Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moest gisteren richting gent ipv brussel en twas nog erger dan mijn gewoonlijke ochtendfile. Bijna 2u over gedaan om van Aalst naar Kortrijk te geraken.
Vorige week 4u30 gedaan over een rit van normaal 2u05...

We rijden van onze oprit en staan direct stil. 500m verder waren ze met een kraan een dak aan het bouwen en 1 rijstrook afgesloten.
Dan 30 minuten gedaan over 1km in Lede. (Werken en met lichten over 1 rijstrook)

In Aalst de E40 op en quasi direct vertraagd verkeer. Vanaf Affligem file. Tegen dat we Groot-Bijgaarden passeerden waren we al meer dan 2u onderweg.
Eens voorbij Zaventem leek het op te klaren maar terug op de E40 ongeval in Bertem. Dan horen we op de radio dat het blijkbaar de zwaarste filedag dit jaar was.
Eens voorbij Leuven voor het eerst boven de 100km/h geraakt.
Tot in Verviers, daar weer een ongeval en file.

Waelvis ging nog eens een weekendje weg :unsure:
 
Moer van één van de wielen van de auto die er niet terug op wil.

Zit altijd scheef. Geprobeerd op een ander bout maar het is de moer.

Dinsdag een nieuwe laten steken tijdens het al geplande onderhoud dan maar.
 
Kunde anders geen stukske eten in dat gat laten zodat ge toch ietwat deftig kan kauwen of gaat dat stukske mee met de rest van het eten in uw eetmolen als ge zit te kauwen?
Voelt ongemakkelijk, en mogelijks zelfs pijnlijk afhankelijk van wat je eet, aan om eerlijk te zijn.

Dat is zoals het gevoel dat er iets tussen uw tanden zit, maar dat iets is gewoon niet iets maar een groot stuk... niet aangenaam :(
 
Voelt ongemakkelijk, en mogelijks zelfs pijnlijk afhankelijk van wat je eet, aan om eerlijk te zijn.

Dat is zoals het gevoel dat er iets tussen uw tanden zit, maar dat iets is gewoon niet iets maar een groot stuk... niet aangenaam :(
Damn, ik kan de pijn bijna voelen. :( En tis weekend ook nu waardoor ge langer moet wachten...

Toevallig geen betonmolen in uw tuin staan?... :unsure:
 
Mijn ergernis is dat ik soms echt niet meer weet wat te doen om mij bezig te houden. En me echt afvraag wat andere mensen doen.
Ik heb nu voor de zoveelste keer halflife en counterstrike herspeelt als nostalgie uit verleden.
Alle series en films gezien die ik wou zien.
Alles herlezen.
Niets nieuws boeit me nog.
Iedere dag dezelfde 5 sites 1000x refreshen. Reddit, bgming 1000x doorlopen. Ik heb soms het gevoel dat ik mijn leven uitgespeeld heb.
 
Mijn ergernis is dat ik soms echt niet meer weet wat te doen om mij bezig te houden. En me echt afvraag wat andere mensen doen.
Ik heb nu voor de zoveelste keer halflife en counterstrike herspeelt als nostalgie uit verleden.
Alle series en films gezien die ik wou zien.
Alles herlezen.
Niets nieuws boeit me nog.
Iedere dag dezelfde 5 sites 1000x refreshen. Reddit, bgming 1000x doorlopen. Ik heb soms het gevoel dat ik mijn leven uitgespeeld heb.
Zoek u een nieuwe hobby?
 
Mijn ergernis is dat ik soms echt niet meer weet wat te doen om mij bezig te houden. En me echt afvraag wat andere mensen doen.
Ik heb nu voor de zoveelste keer halflife en counterstrike herspeelt als nostalgie uit verleden.
Alle series en films gezien die ik wou zien.
Alles herlezen.
Niets nieuws boeit me nog.
Iedere dag dezelfde 5 sites 1000x refreshen. Reddit, bgming 1000x doorlopen. Ik heb soms het gevoel dat ik mijn leven uitgespeeld heb.
join de club van 3d printing of artists.

hier om te starten:

 
Mijn ergernis is dat ik soms echt niet meer weet wat te doen om mij bezig te houden. En me echt afvraag wat andere mensen doen.
Ik heb nu voor de zoveelste keer halflife en counterstrike herspeelt als nostalgie uit verleden.
Alle series en films gezien die ik wou zien.
Alles herlezen.
Niets nieuws boeit me nog.
Iedere dag dezelfde 5 sites 1000x refreshen. Reddit, bgming 1000x doorlopen. Ik heb soms het gevoel dat ik mijn leven uitgespeeld heb.
Hierop inpikkend, gaan we even ruilen?

Mijn ergernis is dat ik geen tijd heb om de dingen te doen die ik wil.

Ik heb al 5 maand geen game meer gespeeld, met moeite een film gezien, een seizoen van een serie,...

Mijn lijst van games die ik wil spelen, films/series die ik wil zien, bands die ik (verder) wil ontdekken,... blijft maar groeien. Maar mijn dagen blijven gevuld met vanalles en nog wat. Enorm veel dingen buiten mijn controle.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik langer dan 30 minuten in mijn zetel gezeten heb.

Al mijn tijd wordt opgeslorpt door werken (shiften, personeelstekort, ...), kinderen (overal naartoe voeren, school, hobby's, helpen met huiswerk, ruzies oplossen,...), verbouwingen (momenteel vooral plannen, offertes zoeken, prijzen opzoeken,... het effectieve verbouwen moet nog beginnen), vrouw (*censored*;) , tegelijk ook een glimlach natuurlijk), huishoudelijke taken, rondrijden voor vanalles en nog wat, zolder uitmesten, huis en tuin klaarmaken voor de komst van onze nieuwe hond,...

Ik heb in principe minstens 9u slaap nodig (bevestigd door slaapkliniek), maar ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik meer dan 7u heb kunnen slapen. (Afgelopen week max 5u gehaald)

Ik ben nu wakker sinds 4u, de vroege gehad, en heb me daarnet om 23u30 pas in m'n zetel kunnen ploffen. 2 afleveringen bekeken en dan nog een was en vaatwas ingestoken. Morgenvoormiddag gans de beneden stofzuigen en dweilen (samen met vrouwlief), naar de winkel te gaan en tegen 14u onze nieuwe woef te gaan halen (enorme glimlach dit wel). Wel een uurtje rijden. Dus tegen 17u of zo thuis, dan koken, eten, de hond soigneren en voor ik het weet is het weer na 23u.

Ik heb momenteel 58 tabs openstaan in chrome. Allemaal zaken " die moet ik eens bekijken", "daar staat info op die ik kan gebruiken voor ...",... Ik heb ook een Whatsapp groep met enkel mezelf, en daarin ook een waslijst aan films, series, bands, games, sites, ... die ik nog wil ontdekken, verkennen, dingen die ik nog moet doen, dingen die ik wil kopen (lijst bandshirts, vinyl, whisky, rum,...)

Daarnet (rond 20u) nog telefoon gekregen dat ik zondag ook de vroege mag gaan doen dankzij een "zieke" collega. Maandag ook ne vroege gevolgd door 2 nachten.


Ik snak naar rust. Hoe graag ik me eens wil "vervelen", ik weet totaal niet meer hoe dat voelt. Elke seconde dat ik niets te doen heb is het een chaos in mijn hoofd, een lawine aan alles dat ik nog moet/wil doen. En als ik zelf aan niets zou denken zijn er wel vrouw en kinderen die daarbij helpen. Of de mensen van het werk die bellen om extra diensten te gaan doen.
 
Hierop inpikkend, gaan we even ruilen?

Mijn ergernis is dat ik geen tijd heb om de dingen te doen die ik wil.

Ik heb al 5 maand geen game meer gespeeld, met moeite een film gezien, een seizoen van een serie,...

Mijn lijst van games die ik wil spelen, films/series die ik wil zien, bands die ik (verder) wil ontdekken,... blijft maar groeien. Maar mijn dagen blijven gevuld met vanalles en nog wat. Enorm veel dingen buiten mijn controle.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik langer dan 30 minuten in mijn zetel gezeten heb.

Al mijn tijd wordt opgeslorpt door werken (shiften, personeelstekort, ...), kinderen (overal naartoe voeren, school, hobby's, helpen met huiswerk, ruzies oplossen,...), verbouwingen (momenteel vooral plannen, offertes zoeken, prijzen opzoeken,... het effectieve verbouwen moet nog beginnen), vrouw (*censored*;) , tegelijk ook een glimlach natuurlijk), huishoudelijke taken, rondrijden voor vanalles en nog wat, zolder uitmesten, huis en tuin klaarmaken voor de komst van onze nieuwe hond,...

Ik heb in principe minstens 9u slaap nodig (bevestigd door slaapkliniek), maar ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik meer dan 7u heb kunnen slapen. (Afgelopen week max 5u gehaald)

Ik ben nu wakker sinds 4u, de vroege gehad, en heb me daarnet om 23u30 pas in m'n zetel kunnen ploffen. 2 afleveringen bekeken en dan nog een was en vaatwas ingestoken. Morgenvoormiddag gans de beneden stofzuigen en dweilen (samen met vrouwlief), naar de winkel te gaan en tegen 14u onze nieuwe woef te gaan halen (enorme glimlach dit wel). Wel een uurtje rijden. Dus tegen 17u of zo thuis, dan koken, eten, de hond soigneren en voor ik het weet is het weer na 23u.

Ik heb momenteel 58 tabs openstaan in chrome. Allemaal zaken " die moet ik eens bekijken", "daar staat info op die ik kan gebruiken voor ...",... Ik heb ook een Whatsapp groep met enkel mezelf, en daarin ook een waslijst aan films, series, bands, games, sites, ... die ik nog wil ontdekken, verkennen, dingen die ik nog moet doen, dingen die ik wil kopen (lijst bandshirts, vinyl, whisky, rum,...)

Daarnet (rond 20u) nog telefoon gekregen dat ik zondag ook de vroege mag gaan doen dankzij een "zieke" collega. Maandag ook ne vroege gevolgd door 2 nachten.


Ik snak naar rust. Hoe graag ik me eens wil "vervelen", ik weet totaal niet meer hoe dat voelt. Elke seconde dat ik niets te doen heb is het een chaos in mijn hoofd, een lawine aan alles dat ik nog moet/wil doen. En als ik zelf aan niets zou denken zijn er wel vrouw en kinderen die daarbij helpen. Of de mensen van het werk die bellen om extra diensten te gaan doen.
Ik wil wel ff met je ruilen en met je vrouw slapen terwijl jij een serie kijkt ja
 
Mijn tandarts meldde letterlijk dat ik toch geen implantaat zou zetten zeker, want voor de functionaliteit was dat echt niet nodig om daar zoveel geld aan te geven.

Ik kan enkel zeggen dat ik het wel irritant begin te vinden voor het kauwen... aangezien er altijd stukken in dat gaat gaan en het dus irritanter is om deftig te kauwen :(.
Je kan een kit kopen om tijdelijk zelf te vullen. Amerikaanse uitvinding om de dure gezondheidszorg wat te besparen.
 
Melding dashboard "batterij afstandbediening vervangen"

Zogezegd zo gedaan en komt er nog steeds op.
Is een cr 2032 die ik zo in een karton met nog andere soorten heb.
Ze liggen er wel al een tijdje,hoop dat die ook wat plat is.
Morgen in de winkel een nieuwe gaan kopen maar natuurlijk zit ik daar nu in mn hoofd mee bezig
Ik had dat de laatste keer dat ik mijn batterij verving ook, ik dacht toen ook dat er ist mij was met de nieuwe batterij, maar de volgende dag was de melding wel verdwenen.
Blijkbaar kan het soms wat langer duren voordat die melding verdwijnt.

Zo lang dat batterijtje niet voorbij zijn houdbaarheidsdatum is zou die toch nog goed moeten zijn. Ik heb er hier ook nog 2 liggen en die zouden goed moeten zijn tot 2028 dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in principe minstens 9u slaap nodig (bevestigd door slaapkliniek), maar ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik meer dan 7u heb kunnen slapen. (Afgelopen week max 5u gehaald)
Wat ik dus niet begrijp, en je post hier en op 9lives nu al jaren dit soort posts, waarom je dan toch maar blijft volharden in die shifts te draaien? Het is toch duidelijk dat je veel zou winnen door gewoon een vast ritme te hebben? Hoeveel geld is uw gezondheid waard uiteindelijk?
 
Mijn ergernis is dat ik soms echt niet meer weet wat te doen om mij bezig te houden. En me echt afvraag wat andere mensen doen.
Ik heb nu voor de zoveelste keer halflife en counterstrike herspeelt als nostalgie uit verleden.
Alle series en films gezien die ik wou zien.
Alles herlezen.
Niets nieuws boeit me nog.
Iedere dag dezelfde 5 sites 1000x refreshen. Reddit, bgming 1000x doorlopen. Ik heb soms het gevoel dat ik mijn leven uitgespeeld heb.
Ik voel een beetje hetzelfde. Kan mij wel genoeg bezighouden, maar zoek iets nieuws.
Blauw beeld op een LG ?
Hier ook een LG, nog geen 2 jaar oud en al zo een verticale streep op mijn scherm.

Nog een ergernis:
Ik slaap echt constant slecht. Ben 5 keer wakker op een nacht.
Nu opgestaan met pijn in mijn rug. :sop: .
Ik ben echt een oude mens aan het worden.
 
Wat ik dus niet begrijp, en je post hier en op 9lives nu al jaren dit soort posts, waarom je dan toch maar blijft volharden in die shifts te draaien? Het is toch duidelijk dat je veel zou winnen door gewoon een vast ritme te hebben? Hoeveel geld is uw gezondheid waard uiteindelijk?

Het is lang moeilijk geweest om met mijn profiel en specifieke ervaring iets te vinden in dagdienst waar ik niet plots 1000€ of meer netto per maand minder had.

Begin dit jaar iets gevonden bij dezelfde werkgever maar andere directie, gesolliciteerd en geslaagd.

Ik ben nu sinds 1 april 2022 aangesteld voor die nieuwe job in dagdienst met ongeveer hetzelfde loon (ik verlies ploegenpremie, maar heb een hoger brutoloon waardoor het op een paar 10-tal € gelijk uitkomt).
Maar wegens personeelstekort laten ze me nog niet gaan.


Kheb m'n vorige post daarnet nagelezen en hij is precies wat harder en zieliger dan ik bedoelde 😅
 
Hier ook een LG, nog geen 2 jaar oud en al zo een verticale streep op mijn scherm.
Die van m'n pa heeft nu zo'n volledig blauwe schijn op het scherm. Hij kijkt zo al een jaar denk ik. Stoort em niet meer zeg ie. 😆
Scherm gaf er net na de garantieperiode de brui aan. Blijkbaar een veelvoorkomend issue bij die reeks van led tv's.
Ik heb zelf een 65' Oled van LG en super content van. Al 6 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan