Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste keer naar Otacos geweest.
Wat een bucht. Wie heeft ooit het idee gehad om een degoutante bechamelsaus daarbij te kappen? Zonder die saus zou dat massa's beter geweest zijn.

daar zien ze mij nooit meer terug
:puke:
 
Ik ben terug een enige tijd een sociale roker, dus wanneer er genoeg alcohol in de man zit. Zo slecht he, maar toch zo goed...
 
Ik had gevreesd om in de afgelopen droge zomer zonder water te komen zitten maar het is op een uitgeregende dag als vandaag dat er geen water uit de kraan komt. :sop:
 
Ik had dat de laatste keer dat ik mijn batterij vervangde ook, ik dacht toen ook dat er ist mij was met de nieuwe batterij, maar de volgende dag was de melding wel verdwenen.
Blijkbaar kan het soms wat langer duren voordat die melding verdwijnt.

Zo lang dat batterijtje niet voorbij zijn houdbaarheidsdatum is zou die toch nog goed moeten zijn. Ik heb er hier ook nog 2 liggen en die zouden goed moeten zijn tot 2028 dacht ik.
Het is in orde
Nieuwe gekocht van energizer en foutmelding op s weg.
Best before 7/2031
Diegene die ik had nog nieuw van grundig stond bij 12/24
Zo zie je maar
 
Ik ben al een aantal jaar lid bij Ivox en bij MyOpinion - Profacts en vul daar geregeld enquêtes in.

Nu het probleem / de ergernis, sinds 29 juli krijg k bij MyOpinion geen mails meer als er enquêtes klaar staan om in te vullen.
Ik heb dat al meermaals gemeld, maar volgens hen sta ik wel nog altijd in de lijst en versturen ze effectief mails naar mij, toch krijg ik geen enkele mail meer van hen in mijn mailbox (ook niet bij de spam).
De vraag is dus, als zij die mails effectief versturen, waar gaan die dan naartoe als die niet bij mij toekomen?
 
7 euro al voor een kleine kebab.

Nog niet zolang geleden was het 5 euro.

En er zit beduidend minder tussen.
Gelukkig was het gene grote kebab of je was helemaal gepluimd.
Ik vind ne simpele kebab trouwens wel belachelijk duur geworden.
2 grote kebabs is hier 19€. Dat is 4€ meer dan we voor frieten betalen voor 2, en 5€ minder dan Chinees (waar we wel 2 dagen van eten). Ik vind dat oprecht wel eens lekker, maar "in onze tijd" was dat ook de goeikope optie en dat is nu toch duidelijk niet meer zo.
 
Wat een kutplatofrm is Vinted toch. Net een account aangemaakt. Een receiver op gesmeten omdat ik ook andere elektronica erop vond en bam:

Het uitvoeren van illegale activiteiten, zoals oplichting, het verkopen van niet-originele artikelen of ander misbruik van het Vinted-platform, is in strijd met onze Algemene Voorwaarden en met intellectuele-eigendomsrechten van derden.

We hebben redenen om aan te nemen dat er illegale activiteiten plaatsvinden via jouw account.

❗Daarom hebben we je account definitief moeten blokkeren.

⚠️Let op: Het maken van meerdere accounts op Vinted is niet toegestaan, dus alle mogelijke volgende accounts zullen verwijderd worden.
 
Ergernis 2: met een kleine kebab vul je uw Holle tand nog niet!
@Renegadexxripxx pls confirm...
Mijn tandarts meldde letterlijk dat ik toch geen implantaat zou zetten zeker, want voor de functionaliteit was dat echt niet nodig om daar zoveel geld aan te geven.

Ik kan enkel zeggen dat ik het wel irritant begin te vinden voor het kauwen... aangezien er altijd stukken in dat gaat gaan en het dus irritanter is om deftig te kauwen :(.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan