Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier bijj de buren paar km verder ist eigenlijk al sinds deze voormiddag niet meer gestopt, ook best wel goeie vlokken. Maar de ondergrond is te nat en te warm dus het blijft niet liggen...Geen sneeuw in Hasselt.![]()
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe die "niet" te interpreteren valt?Geachte,
Ik ben afwezig op 05/12. Uw mails worden niet gelezen.
Met vriendelijke groeten
Gaat hij hier nog bijna met mop van ‘t jaar lopen.In de ardennen blijft ie wel liggen... ik voorspel het nieuws van de komende dagen:
"overrompeling in de dardennen, we vragen mensen met drang om thuis te blijven, het wildparkeren zorgt voor gevaarlijke toestanden"
"madeleine (47): ja maar tis wel schoon hé, en we zien al ni veel sneeuw in belgië"
vtm reporter: "hebben jullie hiervoor speciaal verlof genomen?"
madeleine: "nee, wij werken niet"
"Karel (38): ja, met de energieprijzen zagen we veel zwarte sneeuw, maar nu willen we ook es witte zien, ahahahaha, eddem?"

Je bent een kniestotende veldrijder vergeten!In de ardennen blijft ie wel liggen... ik voorspel het nieuws van de komende dagen:
"overrompeling in de dardennen, we vragen mensen met drang om thuis te blijven, het wildparkeren zorgt voor gevaarlijke toestanden"
"madeleine (47): ja maar tis wel schoon hé, en we zien al ni veel sneeuw in belgië"
vtm reporter: "hebben jullie hiervoor speciaal verlof genomen?"
madeleine: "nee, wij werken niet"
"Karel (38): ja, met de energieprijzen zagen we veel zwarte sneeuw, maar nu willen we ook es witte zien, ahahahaha, eddem?"
Je bent een kniestotende veldrijder vergeten!
Ah ... er zullen wel wat moto crossers of skiemobielers komen helpen dan deze winter. Tmag ook niet te gezellig worden hé met al die sneeuw!Die is voorwaardelijk veroordeeld, mag deze winter niet komen kniestoten.
Echt, tegen dat ik 60 ben, heb ik het lijf van een 90-jarige aan dit tempo!dus meer je middenvinger gebruikenSinds eind vorige week wat last van mijn middenvinger: pijn, kan niet meer volledig geplooid worden en de klachten nemen toe dus toch maar naar de huisarts...
Blijk ik gewoon weer een oud wijf te zijn: artrose duidelijk te voelen in meerdere vingers.Echt, tegen dat ik 60 ben, heb ik het lijf van een 90-jarige aan dit tempo!

Ik gebruik die andere idd meer!dus meer je middenvinger gebruiken![]()
Eens terug gaan naar de winkel en dan es duidelijk zeggen tegen die kerel in de rij dat ge tóch wel oud zijt.Sinds eind vorige week wat last van mijn middenvinger: pijn, kan niet meer volledig geplooid worden en de klachten nemen toe dus toch maar naar de huisarts...
Blijk ik gewoon weer een oud wijf te zijn: artrose duidelijk te voelen in meerdere vingers.Echt, tegen dat ik 60 ben, heb ik het lijf van een 90-jarige aan dit tempo!
Wat rekent het FAVV dan juist aan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?Factuur van 't FAVV hier in de bus. 247€ te betalen voor 11 dec .
Wtf zelfs.
Vriendin heeft in bijberoep chocolade bonbons gemaakt vorig jaar.
Hoofdafnemer is failliet gegaan en dit jaar heeft ze dus in de eerste 2maanden voor 400€ verkocht.
De hele zooi is opgedoekt in juni , BTW nr is opgezegd na betalen van soc bijdragen , verzekering , etc....
Als de hele rekening gemaakt wordt heeft ze 300€ verlies dit jaar na optelling van alle facturen.
En dan krijgt ze nog een factuur van het FAVV die ze zelfs niet gezien of gehoord heeft.
Moraal van het verhaal , iemand die alles volgens het boekje doet is altijd genaaid.
Je kan beter gewoon in 't zwart wat klooien.
Of een telefoonwinkel of nightshop open doen.
Echt jong , wat een apenland is dit toch.
Greny said:Wat rekent het FAVV dan juist aan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Ja, dat had ik gelezen. Slecht verwoord, ik bedoel voor welke diensten?
Geen idee zelfs. Die hebben ons eens gebeld dat ze langst konden komen voor een controle.Ja, dat had ik gelezen. Slecht verwoord, ik bedoel voor welke diensten?