Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee zelfs. Die hebben ons eens gebeld dat ze langst konden komen voor een controle.
Het was vooral om te kijken of de plaats van tewerkstelling wel correct was.
We hebben hier op die 2 jaren dat de vriendin het deed niemand gezien.
Verder hebben die niets gedaan of laten weten.
Dus gemakkelijk verdiend zou ik zo zeggen.
Het vroegere SABAM is 't zelfde verhaal.
de kost hangt af van de activiteiten die je uitvoert. Op die factuur van 247 euro zal wel staan waarvoor ze komen. Ik hoop dat je een systeem van autocontrole hebt, want anders kan er nog meer volgen :)

Sinds eind vorige week wat last van mijn middenvinger: pijn, kan niet meer volledig geplooid worden en de klachten nemen toe dus toch maar naar de huisarts...
Idem hier

Linkervoet steunbeentje 2de grote teen doet al sinds augustus soms pijn bij het wandelen en stappen. Het heeft ook even geduurd eer ik het doorhad dat het een gewricht was van één teen ipv spier(en), vetkussen onder m'n voet, google had snel en hit

Gisteren iets idem in m'n linkerhand door kou toen ik in auto zat, maar heel kort. Leek me eerste plooigewricht middenvingers.
Was gelukkig meer een enkele keer.

M'n nek en schouders die nu bovenop de kaak ook zeer slecht worden. Kaak is dan wel tikje beter recent, maar pak meer druk op nek en schouders dus nu. M'n knieën en heup die soms pijn doen, vooral bij te veel (of te snel) wandelen of simpel te veel rond te sjollen.
Even beter nu met minder wandelen door kou, maar o wee als ik 3-5km wat te goed door stap, of een nacht wat verkeerd lig ofzo.
Vandaag voel ik m'n rechterheup wat pijn doen, door in bed te liggen :S

👨‍🦳🧓

Laatst bewerkt:
'k Wil zo graag naar het WK gewichtheffen kijken maar is enkel beschikbaar via pay per view. Op zich valt het nog mee (15 euro) maar de meest interessante sessies zijn om 01:00u dusja da's dan ook wat stom. On demand om later te kijken zit er ook bij maar grote kans dat er spoilers passeren en dan is het ook niet meer plezant, en het idee dat ik een dag later aan het kijken ben is ook niet zo leuk. Meh
Maandelijkse kost hier. Main events in UFC beginnen veelal om 04:00 en eindigen rond 07:00. De zondag ochtend moet ik er ook altijd op letten dat ik geen social media open, of ik heb het zitten.

Is het dan eens op een weg in onze tijdzone staan alle forums of social media vol met Amerikanen die klagen en zagen dat ze 's nachts zullen moeten opstaan.

Vrijdag een bestelling doen bij Bol punt com, speciaal aangeduid wanneer ik het pakket graag ontvang ( nu donderdag), en wat blijkt? Krijg juist een bericht dat het paket is gebracht ( nieuwe fiets) en dat ik het zou ondertekend hebben. En dat terwijl ik op het werk ben. Waarom laten ze de mensen kiezen wanneer je het pakket graag ontvangt? Speciaal die donderdag gekozen om dat ik dan niet moet werken. Nu maar hopen dat 1 van mijn onderburen dat in de hal van het appartement heeft gezet ( deze gaat op slot).
Als het pakket wel is gebracht?

Vrijdag een bestelling doen bij Bol punt com, speciaal aangeduid wanneer ik het pakket graag ontvang ( nu donderdag), en wat blijkt? Krijg juist een bericht dat het paket is gebracht ( nieuwe fiets) en dat ik het zou ondertekend hebben. En dat terwijl ik op het werk ben. Waarom laten ze de mensen kiezen wanneer je het pakket graag ontvangt? Speciaal die donderdag gekozen om dat ik dan niet moet werken. Nu maar hopen dat 1 van mijn onderburen dat in de hal van het appartement heeft gezet ( deze gaat op slot).
Als het pakket wel is gebracht?
Heb dat laatste keren met bol ook gehad. Bij ons ging het wel maar om pampers, maar het is wel vervelend.

Mijn eindejaarspremie is dit jaar onverwachts lager, waardoor mijn hele financiële berekening niet meer klopt. :angry:
Toch maar weer gebruik maken van die spaarrekening om enkele rekeningen te betalen dus.

Mijn eindejaarspremie is dit jaar onverwachts lager, waardoor mijn hele financiële berekening niet meer klopt. :angry:
Toch maar weer gebruik maken van die spaarrekening om enkele rekeningen te betalen dus.
Je weet waarom? of totaal geen idee van?

"Cyberaanval" op stad antwerpen volgens het nieuws.

Nee, ransomware, der is gewoon iemand loemp geweest door maar wat links in de mails aan te klikken. :rolleyes:

"Cyberaanval" op stad antwerpen volgens het nieuws.

Nee, ransomware, der is gewoon iemand loemp geweest door maar wat links in de mails aan te klikken. :rolleyes:
Da's gelijk die mensen die zeggen "ik ben gehackt". Nee, ge hebt op die advertentie over crypto met Philippe Geubels geklikt omdat ge achterlijk zijt.

de kost hangt af van de activiteiten die je uitvoert. Op die factuur van 247 euro zal wel staan waarvoor ze komen. Ik hoop dat je een systeem van autocontrole hebt, want anders kan er nog meer volgen :)
Ik vind het volledig vd pot gerukt.
Vriendin startte er mee in coronaperiode.
1ste jaar verkocht ze voor 900€ waarvan 400€ winst.
Die heeft ze dan gebruikt om wat klein materiaal aan te kopen. (wat extra kommen , lepels , etc...)
2de jaar dus maar 400€ verkocht en toch zo'n facturen binnen krijgen.

Ondernemingsnr aanvragen was 92€
Verzekering voor een heel jaar was 126€ en sociaal bijdragen 87€/kwartaal. FAVV : 247€
Provinciebelastingen 64€ en dan nog de gemeentebelastingen die er aan komen.
Dan kom je dus jaarlijks al aan een goei 8 à 900€ die je kwijt bent zonder iets te verkopen.
En dat voor een bijberoep.
Ik wil er zelfs niet aan denken wat een kleine zelfstandige moet afleggen die dat in hoofdberoep doet.

Hier is alles stopgezet ondertussen. ;)

Arm België.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan