Wat is het nut om "zonder enig artikel te lezen" wat verhaaltjes te vertellen over een werkelijk drama? Postcount? Bezigheidstherapie?Lemme guess (zonder enig artikel te lezen). De vader is zijn hoederrecht verloren omdat hij in het verleden al heel aggressief / geweldadig was of aan de drugs zat, waardoor hij zijn kinderen NOOIT meer mocht zien, tenzij hij in therapie zou gaan en dan zou er mogelijks een herziening gebeuren.
Hij geeft iedereen behalve zichzelf de schuld hiervan en denkt: Als ik de kinderen niet of nooit meer mag zien, dan NIEMAND niet. T'is allemaal de schuld van mijn ex en haar familie! Hij vermoord zijn kinderen in koelen bloede en hij geeft alweer iedereen de schuld behalve zichzelf.
Een narcistische wrek van de hoogste graad aldus. Ik hoop dat ze die man 30 jaar in de bak steken zonder kans op vrijlating.
Gerda van facebook, is that you?Wil je hiermee zeggen dat uw kinderen vermoorden ok is? Whatever dat wat ik zeg van de pot gerukt is of niet, aan uw kinderen raak je echt NOOIT. Amen.

Minnelijke schikking was snel betaald dan!