Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat doe ik ook. Bij vorige tandarts elk jaar max 1 miniem gaatje. Dikwijls zonder verdoving rap in orde gebracht tijdens het controlebezoek.

Die ging op pensioen dus ik 2 jaar later (covid dus jaartje vergeten) naar een nieuwe tandarts. Splinternieuwe groepspraktijk.
Daar een volledig mondonderzoek moeten ondergaan en direct een waslijst en 7 nieuwe afspraken meegekregen.

En van alle behandelingen samen nog geen 40% teruggekregen.

1x samen met m'n vrouw een afspraak gehad. Beiden voor 1 gaatje te vullen. Bij aparte tandarts.

Zij: 90€ betalen waarvan 75€ teruggekregen.
Ik: 160€ betalen waarvan 75€ teruggekregen.

Bij beide zelfde codes op het formulier voor de terugbetaling.

Kben nu op zoek naar een nieuwe tandarts ;)
Geconventioneerd vs niet geconventioneerd?

Ik ben al een aantal jaar lid bij Ivox en bij MyOpinion - Profacts en vul daar geregeld enquêtes in.

Nu het probleem / de ergernis, sinds 29 juli krijg k bij MyOpinion geen mails meer als er enquêtes klaar staan om in te vullen.
Ik heb dat al meermaals gemeld, maar volgens hen sta ik wel nog altijd in de lijst en versturen ze effectief mails naar mij, toch krijg ik geen enkele mail meer van hen in mijn mailbox (ook niet bij de spam).
De vraag is dus, als zij die mails effectief versturen, waar gaan die dan naartoe als die niet bij mij toekomen?
Niemand hier die mij kan zeggen hoe dit kan?
Dat zij mij mails versturen, maar dat deed toch niet in mijn mailbox aankomen?

Dat je bij bpost verzonden brieven niet in de bus krijgt wist ik al, maar dat dat bij email ook mogelijk is, is nieuw voor mij.

Niemand hier die mij kan zeggen hoe dit kan?
Dat zij mij mails versturen, maar dat deed toch niet in mijn mailbox aankomen?

Dat je bij bpost verzonden brieven niet in de bus krijgt wist ik al, maar dat dat bij email ook mogelijk is, is nieuw voor mij.
Gmail?
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom mails niet bij je toekomen
Vb zie https://support.google.com/mail/answer/81126 onderkopje '
Best practices voor het sturen van e-mails naar Gmail'
Maar dat is dus aan hen om op te lossen.

Wat jij kan doen is een ander email adres opgeven van bij een andere provider

Mijn tado die in de living plots om de haverklap uitvalt en natuurlijk net midden in het stookseizoen . Bridge wat gekanteld en hoop dat het helpt .

Van gisteren.

Hoestende/snotterende mensen op het werk.

Blijf thuis ! Hebben we echt niks geleerd van C19 ?
Ik snap uw punt. Maar je kan in de winter moeilijk verwachten dat iedereen die eens wat moet snotteren of hoesten thuis gaat blijven van het werk. Dan zou ik vrijwel heel de winter thuis moeten blijven. Er is verschil tussen griep hebben of gewoon een onnozel verkoudheid eh.

2u uitgetrokken voor een rit naar een klant van normaal een uur max (25km) kwestie van wat marge te hebben en ervoor nog rap ergens te ontbijten.

Waze zegt nog 1u20... en ben al een uur onder de baan :unsure: fml

Weer enkele liters zweet gelaten deze nacht en nu is mijn lichaamstemperatuur 34,2°C maar ik blijf mij hier te pletter zweten :wtf:

Dat de ontstekingsremmers maar snel werken.

Ik heb zo een tand die afgebroken was, die is dan ontzenuwd en gevuld, maar de tandarts zei toen, ja ik weet niet hoelang dit gaat houden.
Die vulling is er samen met nog een stukje tand nu al enige tijd af. Andere tandarts raadt mij aan om die te laten trekken, maar het stuk dat er nog staat doet geen pijn, er kruipt alleen tussendoor eten in, maar nu niet onoverkomelijk en 't is uit het zicht, dus ik laat het maar zo :unsure:.
Hehe heb net hetzelfde meegemaakt :)

Twee jaar zo rond gelopen, ook niet echt veel last van gehad ... alleen maar wat eten dat er af en toe tussen zat.
Uiteindelijk is er toch eens eten blijven steken en beginnen ontsteken en hebben ze hem na 2 jaar toch moeten trekken (miljaar deed geen deugd)

Nu twijfel ik zelf of ik er een implantaat wil steken of niet

2 weken geleden een hele set motorkledij gekocht, maar blijkt dat die winkel ook meedoet aan black friday, en het scheelt toch genoeg om er eens slecht van geslapen te hebben...
ik vervloek mijn gebrek aan geduld toch meermaals per jaar :sop:

Weer enkele liters zweet gelaten deze nacht en nu is mijn lichaamstemperatuur 34,2°C maar ik blijf mij hier te pletter zweten :wtf:

Dat de ontstekingsremmers maar snel werken.
Heb jij dan anders een lage lichaamstemperatuur, want dat lijkt me al redelijk richting hypothermie te gaan? Misschien een meetfout?

Heb jij dan anders een lage lichaamstemperatuur, want dat lijkt me al redelijk richting hypothermie te gaan? Misschien een meetfout?
Ik zit normaal ook rond de 35, soms eronder, soms erboven. Belangrijker is dat je temperatuur redelijk constant is dan wat die nu precies is hoor.

Ik zit normaal ook rond de 35, soms eronder, soms erboven. Belangrijker is dat je temperatuur redelijk constant is dan wat die nu precies is hoor.
Ja, maar dat is al laag als normale lichaamstemperatuur, dus eerder uitzonderlijk. Daarom dat ik het vraag, want als je plots 34.2 °C meet is dat toch wel laag voor een correcte meting hoor.

2 weken geleden portefeuille verloren (99% kans dat het in een lokale cinema was)

4-5 keer die mensen gecontacteerd + mijn gegevens doorgespeeld. Telkens niks gevonden, ze gingen mij zeker op de hoogte houden etc.

Niets meer gehoord dus vorige week alle kaarten geblokkeerd/opnieuw aangevraagd (+- 90EUR voor alles).

ik krijg net telefoon van het politiebureau dat mijn portefeuille werd binnengebracht.

"ja ze lag al 2 weken aan het onthaal van de cinema maar niemand is ervoor langsgekomen of ons gecontacteerd dus hebben ze het maar binnengebracht"

:angry:

Eindelijk past uw nickname eens bij uw posts
Walk the walk :fingerguns_r:

Ja, maar dat is al laag als normale lichaamstemperatuur, dus eerder uitzonderlijk. Daarom dat ik het vraag, want als je plots 34.2 °C meet is dat toch wel laag voor een correcte meting hoor.

Vond ik ook maar bizar dus maar met twee verschillende thermometers gemeten en twee keer hetzelfde.
Dokter wist mij gisteren te zeggen (dit had ik nog nooit gehoord) dat je bij een meting onder het oksel er bijna een halve graad mag bijtellen voor de correcte temperatuur.

Gisterenmorgen ook net geen 35°C maar ik koel normaal 's nachts tamelijk fel af - en heb gelukkig mijn vrouw die mij hier aanvult want zij produceert warmte als zij slaapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan