Status
Niet open voor verdere reacties.
E8-EB97-BA-81-DB-4174-A93-B-43-D66-C5935-A7.jpg


:headshake:
Damn eerst Aaron Carter nu dees, bye childhood
 
Ik zag het nieuws ook net passeren... Ik weet nog dat ik als kind altijd de groene of witte ranger wou spelen :headshake:
Hij was ook bezig met een eigen film rond een Power Ranger als ik mij niet vergis. Ik ben benieuwd of die nog als eerbetoon kan afgewerkt worden.
 
Er hing precies bad juju over die reeks, de gele PR indertijd een auto ongeluk en ik dacht nog een ander overlijden maar ik weet niet meer wie.
Edit: opgezocht, het was de irl broer van de groene ranger die indertijd ook overleden is, die speelde ook mee in de reeks.
Edit edit: het artikel over al wie daar al overleden is, is echt deprimerend. Bad juju.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Avi
Er hing precies bad juju over die reeks, de gele PR indertijd een auto ongeluk en ik dacht nog een ander overlijden maar ik weet niet meer wie.
Edit: opgezocht, het was de irl broer van de groene ranger die indertijd ook overleden is, die speelde ook mee in de reeks.
Edit edit: het artikel over al wie daar al overleden is, is echt deprimerend. Bad juju.
Ik stel voor dat je deze avond uzelf een welverdiend glaasje good juju uitschenkt!
 
Er hing precies bad juju over die reeks, de gele PR indertijd een auto ongeluk en ik dacht nog een ander overlijden maar ik weet niet meer wie.
Edit: opgezocht, het was de irl broer van de groene ranger die indertijd ook overleden is, die speelde ook mee in de reeks.
Edit edit: het artikel over al wie daar al overleden is, is echt deprimerend. Bad juju.
Zat daar ook gene bij die nu in de bak zit voor moord? De rode dacht ik.
 
zijn blijkbaar 2 rode power rangers die in de bak zitten?

Austin St. John en Ricardo Medina, den ene voor fraude (20 jaar) en den andere voor manslaughter 6 jaar.
 
Stuk tand of vulling kwijt en nu zit ik daar de hele tijd aan te voelen met mijn tong. 😭

Mijn tandarts meldde letterlijk dat ik toch geen implantaat zou zetten zeker, want voor de functionaliteit was dat echt niet nodig om daar zoveel geld aan te geven.

Ik kan enkel zeggen dat ik het wel irritant begin te vinden voor het kauwen... aangezien er altijd stukken in dat gaat gaan en het dus irritanter is om deftig te kauwen :(.
Ik heb zo een tand die afgebroken was, die is dan ontzenuwd en gevuld, maar de tandarts zei toen, ja ik weet niet hoelang dit gaat houden.
Die vulling is er samen met nog een stukje tand nu al enige tijd af. Andere tandarts raadt mij aan om die te laten trekken, maar het stuk dat er nog staat doet geen pijn, er kruipt alleen tussendoor eten in, maar nu niet onoverkomelijk en 't is uit het zicht, dus ik laat het maar zo :unsure:.
 
Ik heb zo een tand die afgebroken was, die is dan ontzenuwd en gevuld, maar de tandarts zei toen, ja ik weet niet hoelang dit gaat houden.
Die vulling is er samen met nog een stukje tand nu al enige tijd af. Andere tandarts raadt mij aan om die te laten trekken, maar het stuk dat er nog staat doet geen pijn, er kruipt alleen tussendoor eten in, maar nu niet onoverkomelijk en 't is uit het zicht, dus ik laat het maar zo :unsure:.
Als het geen pijn doet zal het geen kwaad kunnen zeker?
 
Gisterenmorgen: goh, ik voel mij wat slapjes met hoofdpijn -> Nurofen nemen en dat gaat wel over

Gisterenavond: tiens, ik blijf hier ongecontroleerd rillen en heb het ijskoud - best temperatuur eens meten -> koorts

Nog een Dafalgan Forte genomen en dan maar vroeg in bed gekropen waar ik maar bleef zweten en zweten 🥵
Nu ook stekende keelpijn en een pijnlijk rechteroor.

Straks toch eens bij de dokter langsgaan om te kijken of onze dochter zo lief was haar keelangine te delen (tis een lieveke se 😍 )
 
Gisterenmorgen: goh, ik voel mij wat slapjes met hoofdpijn -> Nurofen nemen en dat gaat wel over

Gisterenavond: tiens, ik blijf hier ongecontroleerd rillen en heb het ijskoud - best temperatuur eens meten -> koorts

Nog een Dafalgan Forte genomen en dan maar vroeg in bed gekropen waar ik maar bleef zweten en zweten 🥵
Nu ook stekende keelpijn en een pijnlijk rechteroor.

Straks toch eens bij de dokter langsgaan om te kijken of onze dochter zo lief was haar keelangine te delen (tis een lieveke se 😍 )
Ik had sommige van uw symptomen ook in oktober en dat was toen Covid. Dus je kan dit inderdaad best even laten controleren.
 
Gisterenmorgen: goh, ik voel mij wat slapjes met hoofdpijn -> Nurofen nemen en dat gaat wel over

Gisterenavond: tiens, ik blijf hier ongecontroleerd rillen en heb het ijskoud - best temperatuur eens meten -> koorts

Nog een Dafalgan Forte genomen en dan maar vroeg in bed gekropen waar ik maar bleef zweten en zweten 🥵
Nu ook stekende keelpijn en een pijnlijk rechteroor.

Straks toch eens bij de dokter langsgaan om te kijken of onze dochter zo lief was haar keelangine te delen (tis een lieveke se 😍 )
Zelftest...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
zijn blijkbaar 2 rode power rangers die in de bak zitten?

Austin St. John en Ricardo Medina, den ene voor fraude (20 jaar) en den andere voor manslaughter 6 jaar.
Austin zit niet in de cel, maar is vrij onder voorwaarden. Hij is nog altijd onschuldig, tot hij effectief veroordeeld is he.

De Power Rangers waren voor op hun tijd. Zo leerden we als kind dat de missie ook kan slagen met een zwarte of vrouwen in uw team.

Good times.
En ook een mannelijke Power Ranger die voor de mannen is (Al heeft hij dat toen wel verzwegen omdat dat toen in die tijd -jammer genoeg- niet mocht gezegd worden).

Anyways we wijken af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan