus dan maar een 2 weken als een debiel rondgelopen
Heb ik ook gedaan met in het midden een hele streep kaal..

Helemaal kaal wou ik niet maar dat zag er ook wel een paar weken debiel uit. Als ik ergens naartoe moest kleurde ik dat dan met mascara bij. 😂

Ik bedoel van die mensen waarbij elke millimeter piekfijn ligt en vermoedelijk niet door vrouwlief. Maar chapeau als uw madam dat kan.

Voorbeeld:
Jij kon in het voorbijgaan zien én tellen hoeveel mannen een piekfijn geschoren coupe hadden vs eentje die door de partner gedaan werd?
Sterk.

Jij kon in het voorbijgaan zien én tellen hoeveel mannen een piekfijn geschoren coupe hadden vs eentje die door de partner gedaan werd?
Sterk.
Ik zie inderdaad het verschil tussen een professioneel kapsel en gewoon een buzzcut met de tondeuse. Tenzij iedere huisman- en vrouw al met fades en gelaagd kan werken wat ik ten zeerste betwijfel.
@hate4recipe , zag je mijn voorbeeldfoto daarnet?

Laatst bewerkt:
Raclette getest, kortsluiting. Zekeringen allemaal terug op gezet maar deel stopcontacten marcheert gewoon niet meer. Wasmachine, droogkast, frigo doet het allemaal niet meer.
This kinda sucks, elektricien zou zsm komen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan