Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de ardennen blijft ie wel liggen... ik voorspel het nieuws van de komende dagen:

"overrompeling in de dardennen, we vragen mensen met drang om thuis te blijven, het wildparkeren zorgt voor gevaarlijke toestanden"

"madeleine (47): ja maar tis wel schoon hé, en we zien al ni veel sneeuw in belgië"
vtm reporter: "hebben jullie hiervoor speciaal verlof genomen?"
madeleine: "nee, wij werken niet"

"Karel (38): ja, met de energieprijzen zagen we veel zwarte sneeuw, maar nu willen we ook es witte zien, ahahahaha, eddem?"

Klantendienst Mediamarkt, vriendelijkheid kennen ze daar toch niet altijd. Ik heb een oven gekocht en na het leveren aan huis en bij het uitpakken bleek dat een onderdeel al stuk was. Ik moest foto's en een video maken van de oven en wat er defect is. Ik heb alles schoon gedaan zoals ze wilden, foto's in een zipfile gestoken en de video op mijn Onedrive gezet omdat die te groot was om als bijlage te sturen. Ik hoor 2 dagen niks van hen, ik bel terug en de meest vriendelijke persoon (...) aan de telefoon vertelde dat ze geen bijlagen ziet en ze de video ook niet kan zien. Ik zeg wat ik anders nog meer kan doen dan de bijlagen te versturen als jullie dit intern blokkeren.

"Bij andere klanten werkt het wel", "Maak de video kleiner" (terwijl de video in lage resolutie en 1min lang is). Hoe moet ik rieken dat jullie geen zipfiles ondersteunen en dat jullie geen Onedrive links kunnen openen? Begint ze boos te worden waarom ik zo moeilijk doe en gewoon niet kan doen wat ze gevraagd hebben. You motherfucker, dat ze ten eerste eens antwoord op mijn mail dat ze geen bijlagen ziet ("want zolang wij geen foto's hebben, blijft het dossier onbehandeld"). En ten tweede, dat ze eens zegt welke bestandstypes er dan wel ondersteund worden door jullie.

Laatste keer dat ik daar iets koop, al die online-only webshops zijn toch 1000x beter qua klantvriendelijkheid en helpen de klant zo snel mogelijk. Heb enkel daar gekocht omdat ik met ecocheques kon betalen. Bij Mediamarkt moeten ze eerst intern bepalen wie de schuldige is, dan pas de leverancier contacteren die bij mij komt en dan pas eventueel vervanging of geld terug. Ik zit nu wel zonder oven pfff

In de ardennen blijft ie wel liggen... ik voorspel het nieuws van de komende dagen:

"overrompeling in de dardennen, we vragen mensen met drang om thuis te blijven, het wildparkeren zorgt voor gevaarlijke toestanden"

"madeleine (47): ja maar tis wel schoon hé, en we zien al ni veel sneeuw in belgië"

"Karel (38): ja, met de energieprijzen zagen we veel zwarte sneeuw, maar nu willen we ook es witte zien, ahahahaha, eddem?"
Gaat hij hier nog bijna met mop van ‘t jaar lopen. :rofl:

Factuur van 't FAVV hier in de bus. 247€ te betalen voor 11 dec .
Wtf zelfs.

Vriendin heeft in bijberoep chocolade bonbons gemaakt vorig jaar.
Hoofdafnemer is failliet gegaan en dit jaar heeft ze dus in de eerste 2maanden voor 400€ verkocht.

De hele zooi is opgedoekt in juni , BTW nr is opgezegd na betalen van soc bijdragen , verzekering , etc....

Als de hele rekening gemaakt wordt heeft ze 300€ verlies dit jaar na optelling van alle facturen.
En dan krijgt ze nog een factuur van het FAVV die ze zelfs niet gezien of gehoord heeft.

Moraal van het verhaal , iemand die alles volgens het boekje doet is altijd genaaid.
Je kan beter gewoon in 't zwart wat klooien.
Of een telefoonwinkel of nightshop open doen.

Echt jong , wat een apenland is dit toch.

Je bent een kniestotende veldrijder vergeten!

Die is voorwaardelijk veroordeeld, mag deze winter niet komen kniestoten.
Ah ... er zullen wel wat moto crossers of skiemobielers komen helpen dan deze winter. Tmag ook niet te gezellig worden hé met al die sneeuw!

Afijn, hier much ado about nothing, zero sneeuw , zelfs geen ijzel. En m'n tuin vanochtend niet eens aangevroren.
... vreselijke winterprik dus die we alweer overleeft hebben.

Sinds eind vorige week wat last van mijn middenvinger: pijn, kan niet meer volledig geplooid worden en de klachten nemen toe dus toch maar naar de huisarts...
Blijk ik gewoon weer een oud wijf te zijn: artrose duidelijk te voelen in meerdere vingers. 😭 Echt, tegen dat ik 60 ben, heb ik het lijf van een 90-jarige aan dit tempo!

Sinds eind vorige week wat last van mijn middenvinger: pijn, kan niet meer volledig geplooid worden en de klachten nemen toe dus toch maar naar de huisarts...
Blijk ik gewoon weer een oud wijf te zijn: artrose duidelijk te voelen in meerdere vingers. 😭 Echt, tegen dat ik 60 ben, heb ik het lijf van een 90-jarige aan dit tempo!
dus meer je middenvinger gebruiken :devilish:

Eens terug gaan naar de winkel en dan es duidelijk zeggen tegen die kerel in de rij dat ge tóch wel oud zijt.

Factuur van 't FAVV hier in de bus. 247€ te betalen voor 11 dec .
Wtf zelfs.

Vriendin heeft in bijberoep chocolade bonbons gemaakt vorig jaar.
Hoofdafnemer is failliet gegaan en dit jaar heeft ze dus in de eerste 2maanden voor 400€ verkocht.

De hele zooi is opgedoekt in juni , BTW nr is opgezegd na betalen van soc bijdragen , verzekering , etc....

Als de hele rekening gemaakt wordt heeft ze 300€ verlies dit jaar na optelling van alle facturen.
En dan krijgt ze nog een factuur van het FAVV die ze zelfs niet gezien of gehoord heeft.

Moraal van het verhaal , iemand die alles volgens het boekje doet is altijd genaaid.
Je kan beter gewoon in 't zwart wat klooien.
Of een telefoonwinkel of nightshop open doen.

Echt jong , wat een apenland is dit toch.
Wat rekent het FAVV dan juist aan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Ja, dat had ik gelezen. Slecht verwoord, ik bedoel voor welke diensten?
Geen idee zelfs. Die hebben ons eens gebeld dat ze langst konden komen voor een controle.
Het was vooral om te kijken of de plaats van tewerkstelling wel correct was.
We hebben hier op die 2 jaren dat de vriendin het deed niemand gezien.
Verder hebben die niets gedaan of laten weten.
Dus gemakkelijk verdiend zou ik zo zeggen.
Het vroegere SABAM is 't zelfde verhaal.

'k Wil zo graag naar het WK gewichtheffen kijken maar is enkel beschikbaar via pay per view. Op zich valt het nog mee (15 euro) maar de meest interessante sessies zijn om 01:00u dusja da's dan ook wat stom. On demand om later te kijken zit er ook bij maar grote kans dat er spoilers passeren en dan is het ook niet meer plezant, en het idee dat ik een dag later aan het kijken ben is ook niet zo leuk. Meh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan