Hierop inpikkend, gaan we even ruilen?
Mijn ergernis is dat ik geen tijd heb om de dingen te doen die ik wil.
Ik heb al 5 maand geen game meer gespeeld, met moeite een film gezien, een seizoen van een serie,...
Mijn lijst van games die ik wil spelen, films/series die ik wil zien, bands die ik (verder) wil ontdekken,... blijft maar groeien. Maar mijn dagen blijven gevuld met vanalles en nog wat. Enorm veel dingen buiten mijn controle.
Ik kan me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik langer dan 30 minuten in mijn zetel gezeten heb.
Al mijn tijd wordt opgeslorpt door werken (shiften, personeelstekort, ...), kinderen (overal naartoe voeren, school, hobby's, helpen met huiswerk, ruzies oplossen,...), verbouwingen (momenteel vooral plannen, offertes zoeken, prijzen opzoeken,... het effectieve verbouwen moet nog beginnen), vrouw (*censored*

, tegelijk ook een glimlach natuurlijk), huishoudelijke taken, rondrijden voor vanalles en nog wat, zolder uitmesten, huis en tuin klaarmaken voor de komst van onze nieuwe hond,...
Ik heb in principe minstens 9u slaap nodig (bevestigd door slaapkliniek), maar ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik meer dan 7u heb kunnen slapen. (Afgelopen week max 5u gehaald)
Ik ben nu wakker sinds 4u, de vroege gehad, en heb me daarnet om 23u30 pas in m'n zetel kunnen ploffen. 2 afleveringen bekeken en dan nog een was en vaatwas ingestoken. Morgenvoormiddag gans de beneden stofzuigen en dweilen (samen met vrouwlief), naar de winkel te gaan en tegen 14u onze nieuwe woef te gaan halen (enorme glimlach dit wel). Wel een uurtje rijden. Dus tegen 17u of zo thuis, dan koken, eten, de hond soigneren en voor ik het weet is het weer na 23u.
Ik heb momenteel 58 tabs openstaan in chrome. Allemaal zaken " die moet ik eens bekijken", "daar staat info op die ik kan gebruiken voor ...",... Ik heb ook een Whatsapp groep met enkel mezelf, en daarin ook een waslijst aan films, series, bands, games, sites, ... die ik nog wil ontdekken, verkennen, dingen die ik nog moet doen, dingen die ik wil kopen (lijst bandshirts, vinyl, whisky, rum,...)
Daarnet (rond 20u) nog telefoon gekregen dat ik zondag ook de vroege mag gaan doen dankzij een "zieke" collega. Maandag ook ne vroege gevolgd door 2 nachten.
Ik snak naar rust. Hoe graag ik me eens wil "vervelen", ik weet totaal niet meer hoe dat voelt. Elke seconde dat ik niets te doen heb is het een chaos in mijn hoofd, een lawine aan alles dat ik nog moet/wil doen. En als ik zelf aan niets zou denken zijn er wel vrouw en kinderen die daarbij helpen. Of de mensen van het werk die bellen om extra diensten te gaan doen.